• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kawan huippunopeus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja waldoff
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Rekisteriotteen mukaan 260km/h, mutta itse ajelen vain taajamanopeuksia 1. vaihteella.  
sport05.gif

Mopo on ZX-6R 636 vm 2002.

Tikkakoskella mitattu 240 ja mittarissa 265, kierroksia jotain 10500 (6.vaihteella).
tiedä sitte olisko vitosella kulkenut paremmin ??

Z1000 -03 (vakio)

062802moto_prv.gif
230kmh on ollu mittarissa, meno haluja ois ollu kyllä enempikin, mutta hupparissa ilman etukatetta alko tuntua siltä että kohta ollaan alasti
smile_org.gif
mopohan on siis zxr750h2, tosin ei ihan vakio. Tutkaanhan sitä pitäis päästä repäsemää mielummin kyllä katetulla pyörällä.

Tikkakoskella mitattu 240 ja mittarissa 265, kierroksia jotain 10500 (6.vaihteella).
tiedä sitte olisko vitosella kulkenut paremmin ??

Z1000 -03 (vakio)

Z1000 -03 mittarissa 259kmh tutkaan 236kmh lentokentällä (1700m) vakio välityksillä 6-vaihde... (134.8 hp renkaalta) arvailujen varaan jää miten olis kulkenu jos olis ollu matkaa enemmän...
Piikkiä pienemmällä eturattaalla 900m ja 6-vaihteella rajottajaan.

-04 10R:llä ei vielä kokeiltu mutta ens kesänä sitten.FI
(Luulis että menee koWempaa)

Olen ajellut vain ykkösellä 120km/h Lahden motarilla, olen kyllä jo miettinyt kakkosen vaihtamista, mutta lykkäsin toimenpiteen ensi suveen..
biggrin.gif

Joensuussa 297 km/h tutkalla mitattuna.Akran slipari kiinni eli
käytännössä vakio ja ei muuten tainnu yhtään vakio busaa mennä kovempaa!
062802moto_prv.gif

750:llä 265km/h mittarin mukaan...ei tietoa viri palikoista.ite oon vaihtanu etu rattaan.

12r:llä 303km/h tutkaan lentokentällä. ja alko tuntuu 8 metrinen kiitotie kaposelta.viel ois menny...sairas härveli...ykkösellä 140.

ja liikkuuhan toi 2t härvelikin "vanhoilla palikoilla" mittarin mukaan 180-190 mut heittää 100 vauhdissa jo sen kympin et tiiä siit. ostakkee pois tai jos tiiätte tarvitsevaa ni tommonen olis for sale

Kesällä2001 oli Autoliiton tutka lainassa ja iltahärissä muun liikenteen seassa revittiin motarilla laitteita ja oma 2000-mallinen 12R otti tutkaan 304 km/h siis vakiona.Oma mittari näyttii lähes 350:in nopeutta.Että mitä kovempia nopeuksia ajetaan sitä suurempi on orkkismittarin heitto.Silti suuret "Esson baarin Rossit" kovaan ääneen kehuvat miten äsken heidän mittari näytti yli kolmesataa vaikka todellinen nopeus on ihan jotain muuta.Miksi nopeusmittarit tarvii tehdä näyttämään niin liioiteltuja nopeuksia?
nixweiss.gif

joissain pyörissä on säätö naviska mittarin takana,vaikuttaa 5-10km/ satasen vauhtiin. itellä korjaantu mittariheitto eturenkaan vaihdon yhteydessä(zxr750),profiili muuttu 5mm,nyt mittarissa 100=99 näyttötaulussa,mut kukas niitten paikkansa pitävyydestä tietää.
033102ass_1_prv.gif

Kawa zx 9r -99 , viime kesänä joensuussa mitattua välityksillä 16/45.
Mittariin 310km/h ,todellista tutkaan 264km/h, rajoittimen paukuttua viimeiset 150m.
tounge.gif

Tänä kesä ois tarkoitus kokeilla mitä menee vakiovälityksillä 16/41.
Ei muuta ku gps kyytiin ja ajetaan niin pitkästi ku tarvii että ei mene enää kovempaa.Katotaan sitte mitä kulkee.

Moikka!

Pudasjärven lentokentällä kesällä -07 mun 9R+NX (60hp. setillä=220hp takiksella) saatiin kulkemaan 0-1300m matkalle todellista nopetta (vbox / tutka mittaus) 309kmh Teemun ajamana, mulle itselle samanapäivänä 303kmh samoilla eväillä (kuskin painoero +25kg). Mittareista en ole seurannut muuta kuin kierroslukumittaria, että vaihdot osuisi kohdalleen..

Ollappa jo elokuu...

T. JR

Jos olen oikeaa tietoa saanut, niin kesäkuun 14 pitäis päästä koittamaan Lappeenrannan kentälle... jos jollain lisää tietoa tapahtumasta, niin info kelpaa aina.
toivomuksena olisi jotain +300km/h....

Jos olen oikeaa tietoa saanut, niin kesäkuun 14 pitäis päästä koittamaan Lappeenrannan kentälle... jos jollain lisää tietoa tapahtumasta, niin info kelpaa aina.
Eikös lappeenrannassa ole lyhyempi ajomatka ku joensuussa?

Joensuussa oli 1800m.

Jos matka ei ole ku 1300m,niin siinä saa olla jo jotain piristeitä mopotissa että pääsee yli 300km/h.

Jahas,pienen tutkelman mukaan ei tainnut ollakkaan vakio tämä DJHJ:n mopo
tounge.gif

Joensuussa oli 1800m.

Jos matka ei ole ku 1300m,niin siinä saa olla jo jotain piristeitä mopotissa että pääsee yli 300km/h.

tounge.gif
Joo jotain pientä palikkaa on laitettu, mutta todellisuus siitä, että mitä hyötyä kyseisistä muutoksista on, selviää 17.4.2008.

Ei tosin ennen ole tullut pelkkää suoraa ajettua. Koskas tuolla Joensuussa pääsis ajelemaan sen extra 500 metriä?

Joensuussa oli 1800m.

tounge.gif
Joo jotain pientä palikkaa on laitettu, mutta todellisuus siitä, että mitä hyötyä kyseisistä muutoksista on, selviää 17.4.2008.

Ei tosin ennen ole tullut pelkkää suoraa ajettua. Koskas tuolla Joensuussa pääsis ajelemaan sen extra 500 metriä?
Eiköhän se ole taas elokuussa kun pääsee revittään täysiä laillisesti.
tounge.gif

Viimevuonna oli elokuun eka viikonloppu.

Joensuussa oli 1800m.

tounge.gif
Lappeenrannan kentän pituus on sama 2500m kuin Joensuussakin. Sitä paitsi 1300m riittää ihan hienosti 300km/h ylitykseen (317km/h viime kesänä)...
tounge.gif

Back