Kawasaki ER6n -06

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jsavilaa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jsavilaa

New member
Syksyllä tuli tämmönen laite hommattua ja talven projektina oli ainoastaan uuden sävyn sutiminen pintaan. No, muutama pikku muutos tuli samalla tehtyä (maski, putki ja kilpiteline mm.). Mittari vaihtuu vielä sirompaan ja (sivu)kilpiteline ei oo paikallaan.

Mikäli mopotin vielä syksyllä mulla on, vois perälle näyttää rälläkkää ja muuta pientä jatko jalostusta. Sempä tosin näkee sitten.
wink.gif

Tästä lähettiin:
er6_03_b.jpg

Ja tähän päädyttiin:
er6_56.jpg

Eipä varsinaisesti. Rivi-tvinien yhteydessä on tuo ilmaisu tullu esiin niin kauan kuin jaksan muistaa. Toisekseen, normi merkkitarra tuntui tylsältä kun kaikissa edellisissä tekeleissäni on ollu normi logot.

nätiltä näytti sun er-6 jo tos ekas kuvas mut makeemmaks se tulin ton maalauksen jälkee. Suoraa sanottuna en oo mikää er-6 ystävä ulkonäöllisesti mut tää on iha nätti peli.
smile_org.gif

Onhan näitä koneita sanottu lypsykoneiksi kautta aikain, mutta ensimmäinen oli Jawa 150cc ja sen nimi alkoi lypsyjakkarasta, jota sen satula kieltämättä muistutti. 350 Honda kantoi lypsykone nimeä ja viimeisenä 500cx. Mutta että Kawa?
cool.gif

Aika erikoinen väritys, ei varmaan kaikkien makuun mut omalla tavallaan hieno kyllä! Oliko sulla aiemmin se samantyylisesti maalattu cebari?

Jäikö sulle tuon alkuperäinen äänenvaimennin ja myytkö mahdollisesti mihin hintaan.

Niinkuin Tctic sanoikin, oransseja on pari aikaisempaa myös ollut. Blade löytyy tältä samalta "Oma Pyöräni"-palstalta.

BlackCat: Alkup. vaimennin jää itelle jemmaan, mutta mulla on joutilaana toinen vakiovaimennin jolle on annettu pikkusen puukkoa (mm. kiinnityskaulus puuttuu). Näkyviltä osilta ihan hyvässä kunnossa, kaipaa kuitenkin työtä ennen asennusta.

Lypsykoneelle tämäkin kuulostaa, ei ees tuolla Laserilla pääse siitä kunnolla eroon. Ihan sama, mukava tällä on kuitenki papattaa.
tounge.gif

Tuossa tuoreemmassa kuvassa on vielä paikallaan vakiomittaristo, joka antoi tietä Sigmalle. Ja peilit, oranssit kahvat ja kilpi näyttää kans vielä tuosta puuttuvan. Jospa nyt vihdoin sulaa lumet sen verran että saa laitoksen ulos pajalta niin vois ottaa tuoreempia kuvia...

Tuossapa niitä päivitettyjä kuvia. Peilit vaihtunee takas tangonpääversioihin jahka saan maalattua ne valkeaksi. Koko ajan tuntuu projekti jatkavan kehittymistään...

er6_valnm5.jpg

er6_valnm4.jpg

er6_valnm2.jpg

er6_valnm6.jpg

eek.gif

Millä tollasen saa myytyä eteenpäin sitten kun haluaa pyörää vaihtaa?

Ja mä kun oikein ketjun alotin taannoin pohtiakseni, uskaltaakko laittaa pyörään pienet teipit, että saako ne pois kun pyörän myy
biggrin.gif

Hemmetisti vaivaa oot nähny, hatun nosto siitä
bowdown.gif

Ihan hyvin nämä rakennelmat on ainakin mulla menny kaupaksi.

T: Ostappa tosiaan tästä hyvä papatin. Ja äkkiä...
062802jumpie_prv.gif

Miten tollane er6 yleensä menee ees kaupaksi vakiona
biggrin.gif
tos on nii hyvät kamot ettei heti tunnista ees samaks pyöräks!

Tuossapa niitä päivitettyjä kuvia. Peilit vaihtunee takas tangonpääversioihin jahka saan maalattua ne valkeaksi. Koko ajan tuntuu projekti jatkavan kehittymistään...

er6_valnm5.jpg

er6_valnm4.jpg

er6_valnm2.jpg

er6_valnm6.jpg
Pakko kysyä mites viranomaiset suhtautuu tuohon kilven sijaintiin kun pakolliset rekisterovalot ja heijastimet puuttuu ... Itse viranomaisten kanssa kinanneena!

T:JL

Mietin itse samanlaista, mutta sitten taas.. Ottaako kiinni kunnolla kantattaessa ja kuinka ketjut likaa kilpeä?

Mietin itse samanlaista, mutta sitten taas.. Ottaako kiinni kunnolla kantattaessa ja kuinka ketjut likaa kilpeä?

Tosissaan en oo koittanu että että missä kohtaa tuo ottaa tiehen kiinni, mutta ei oo toistaiseksi ympyröissä eikä edes Norjan serpentiineissä ottanut osumaa tiehen vaikka välillä on saanu ihan reippaasti taivutella mutkiin. Yllättävän vähän sotkeutuu vaikka ketju menee aivan vierestä. Kilpi oli vielä ihan luettavassa kunnossa 3.7tkm Norjan keikan jälkeen, vaikka matkaan otin epähuomiossa semmosta reippaasti sotkevaa ketjuöljyä.

Back