Kawasaki H2 SX

Tuo H2 SX SE saa varmaan olla vakiokin niin ei tarvi säädellä. Paukku riittänee siihen mihin se on tarkoitettu, jos keskialueella on enemmän tehoa ja vääntöä kuin H2:ssa ja punarajakin on 2000 alemmalla kuin H2:ssa. Taitaa olla aika kova. Varmaan tähänkin tulee viripaketteja ja voihan se olla, että tulee hankittua. Ahdettu kone vaan on niin mahtavaa.
 
Silloin kun hommasin Stage2:n Brock oli ainoa, joka pystyi poistamaan rajoitukset (Guhl oli varmaan se heppu takana). Sittemmin on varmaan useampikin onnistunut. Mutta edelleenkin Brock kauppaa kombinaatiota ECU+PC. En ole omassa huomannut muuta huonoa kuin on-off kaasu. En tiedä häipyisikö se jotenkin säätämällä ECU:a, mutta ei se ainakaan bensakarttoihin liity jos ne on muuten lähimain. H2:ssa on niin paljon tehoa, että aivan sama. Tuntuu, että monesti kun seos on riittävän rikkaalla niin ei se ole niin tarkkaa. Voipi olla, että mullakin on rikkaalla kun vie aikalailla bensaa. Mitenhän normaalisti menee nuo amerikan säädöt vs. suomalaiset?

Joskus olen säädättänyt vehkeen penkissä, mutta en ole kuitenkaan ollut tyytyväinen ja persetuntumalla muuttanut joitain alueita (lähinnä ala/keskialuetta laihemmalle) PC:ssä. Muuttui paljon paremmaksi.
Erään kerran iso H-D:n kone oli penkissä säädetty, mutta sehän nakutti hullun lailla normiajossa ja senkin säädin ajamalla niin kauan että nakutus loppui (ennakkoa ja AFR). Ehkä meni väärin, mutta toimi.

Eikös oo noita yksiköitä, jotka nuuhkii ajan myötä kartat kohdilleen. Vaihteita ja kaasunasentoa myöten. Tiiä sitten, että saako just tuohon kiinni.
 
Silloin kun hommasin Stage2:n Brock oli ainoa, joka pystyi poistamaan rajoitukset (Guhl oli varmaan se heppu takana). Sittemmin on varmaan useampikin onnistunut. Mutta edelleenkin Brock kauppaa kombinaatiota ECU+PC. En ole omassa huomannut muuta huonoa kuin on-off kaasu. En tiedä häipyisikö se jotenkin säätämällä ECU:a, mutta ei se ainakaan bensakarttoihin liity jos ne on muuten lähimain. H2:ssa on niin paljon tehoa, että aivan sama. Tuntuu, että monesti kun seos on riittävän rikkaalla niin ei se ole niin tarkkaa. Voipi olla, että mullakin on rikkaalla kun vie aikalailla bensaa. Mitenhän normaalisti menee nuo amerikan säädöt vs. suomalaiset?

Joskus olen säädättänyt vehkeen penkissä, mutta en ole kuitenkaan ollut tyytyväinen ja persetuntumalla muuttanut joitain alueita (lähinnä ala/keskialuetta laihemmalle) PC:ssä. Muuttui paljon paremmaksi.
Erään kerran iso H-D:n kone oli penkissä säädetty, mutta sehän nakutti hullun lailla normiajossa ja senkin säädin ajamalla niin kauan että nakutus loppui (ennakkoa ja AFR). Ehkä meni väärin, mutta toimi.
Tommosilta säätöpajoilta olis syytä saada rahat takaisin. Tuote kun ei ole ollut sitä mitä asiakkaalle on luvartu
 
Jotenkin kuulostaa ikävältä on-off -kaasu. Varsinkin kun tietää kyseessä olevan turbollinen tehohirmu. :no:
Juuri siinä pitäisi olla mahdollisimman käyttäjäystävällinen tehontuotto ja kaasunvaste joka kierrosnopeudella ja moottorin kuormituksella.

Et ehkä ajele hirveästi kapungissa, mutta tulee mielikuva jopa hieman vaarallisesta laitteesta, kun se kuitenkin kiihtyy melko haipakkaan. Voipi se 50 km/h nopeusrajoitus rikkoontua alta sekunnissa:orgmp:
 
Jotenkin kuulostaa ikävältä on-off -kaasu. Varsinkin kun tietää kyseessä olevan turbollinen tehohirmu. :no:
Juuri siinä pitäisi olla mahdollisimman käyttäjäystävällinen tehontuotto ja kaasunvaste joka kierrosnopeudella ja moottorin kuormituksella.

Et ehkä ajele hirveästi kapungissa, mutta tulee mielikuva jopa hieman vaarallisesta laitteesta, kun se kuitenkin kiihtyy melko haipakkaan. Voipi se 50 km/h nopeusrajoitus rikkoontua alta sekunnissa:orgmp:

No ei se nyt vakavaa ole, mutta muuten niin hyvässä paketissa sen huomaa. Ehkä se liittyy enemmän siihen, että onko veto päällä vai ei ja kaupunkiajossa tai muussa pikkuajossa sen nimenomaan huomaa. Suurilla kierroksilla se ei niinkään häiritse. H2:ssa on 2-asentoinen moottorijarru tms., mutta en ole kyllä huomannut suurta eroa kumpi on parempi. Ehkä ilmiö on vain fly-by-wire säädön huonoutta, kuka tietää. Mutta on testeissäkin muistaakseni asia huomattu.
Toinen asia mistä en tykkää on vilkkukatkaisija, joka on liukkaan muotoinen tai väärässä paikassa kun on muihin merkkeihin tottunut ja näköjään H2 SX:ssä on samanlainen.
 
