• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kawan katteiden maalaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dasherman
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Näitä kunnon kuvilla tehtyjä projekteja on ilo katsella. Todella upean maalin olet vetänyt.
bowdown.gif

smile_org.gif
Kiittää ja kumartaa, vaikka serkku ton maalin on vetäny pintaan.. ite olin valitsemassa värejä ja kuvia pähkäilemässä. Toi tytön kuva on mun ehoton feivorit
tounge.gif

Palaute on aina tervetullutta, varsinkin positiivinen!
thumbs-up.gif

Projekti on aikalailla valmis, muutamaa kateruuvia vielä uupuu kun tuli laskuvirhe paholainen.. Kaikki ruuvit ajattelin vaihtaa rosteriruuveiksi.
Kaikista yksityiskohdista mitkä on helmiäisellä tehty ei taho saaha kirveelläkään otettua kuvaa(kameraankin olen kokeillut
tounge.gif
), mut kylläpä nuista kuvista jotain käsitystä saa kun tarkasti silmäilee katseella.
biggrin.gif

Ja pleksi on vaihdettu uuteen MRA:n originelliin. Ilmanottoaukon ritilät on suoristettu, kun ne niin rumasti pullotti tuolta ulospäin.

Ja palautetta otan tosi mielelläni vastaan!!!!

Kuvat puhukoot puolestaan....
062802moto_prv.gif

img2576443.jpg

img2576444.jpg

img2576445.jpg

Hienon näköinen kokovihreänä, ja 10 arvoista työtä olet/olette saanut aikaiseksi. Mulla oli kokosininen -96:nen ja olen enemmän tykkännyt yksvärisistä kuin tuollaisista sirkusväreistä mitä kawasaki on joskus käyttänyt.
bowdown.gif

Muuten näyttää hyvältä, mutta mun silmään on liikaa vihreetä. Miltähän näyttäis hopeisilla tai mustilla vanteilla?

Hienolta näyttää.
thumbs-up.gif
Itsekkin ammatikseni autoja maalailen ja tuli tuossa muutama vkl sitten maalattua kaverin tallilla autonsa vanteet värisilmästä ostettujen Debeerin (tjsp) maaleilla. Ainakin omasta mielestä luokattoman kehnoja maalata. Meinasi valua niin saakelin helposti vaikka kuivaa tulikin.
biggrin.gif
No joo, veikkaan että värit sekoitellut jamppa oli oikeasti jokin tapetti myyjä eikä ohennellut oikein tai sitten maalasin ne vain väärin. Samalla tavalla käytettäviksi niitä ei ole ainakaan tarkoitettu kuin glasuritin maalit.
tounge.gif
Seuraavan kerran kun joku pyytää maalaamaan vanteet niin nostan kädet pystyyn ja neuvon pulverimaalaamoon..

edit: niin siitähän mun pitikin että kun maalaamista miettii niin kannattaa maalaamosta kysyä että mitä suosittelevat muoville pohjamaaliksi. Pieniin alueisiin meillä käytetään finnscon spray fillerii. Toimii hyvin muovipohjana. Mm kaverin muovisiin helmoihin käytin sitä. Vuoden jälkeenkin pysynyt hyvin kiinni. Ei ole alkanut kesimään edes kohdista joihin kivet eniten iskevät.

Tänks for the palaute..

Vanteetkin oli tarkotus työstää mutta aika loppui kesken, vaikka onhan tässä kesälläkin vielä aikaa.
smile_org.gif
Vanteiden reunat olis tarkotus kiillottaa ja keskustat sitten maalata gun metalin väriseksi.
gun metal

Serkku on maalannu pääasiassa niillä Debeerin maaleilla ni siksi päädyttiin niinhin.
Eikä se nyt ihan nappiin menny lakkausvaiheessa tämäkään. Maaliliikkeen jäpyli oli ohentanu lakan valmiiks vaikka nimenomaan kiellettiin ohentamasta, no serkku tietenki laitto ite vielä ohentimet sekaan ja aika hyvin oli valunu lakat alas. Uusi lakka saatiin onneksi tilalle mutta lisätyötähän se teetti.

Suunnitteilla vielä muutaman ninja ja kawasaki tarran teettäminen kunhan vain saa aikaseksi..mietinnässä että antaako olla noin vai laittaisko tarrat...

ja nyt muutako......
062802moto_prv.gif

No hienohan se on, ei siitä mihinkään pääse
smile_org.gif
Laita ihmeessä jotain tarroja ja vielä kun vilkut jaksat vaihtaa noista tv-mallisista johonkin näppärämpiin ;)

Jepulis.. vilkuthan oisin jo vaihtanu lcd aikaan tai jopa led aikaan noista "tv-mallisista" mut ei oo sattunu tuleen kaupan hyllyiltä vastaan mieluisia
smile_org.gif

Kun kerta on alkanu laittaan pyörää ni ne pitää olla just semmoset ku haluaa eikä melkein.
cool.gif

Totta. Turha raiskata muuten vaivalla tehtyä pyörää jollakin, joka ei miellytä.

Hyvältä näyttää!

Ehkä pienesti liian vihreä mun makuun, mutta kuten sanoit meinaavasi maalata vanteita vähän tummempaan sävyyn niin siinä on jo aika paljon muutosta.

Tylsyyttäni testailin pikasesti:
Kawakasa.jpg

Ja tästä löytyy tuo psd (photoshop CS4) "template"

edit: Tässä vielä "kieliposkella" ninjalogo :-)

Kawakasa_logolla.jpg

Voi että näyttää hyvältä!!  
thumbs-up.gif

Hienosti on shopattu kuva, kiitoksia uiop!

Taian tyytyä kuitenki ihan vanteitten maalaamiseen joskus, tuossa rungossa on kuitenki aika paljon työtä..
smile_org.gif

Itsellä on ensi talven projektisuunnitelmissa tuon suitsan purkaminen ja maalaaminen kokonaisuudessaan uuteen väriin.

Kuten jo tämän ketjun ensimmäinen vastaus oli

sanoi:
Et tiedä mihin ryhdyt

Mutta jostain se on alotettava.

wink.gif

Voisin itekkin sanoo että et tiedä mihin ryhdyt!!
biggrin.gif

Sen sanon että tee HUOLELLA pohjat, se nimittäin tuo lopputulos palkitsee aika kivasti pitkän ja raskaan aherruksen..
062802jumpie_prv.gif

Alotettava se tosiaan on, mut kannattaa varata ihan reilusti aikaa hiontaan ym. hommaan ettei tule pikku kiire painamaan niskaan niinku itellä..

Back