Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Kiittää ja kumartaa, vaikka serkku ton maalin on vetäny pintaan.. ite olin valitsemassa värejä ja kuvia pähkäilemässä. Toi tytön kuva on mun ehoton feivorit
Palaute on aina tervetullutta, varsinkin positiivinen!
Projekti on aikalailla valmis, muutamaa kateruuvia vielä uupuu kun tuli laskuvirhe paholainen.. Kaikki ruuvit ajattelin vaihtaa rosteriruuveiksi.
Kaikista yksityiskohdista mitkä on helmiäisellä tehty ei taho saaha kirveelläkään otettua kuvaa(kameraankin olen kokeillut
), mut kylläpä nuista kuvista jotain käsitystä saa kun tarkasti silmäilee katseella.
Ja pleksi on vaihdettu uuteen MRA:n originelliin. Ilmanottoaukon ritilät on suoristettu, kun ne niin rumasti pullotti tuolta ulospäin.
Hienon näköinen kokovihreänä, ja 10 arvoista työtä olet/olette saanut aikaiseksi. Mulla oli kokosininen -96:nen ja olen enemmän tykkännyt yksvärisistä kuin tuollaisista sirkusväreistä mitä kawasaki on joskus käyttänyt.
Itsekkin ammatikseni autoja maalailen ja tuli tuossa muutama vkl sitten maalattua kaverin tallilla autonsa vanteet värisilmästä ostettujen Debeerin (tjsp) maaleilla. Ainakin omasta mielestä luokattoman kehnoja maalata. Meinasi valua niin saakelin helposti vaikka kuivaa tulikin.
No joo, veikkaan että värit sekoitellut jamppa oli oikeasti jokin tapetti myyjä eikä ohennellut oikein tai sitten maalasin ne vain väärin. Samalla tavalla käytettäviksi niitä ei ole ainakaan tarkoitettu kuin glasuritin maalit.
Seuraavan kerran kun joku pyytää maalaamaan vanteet niin nostan kädet pystyyn ja neuvon pulverimaalaamoon..
edit: niin siitähän mun pitikin että kun maalaamista miettii niin kannattaa maalaamosta kysyä että mitä suosittelevat muoville pohjamaaliksi. Pieniin alueisiin meillä käytetään finnscon spray fillerii. Toimii hyvin muovipohjana. Mm kaverin muovisiin helmoihin käytin sitä. Vuoden jälkeenkin pysynyt hyvin kiinni. Ei ole alkanut kesimään edes kohdista joihin kivet eniten iskevät.
Vanteetkin oli tarkotus työstää mutta aika loppui kesken, vaikka onhan tässä kesälläkin vielä aikaa.
Vanteiden reunat olis tarkotus kiillottaa ja keskustat sitten maalata gun metalin väriseksi. gun metal
Serkku on maalannu pääasiassa niillä Debeerin maaleilla ni siksi päädyttiin niinhin.
Eikä se nyt ihan nappiin menny lakkausvaiheessa tämäkään. Maaliliikkeen jäpyli oli ohentanu lakan valmiiks vaikka nimenomaan kiellettiin ohentamasta, no serkku tietenki laitto ite vielä ohentimet sekaan ja aika hyvin oli valunu lakat alas. Uusi lakka saatiin onneksi tilalle mutta lisätyötähän se teetti.
Suunnitteilla vielä muutaman ninja ja kawasaki tarran teettäminen kunhan vain saa aikaseksi..mietinnässä että antaako olla noin vai laittaisko tarrat...
Jepulis.. vilkuthan oisin jo vaihtanu lcd aikaan tai jopa led aikaan noista "tv-mallisista" mut ei oo sattunu tuleen kaupan hyllyiltä vastaan mieluisia
Kun kerta on alkanu laittaan pyörää ni ne pitää olla just semmoset ku haluaa eikä melkein.