Jotenkin kuulostaa ikävältä on-off -kaasu. Varsinkin kun tietää kyseessä olevan turbollinen tehohirmu. :no:
Juuri siinä pitäisi olla mahdollisimman käyttäjäystävällinen tehontuotto ja kaasunvaste joka kierrosnopeudella ja moottorin kuormituksella.

Et ehkä ajele hirveästi kapungissa, mutta tulee mielikuva jopa hieman vaarallisesta laitteesta, kun se kuitenkin kiihtyy melko haipakkaan. Voipi se 50 km/h nopeusrajoitus rikkoontua alta sekunnissa:orgmp:

Voin kertoo että on vaarallinen laite, hermostuu HETI ! TYKKÄÄN.. Niin toi on off kaasu tarkoittaa kyllä sitä kun moottorijarrulta tuut kaasulle niin pitää olla vähä tarkempi. Samantyylisiä juttuja löytyy kyllä ahtamattomistakin. Niin ja joku uteli takis tehoja, vakiona 199hp (kone 219hp). Fläshättynä/PC säädettynä 252hp (kone275hp), mitattu Vittaniemen Samin toimesta. Käutin myös Dynomec penkissä, takikselta 287hp..
 
Voin kertoo että on vaarallinen laite, hermostuu HETI ! TYKKÄÄN.. Niin toi on off kaasu tarkoittaa kyllä sitä kun moottorijarrulta tuut kaasulle niin pitää olla vähä tarkempi. Samantyylisiä juttuja löytyy kyllä ahtamattomistakin. Niin ja joku uteli takis tehoja, vakiona 199hp (kone 219hp). Fläshättynä/PC säädettynä 252hp (kone275hp), mitattu Vittaniemen Samin toimesta. Käutin myös Dynomec penkissä, takikselta 287hp..

Oliko Brock Stage 2 ja jos oli niin oliko PC:ssä paljon säätämistä? Sullahan oli myös katti pois?
 
On/off kaasu poistuu kun poistaa deceleration fuel cut off jutun ecusta. Kai sen tostakin saa flashaamalla pois?
 
Oliko Brock Stage 2 ja jos oli niin oliko PC:ssä paljon säätämistä? Sullahan oli myös katti pois?

Ei oo brocks.. Vittaniemen tekemä Woolich Racing Kawasaki ECU Flashing http://www.woolichracing.com/produc...15-kawasaki-h2-ecu-flashing.aspx#productTable

PC: llä hierottu haluamalleni afr:lle, Seos bensa 75%/Re85 25% ja katti on poistettu.. Kierrosraja nostettu 14500 rpm
Sama on/off kaasu löytyy myös mun Performance Sport ZZR: stä. Siitähän sen ominaisuuden sais korjattua. Ei oo häirinny, niin kesyltä Zetka tuntuu H2 verrattuna
 
Viimeksi muokattu:
On/off kaasu poistuu kun poistaa deceleration fuel cut off jutun ecusta. Kai sen tostakin saa flashaamalla pois?

Nyt sen näköjään saa myös Woolichin softalla pois.

"The latest release of the Woolich Racing Tuned (WRT) software adds several often requested updates for the Kawasaki H2
- Disable Dash Top Speed Limit
- Ignition Dwell Maps
- Engine Braking Maps
- Disable Fuel Cut
- Disable PAIR/AIS Valve
- Adjust Idle Speed"
 
Menee aivan H2-viestiketjuksi. H2 ei ole myynyt mitenkään mahtavasti ja uudessa PS-lehdessä (tai ehkä jo vanha lehti) oli, että Saksassa ensi vuodeksi pyörän haluavan pitää tilata H2 marraskuun loppuun mennessä. Olisiko niin, että kun alunperinkin H2/H2R piti olla vain yhden kauden rajoitettu erä niin nyt se sitten loppuisi H2 SX tulon myötä.
Kuinkahan moni muu näitä H2 SX on ostanut? Jostain kuulin, että vain 15 tulisi Suomeen. Onkohan tosi?
 
Eilen tein messuilla kaupat H2SX SE versiosta. Nyt odotellaan...

PS. Legendaarinen Kermit myynnissä, nopealle hyvä kauppa. Yhteydenotot ja lisätiedot privana...
 
Viimeksi muokattu:
Jep..oli maukkaan oloinen /näköinen..onneks olkoon. Tosiaan pystympi kuin zetori, mutta vähän etukenompi kuin Z1000 sx.

Jos ei tolla pääse niin sitten ei millään..oli sen verta ketterän näköinen ja voi olla et tehotkin riittää.
 
Kylmät tyypit kävin ottaan tänään messuilla, täytyy seurata kellä diilerillä näitä tulee hyllyyn et voi paneutua aiheeseen rauhassa. Täs ois kyllä kokolailla sopiva paketti meikän nykytarpeisiin. Laukkuversio ehkä.....
Tuli vaan toi 10R päivitettyä syksyllä ja vain muutama sata kilsaa ajettua nii mahtaako raaskia kahtakymppiä laittaa taas väliin....:no:
 
Kylmät tyypit kävin ottaan tänään messuilla, täytyy seurata kellä diilerillä näitä tulee hyllyyn et voi paneutua aiheeseen rauhassa. Täs ois kyllä kokolailla sopiva paketti meikän nykytarpeisiin. Laukkuversio ehkä.....
Tuli vaan toi 10R päivitettyä syksyllä ja vain muutama sata kilsaa ajettua nii mahtaako raaskia kahtakymppiä laittaa taas väliin....:no:

Vain kuudella diilerillä Suomessa myyntioikeudet.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös