• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kawasaki is Back.

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Make80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Make80

New member
ZX-6R 2005 tiedot julkistettu.


Moottori: 4-sylinterinen nestejäähdytteinen 4-tahtimoottori, EFI, DOHC 16-venttiiliä

Kuutiotilavuus: 636 cm3

Teho (kW/hv): 100 / 136

Vääntö: 70,5 Nm

Paino: 164 kg


062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif


Teho mitä ilmeisimmin patopaineella, mikä tarkottais normilukemana tommosta 129:ää pollea. Jos tuo lukema on lähelläkään todellisuutta, niin mielenkiintoinen laite se kyllä on.

bowdown.gif
japanilaiselle insinöörille.
 
Mitä noilla kusiaisilla tekee, kun vaikkapa uudessa kilogixussa on 166kg ja 178 pollea, vääntöä ties mitä, 115?

Sama kuin ihailisi, että onpa uusissa 14 tuuman telkuissa tosi kiva kuva.
 
Jos ton tekniikan vois ahtaa 03-mallisen kuoreen,niin sitte olis kova peli kaikin puolin...
buttrock.gif
.. ton uuden perä on vaan niin hirveä..
033102ass_1_prv.gif
 
Mitä noilla kusiaisilla tekee, kun vaikkapa uudessa kilogixussa on 166kg ja 178 pollea, vääntöä ties mitä, 115?

Sama kuin ihailisi, että onpa uusissa 14 tuuman telkuissa tosi kiva kuva.
No ajelee vaikka Suomen mikkihiiriradoilla noiden tonnisten ohi!
0-100km/h kiihdytykset menevät samoihin. Paitsi jos tonnisen kuski kämmää tai ei vaan osaa...

Tarkoitat varmaan että katselee 28" mustavalkotelsun jälkeen 14" TFT näyttöä? Vai?
 
No toi mun kommentti oli lähinnä vittuilua makelle, mutta itseasias vaikka mä ajaisin sillä kusiaisella affenistolla, joku vetäis kuitenkin jollain er-5:lla ohi...
biggrin.gif


Mutta kadulle nyt ei OIKEASTI mitään järkeä ostaa sitä kuussatasta.
smile_org.gif
 
No toi mun kommentti oli lähinnä vittuilua makelle
Onko aina ihan pakko mennä henkilökohtaisuuksiin, kohta on tääkin topicci lukossa. Ei tuollainen henkilökohtaisuuksiin menevä herjaaminen kehitä näitä keskusteluja. Pitäsihän Sinun se moderaattorina ymmärtää ja kantaa vastuu sanoistasi.

Mutta, ostaa sulle uus kilogixu on sama asia kuin ostaa näkövammaiselle uus 48" plasma-TV.
 
No toi mun kommentti oli lähinnä vittuilua makelle
Onko aina ihan pakko mennä henkilökohtaisuuksiin, kohta on tääkin topicci lukossa. Ei tuollainen henkilökohtaisuuksiin menevä  herjaaminen kehitä näitä keskusteluja. Pitäsihän Sinun se  moderaattorina ymmärtää ja kantaa vastuu sanoistasi.

Mutta, ostaa sulle uus kilogixu on sama asia kuin ostaa näkövammaiselle uus 48" plasma-TV.
Lievästi näkövammainen saattaa nähdä jotain siitä 48:sta, 14 tuumaisesta ei näe mitään. Reilusti kädetön minä ei saa mitään irti kuussatasesta, tonnisella nyt sentään jotain kivaa keksii, esim. suoralla, kuivalla moottoritiellä saa kiihdytettyä hassunhauskat lukemat.
smile_org.gif


Visulle, ei, ei todellakaan järkeä siinä mielessä, er-5 riittäisi varmasti kadulle, jos järjellä ajatellaan esim virkavallan ajatusta järjestä, mutta kun me älyltämme vajavaiset, moraalittomasti ajavat käytetään tässä tilanteessa järki- sanaa, se tarkoittaa jotain aivan muuta. Lisää tehoa.
033102beer_1_prv.gif
 
kovat on lukemat kieltämättä.

