Jess, tuollainen peli on tallissa. Pari kesää olen sillä päästänyt menemään, eikä mitään isompia murheita ole ollut, jotain pientä tietysti. Joskus kun on vähän nostatettu neulaa, saattaa ruiskun merkkivalo alkaa vilkkua. Joka kerta se on kuitenkin vikakoodin mukaan ollut anturin huolestuminen imuilman liiallisesta lämpenemisestä, eli ei hätää, kun kytkee virran uusiksi niin vikakin häviää, silti kannattaa tarkistaa anturista CBU:lle menevän johtimen kunto.
Akusta kannattaa pitää huolta, lataus kun ei ole paras mahdollinen. Omassani ei tahdo akku kestää edes täyttä ajokautta. Alkuperäisen kaltainen akku maksaa kaksi kertaa perusmallia enemmän, eikä siinä ole muuta eroa, kuin vikavalon pistokkeen paikka. Kun vikavalon johtimen kytkee + napaan niin ei vilku akun merkkivalokaan. Pyörässähän on kierroslukumittarin yhteyteen liitetty volttimittari, mistä kyllä selviää latauksen toiminta ja akun varaustaso. Alle 10,5 voltin jännitteellä ei enää käynnisty. Polttaa silloin myös helposti startin hiilisillan, joten vältä turhaa sahausta. Silta maksoi 91e...! Hyvät öljyt kannattaa pitää koneessa, ihan MP-käyttöön tarkoitettua. Ajoviimajäähdytteinen moottori polttaa aina hieman öljyä. Itse käytän Motulin 5100:sta Sae 15/W50. ÖV-väli n. 4000 km. Kaupunkiajossa pitkästä akselivälistä johtuen hieman pässi. Renkaistaan tarkka. Orgiskoko toimii parhaiten, pidä myös iskunvaimentimien ilmanpaine oikeana. Tässä vähän aluksi...
Mukava peli, V-MAXkin pääsi karkuun vasta +160 km/h jälkeen.
Omassani on tosin vapaavirtaussuodatin ja Laserin mölyputki.