Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo tuo kaavio on kyllä vahva ehdokas, tosin tällä hetkellä myös kokovihreä+vihreät vanteet kummittelee mielessä. Delvacin tarrat vois aiheuttaa kyllä hämmentyneitä reaktioitatuon japanin lehtijutun mukaisiin väreihin ja olisi tosihieno. vielä kun ovelasti kätket johonkin delvac-tarran muiden joukkoon, niin on siinä perfektionisteilla ihmettelemistä endurance kawan kuvaa katsellessaan.
Hieno homma, Suomessa ei liikaa ole 7ärriä! Ootko muuten säätänyt takapään korkeutta iskarin yläpäästä? Jos et niin suosittelen tekemään sen ensin, nostaa perää melko huomattavasti. Ei ole sen jälkeen enää tarvetta korotussetille, itsellä ei ainakaan jalat yltäis maahan jos vielä korottais. Akra, Muzzy ja Arrow tekee parhaat putket seiskaan, Arrowia ei vaan muistaakseni enää valmisteta, ebaysta vois löytyä.On kans zx7r projekti just alkanu... Pistän kuvia ja yleistä juttu kunhan projekti tuosta edistyy. Tulos mm undertailia, korotussarjaa +30mm, koko putkistoa( en viä tiedä minkä merkkinen.. ehdotuksi/suosituksia??) syttypyörää, rr-takakatetta, kirkasta takavaloa yms.. Kiitos jukepoksille 7r jutuista ja kuvista...![]()
En oo hirveen tarkkaan laskenu, ehkä about 12-15kg kaikkineen. Lasikuitukatteilla & "endurance" valolla sais vielä n.7kg pois mutta jää edelleenkin laittamatta ajanpuutteen vuoksi. Orkkiskatteet on parhaillaan työn alla ja saa uuden värityksen muutaman viikon sisään.ZX-7R on ajattoman tyylikäs pyörä, muotoilu ei vanhene heti seuraavan mallin esittelyn yhteydessä.(vrt. esim -96 9R)
7R näyttää edelleen hyvältä.
Ja tämä yksilö on todella komeassa kunnossa! Oletko paljon saanut pyörän painoa tiputettua? Vakionahan tuo on hieman tukeva.
Jees, hyvältähän se varmasti näyttää. Saksan ebayta kannattaa pitää silmällä, sieltä sain oman putken hommattua aikoinaan. Muistaakseni oli jotain 500e:n kieppeillä posteineen. Ilmoittelen jos tulee vastaan..joo oon kokeillut säätää iskarista.. Satuin vain ebaysta löytään sopivalla hinnalla koiranluut, ja ihan mielenkiinnosta aion kokeilla miltä näyttää vähän reilumpi korotus.. pistän heti kuvia kun vain saan palikat paikalleen. akraa just oon lähinnä miettiny. Pitää vain tutkailla mistä sais halvimmalla.. Ehkä saksasta tai englannista..? Jos sulla tulee vastaan akran putkia, nin laita infoa tänne päin..
Pudota vielä etuvaimentimet n.10-15mm yläkolmion läpi, alkaa näyttää hyvälle ja taittuu mutkiin kivasti, veikkaan että nuilla korotuspalikoilla kyllä näköä tulee, mutta ne ajo-ominaisuudet...voi taittua mutkiin liiankin...joo oon kokeillut säätää iskarista.. Satuin vain ebaysta löytään sopivalla hinnalla koiranluut, ja ihan mielenkiinnosta aion kokeilla miltä näyttää vähän reilumpi korotus.. pistän heti kuvia kun vain saan palikat paikalleen. akraa just oon lähinnä miettiny. Pitää vain tutkailla mistä sais halvimmalla.. Ehkä saksasta tai englannista..? Jos sulla tulee vastaan akran putkia, nin laita infoa tänne päin..
Tähän on helppo yhtyä.Pudota vielä etuvaimentimet n.10-15mm yläkolmion läpi, alkaa näyttää hyvälle ja taittuu mutkiin kivasti, veikkaan että nuilla korotuspalikoilla kyllä näköä tulee, mutta ne ajo-ominaisuudet...voi taittua mutkiin liiankin...joo oon kokeillut säätää iskarista.. Satuin vain ebaysta löytään sopivalla hinnalla koiranluut, ja ihan mielenkiinnosta aion kokeilla miltä näyttää vähän reilumpi korotus.. pistän heti kuvia kun vain saan palikat paikalleen. akraa just oon lähinnä miettiny. Pitää vain tutkailla mistä sais halvimmalla.. Ehkä saksasta tai englannista..? Jos sulla tulee vastaan akran putkia, nin laita infoa tänne päin..![]()
Omaan seiskaani laitoin undertailin ja kirkkaan ledtakavalon intekroiduilla vilkuilla, keventää perän näköä kummasti. Niin ja akran kokoputki löytynee myös, voin suositella, (ei kyllä kokemuksia muista), muista sit putken vaihossa myös suuttimet ja säädättää ni saat kaiken ilon irti ja kamppeen pysymään ehjänä.
Hiilikuitusuojukset kumisten ram-air torvien päälle löytyi joskus bomber-foorumilta käytettynä. Saksan ja U.K:n eBayssa noita on myynnissä aina silloin tällöin. Oon tosin myynyt ne jo eteenpäin ja ostin kokonaan hiilikuituiset ram-air torvet. Noilla suorilla torvilla saa muuten erittäin nätit imuäänet, niissä kun ei ole resonaattoreita yms. turhuuksia ääniä vaimentamassa. Samalla painoakin sai pois pari kiloa. Kuitukatteet jää tosiaan edelleenkin pois, liikaa hommaa yhdelle talvelle kun nuo alkuperäisetkin piti korjata joka tapauksessa. Ja pitäähän hommaa jäädä ensi talvellekkinMistäs oot jukepoksi nuo "hiilari" lärpäkkeet ilmakanavien päälle hommannut, vai onko ns.kalvotettu? Jossain olen nähnyt jäljitelmäkalvoja arkkina, mutta voi olla hankala saada muotoon alkuperäisten muovien päälle. Alkuperäiset alkaa haalistumaan ikävän näköisesti. Ja mikäs se väritys tulee sun pyörässä sit olemaan, ymmärsin että kuitukatteet saa vielä odottaa?
Tuli vähän sekava tuosta aiemmasta viestistä, tuo italian tyyppi jolta tilasin on siis ihan yksityinen heppu joka tekee vain noita ram-air torvia, ei siis liity tuohon ms-motopartsiin millään tavalla. Vertailun vuoksi laitoin vaan tuon linkin. Eli italian tyypiltä nuo torvet saat 197e toimituksineen. oppracing.comista oon kuullut paljon huonoa palautetta...Kyllähän minä nuo vanhatkin voin myydä, uusia niistä ei saa mut on korjattavissa kyllä. Niissä on vain juuri se ongelma että ne on suunniteltu kisakatteisiin/ilmanputsarikoteloon -> ei istu täydellisesti vakioihin.Joo 215€+toimituskulut on kyllä liian paljon, mutta löytyis sieltä muutakin kiinnostavaa, hiilari etuloksu ja runkosuojat olis aikasta race. Pahus kun kerkesit jo tilaamaan olisin voinut tiluuttaa ramit+etuloksun samalla, mutta laitappa putiikin tietoja ni käyn kattelemassa jos vaikka innostun.
Tuoltakin löytyy jtn. speciaali osaa www.oppracing.com
Niin piti kysymäni vielä et myytkös niitä vanhoja, vai onko mennyt pahasti rikki?