Ite haluisin nopeasti päästä eroon kuussatasesta ja siirtyä tonniseen. Katotaan nyt keväällä jaksaako olla niin kauaa töissä että saako maksettuu tonnisen, gsxr1000 05 tietenkin. On kivaa unelmoida.
 
Kyllä itsekkin kyllästyneenä ainaiseen pykälää paria pienemmälle vaihtamisen jälkeen vaihdoin oman ruisku cebarin 9r:ään.Huomattavasti mukavammalla alueella tehoa ,vaikka ei pärjääkkään uusille tonnisille.Makuasioista pitääkin kiistellä EI AINA TARVI VETÄÄ HERNETTÄ NENÄÄN JOS JOKU VÄHÄN KOMMENTOIKIN.Ei nyt niin fanaattinen saa olla.
biggrin.gif


Kesää odotellessa
 
Laiskalle miehelle kiloinen twini tarjoaa paljon enemmän ajonautintoa kuin juurikin tuollainen F1-mallinen kuussatanen. Kyllähän tehoa riittää, mutta se vaatii aina hirveen kierrätyksen sellaisille taajuuksille, että naapurin autoradion stereon pilotsignaalikin häiriintyy ja sehän ei ole kiva se.

Iso twini kannattaa koeajaa huolella mutkatietä, koska laiska mies kuten itse (ja vielä ajotaidotonkin) ei tahdo koko ajan vatkata vasenta Guccin ajokenkää sitä neekeritikkua vasten. (vaihdepoljustin)

Iso twini jarruttaa pelkällä kaasun löysäyksellä sopivasti mutkaan tullessa ja hiukan käsijarrua mausteeksi päälle, niin ollaan taas sopivasti kurvassa.

Vaihteita ei tartte vaihtaa ollenkaan, vaan kolmosella ajetaan kaikki tiet läpi tai sitten motarilla vitosella. Kutosta ei tartte yhtään mihinkään ikinä.

Se on sellainen yleensä turha varavaihde, jos sattuis tankkaus unohtumaan. 21 litraa bensaa riittää jotakuinkin 400km ajoon, joten siinäkin asiassa voi olla melko laiska. Viisi tankkausta tänä kesänä... Joo jooo... ei paljoa tullut ajeltua. Sadetta ja hommaa riitti yms. lässyn lässyn.

Mutta siis ei kusiaisia vaan tuplapyttyisiä kilosia, niin kuskit on ilosia..
062802moto_prv.gif
 
Laiskalle miehelle kiloinen twini tarjoaa paljon enemmän ajonautintoa kuin juurikin tuollainen F1-mallinen kuussatanen. Kyllähän tehoa riittää, mutta se vaatii aina hirveen kierrätyksen sellaisille taajuuksille, että naapurin autoradion stereon pilotsignaalikin häiriintyy ja sehän ei ole kiva se.

Iso twini kannattaa koeajaa huolella mutkatietä, koska laiska mies kuten itse (ja vielä ajotaidotonkin) ei tahdo koko ajan vatkata vasenta Guccin ajokenkää sitä neekeritikkua vasten. (vaihdepoljustin)

Iso twini jarruttaa pelkällä kaasun löysäyksellä sopivasti mutkaan tullessa ja hiukan käsijarrua mausteeksi päälle, niin ollaan taas sopivasti kurvassa.

Vaihteita ei tartte vaihtaa ollenkaan, vaan kolmosella ajetaan kaikki tiet läpi tai sitten motarilla vitosella. Kutosta ei tartte yhtään mihinkään ikinä.

Se on sellainen yleensä turha varavaihde, jos sattuis tankkaus unohtumaan. 21 litraa bensaa riittää jotakuinkin 400km ajoon, joten siinäkin asiassa voi olla melko laiska. Viisi tankkausta tänä kesänä... Joo jooo... ei paljoa tullut ajeltua. Sadetta ja hommaa riitti yms. lässyn lässyn.

Mutta siis ei kusiaisia vaan tuplapyttyisiä kilosia, niin kuskit on ilosia..
062802moto_prv.gif
Mitään ylihintaisia ruohonleikkureita tueta.
 
Back
Ylös