• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kawan käynnistys

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nöse
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Nöse

New member
Potilas kawa 250 kxf 2004 Hyvin käynnistyy kylmänä mutta kuumana ei millään. Eli puolaa epäilen ja se on tilattu mutta jos vaiva jatkuu niin mikä on seuraava tarkistuksen kohta? Ja vielä se pikku vipu kytkin kahvan vieressä mikä tarkoitus?
 
Vipu: oiskohan mekaaninen puolipuristin (decompression lever)

Ei tartte nilkkaansa särkeä, kun polkimella hakee oikeaa kohtaa.

Raottanee pakoventtiiliä, ettei jää pieru puristuksiin.
 
Hot Start Lever, Tämmösen anto kun latasin lontoon kielisen manuaalin, puolipuristimeksi epäilin mutta kuuma käynnistykseen?
 
Viimeksi muokattu:
Hot Start, se on vähän kuin käänteinen ryyppy...
Antaa siis vähän ylimääräistä ilmaa niin että kuuma kone käynnistyy paremmin.
Noita on ainakin Keihinin FCR kaasareissa. Osassa nupilla kaasarin kyljessa ja osassa vedetty vaijerilla ohjaustankoon.
 
En ole huomannut polkastessa eroa, mutta opetellaan krossin vinkeet kun tästä kelit paranee. Ollut vasta vähän aikaa koko kikotin mutta kiitti tiedoista.
 
Viimeksi muokattu:
Tarkasta puolaa odotellessa venavälykset. Jos on liian tiukalla, voi venttiili alkaa kuumana kantaa ja siksi ei käynnisty.
 
Ja sytkän liipaisu puoli kanssa kannattaa tarkistaa, voi anturissa katkos tulla ja mennä lämmön mukaan kuten puolassakin.

Varatulppa mukaan ja kipinän testaus kun kone ei käynnisty?

Käykö kuitenkin lämpimänä, vai sammuuko?
 
Uusi iridium tulppa, nyt plussa keleillä tokalla käyntiin mutta konstikas kuumana saada käyntiin, että antaako kaasua vai ei. ei vielä ole "näppi tuntumaa"
 
Back
Ylös