pappatunturi
New member
Rekisteriotteen mukaan 260km/h, mutta itse ajelen vain taajamanopeuksia 1. vaihteella.
Mopo on ZX-6R 636 vm 2002.
Mopo on ZX-6R 636 vm 2002.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tikkakoskella mitattu 240 ja mittarissa 265, kierroksia jotain 10500 (6.vaihteella).
tiedä sitte olisko vitosella kulkenut paremmin ??
Z1000 -03 (vakio)
Jaa, joko kalusto on siinä kunnossa?Ollappa jo elokuu...
T. JR
Moi!Jaa, joko kalusto on siinä kunnossa?Ollappa jo elokuu...
T. JR![]()
Eikös lappeenrannassa ole lyhyempi ajomatka ku joensuussa?Jos olen oikeaa tietoa saanut, niin kesäkuun 14 pitäis päästä koittamaan Lappeenrannan kentälle... jos jollain lisää tietoa tapahtumasta, niin info kelpaa aina.
toivomuksena olisi jotain +300km/h....
Joo jotain pientä palikkaa on laitettu, mutta todellisuus siitä, että mitä hyötyä kyseisistä muutoksista on, selviää 17.4.2008.Eikös lappeenrannassa ole lyhyempi ajomatka ku joensuussa?Jos olen oikeaa tietoa saanut, niin kesäkuun 14 pitäis päästä koittamaan Lappeenrannan kentälle... jos jollain lisää tietoa tapahtumasta, niin info kelpaa aina.
Joensuussa oli 1800m.
Jos matka ei ole ku 1300m,niin siinä saa olla jo jotain piristeitä mopotissa että pääsee yli 300km/h.
Jahas,pienen tutkelman mukaan ei tainnut ollakkaan vakio tämä DJHJ:n mopo![]()
Eiköhän se ole taas elokuussa kun pääsee revittään täysiä laillisesti.Joo jotain pientä palikkaa on laitettu, mutta todellisuus siitä, että mitä hyötyä kyseisistä muutoksista on, selviää 17.4.2008.Eikös lappeenrannassa ole lyhyempi ajomatka ku joensuussa?Jos olen oikeaa tietoa saanut, niin kesäkuun 14 pitäis päästä koittamaan Lappeenrannan kentälle... jos jollain lisää tietoa tapahtumasta, niin info kelpaa aina.
Joensuussa oli 1800m.
Jos matka ei ole ku 1300m,niin siinä saa olla jo jotain piristeitä mopotissa että pääsee yli 300km/h.
Ei tosin ennen ole tullut pelkkää suoraa ajettua. Koskas tuolla Joensuussa pääsis ajelemaan sen extra 500 metriä?
Lappeenrannan kentän pituus on sama 2500m kuin Joensuussakin. Sitä paitsi 1300m riittää ihan hienosti 300km/h ylitykseen (317km/h viime kesänä)...Eikös lappeenrannassa ole lyhyempi ajomatka ku joensuussa?Jos olen oikeaa tietoa saanut, niin kesäkuun 14 pitäis päästä koittamaan Lappeenrannan kentälle... jos jollain lisää tietoa tapahtumasta, niin info kelpaa aina.
Joensuussa oli 1800m.