Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No. Kyllä se esim. Saksan matkalla voi auttaa, jos haluaa nähdä mahdollisimman vähän maisemia. Pääsee nopeemmin maan läpi.Ihmetyttää kun Kawasaki ilmoittaa aina tuon Ram-Air tehon. Miksi? Eihän sitä ole olemassakaan, tavallaan. Saahan nyt jokainen valmistaja enemmän tehoa ahtaamalla ilmaa, kuin mitä koneesta saadaan tehoja normaalisti. Eiköhän se Ram-Air lukema ole vain ja ainoastaan myyntivaltti.
voi KAUHEETA kyllä löytyy kamalasti tehoja mulla on vm90 vanha VÄINÖ 70heppa 124nyytonin vääntö mennäänkö koittamaan kiihdytystä suurimmalla vaihteella vaikka 60-160 ja katotaan se jälkeen saldot mitä veikkaatte kuinka siinä kävisi kirjoitelkaa mä tiedän jo vastauksenZX-6R 2005 tiedot julkistettu.
Moottori: 4-sylinterinen nestejäähdytteinen 4-tahtimoottori, EFI, DOHC 16-venttiiliä
Kuutiotilavuus: 636 cm3
Teho (kW/hv): 100 / 136
Vääntö: 70,5 Nm
Paino: 164 kg
![]()
![]()
Teho mitä ilmeisimmin patopaineella, mikä tarkottais normilukemana tommosta 129:ää pollea. Jos tuo lukema on lähelläkään todellisuutta, niin mielenkiintoinen laite se kyllä on.
japanilaiselle insinöörille.![]()
160-260voi KAUHEETA kyllä löytyy kamalasti tehoja mulla on vm90 vanha VÄINÖ 70heppa 124nyytonin vääntö mennäänkö koittamaan kiihdytystä suurimmalla vaihteella vaikka 60-160 ja katotaan se jälkeen saldot mitä veikkaatte kuinka siinä kävisi kirjoitelkaa mä tiedän jo vastauksen![]()
pitäis jo järkikin sanoa ette vanhalla väinöllä jatketa tosta 160 paljon pidemmälle mulle riittää toi toisille ei meitä on moneksi ONNEKSI ps:arvasin että joku varmast kirjoittaa jotain tollasta siksi sen pistinkin kun tuntuu että kaikki on vähän böön aut (olen opiskellut enklanttia ihan ite) kun ajokausi on suhtkoht finaalissa kun katsoo näitäkin orgin sivuja niin tuntuu että porukka tuijottaa näyttö ruutua käsi poskella eikä jaksa otta kantaa oikein mihinkään tietysti aktiivisemmat ovat jo purkaneet ja koonnet pyörän jo kertaalleen terviisiiiii......160-260voi KAUHEETA kyllä löytyy kamalasti tehoja mulla on vm90 vanha VÄINÖ 70heppa 124nyytonin vääntö mennäänkö koittamaan kiihdytystä suurimmalla vaihteella vaikka 60-160 ja katotaan se jälkeen saldot mitä veikkaatte kuinka siinä kävisi kirjoitelkaa mä tiedän jo vastauksen![]()
![]()
![]()
Olen kansassi samaa mieltä, alitehoset paskat ovat asia erikseen, eikä niistä pitäisi tässä yhteydessä puhua lainkaan.mulla on vm90 vanha VÄINÖ 70heppa 124nyytonin vääntö mennäänkö koittamaan kiihdytystä suurimmalla vaihteella vaikka 60-160 ja katotaan se jälkeen saldot mitä veikkaatte kuinka siinä kävisi kirjoitelkaa mä tiedän jo vastauksen
niin että meidä isä on paljon vahvempi kuin teidän äiti jne... ja en kyllä ole yhtään kiinnostunut missä sun kätes on tää on keskustelupalsta kai tiedät että noi jutut kuuluu muille palstoille hyh hyh että sellanen poikaTiesin pilkulleen että vastaat tolleen, mutta eihän tossa ole pilkun pilkkua. Senkin arvasin.![]()
X-15 hakkaa kaikki teijän mopot suoralla, 6,7Machia nääs!
Käsi ei ole poskella vaan aivan jossain muualla..
välitykset mitä ne on täytyy vissiin ruveta perää purkamaa jos ens kesänä täytyy toi "veto"lunastaa ja "vessa"aika hyvä kuvaus on noita tullut kuulluksi mutta niinhän se kuitenkin on että toiset tykkää äitistä ja toiset ...??? jne.mutta mielummin istun kyllä "vessa asennossa niinhän se toimituskin tehdään en ole koittanut miten se onnistuisi vattallaan rantapallonpäällä hymm..täytyypä koit___ no en varmaan koita mutta niin tai näin elkää immeiset ottake hernettä kyllä tämä tästäOlen kansassi samaa mieltä, alitehoset paskat ovat asia erikseen, eikä niistä pitäisi tässä yhteydessä puhua lainkaan.mulla on vm90 vanha VÄINÖ 70heppa 124nyytonin vääntö mennäänkö koittamaan kiihdytystä suurimmalla vaihteella vaikka 60-160 ja katotaan se jälkeen saldot mitä veikkaatte kuinka siinä kävisi kirjoitelkaa mä tiedän jo vastauksen
Tämän kirjoituksen pointti ei ollutkaan suuri teho. Jos tehoa haluaa, niin siihen löytyy eri lähtökohdat kuin 600 cc moottori. Pointti oli, että jaappanin poika on ruuvannut ilmoitetun tehon irti noin pienestä moottorista ja erityisesti se, että kasvua edelliseen malliin on YLI 10 hv, mikä on mielestäni noilla kuutioilla ja edellisen moottorin kehitysasteen tietäen aikas paljon.
Ja toi pyörä ei oo tehty mihinkään suurimmalla vaihteella suoraan kiihdyttelyyn, jos olisi niin se olisi samanlainen vessa kuin ne muutkin siihen hommaan tehdyt. Ja jos siihen laitetaan semmoset välitykset, että se kelaa huippuja sen 160 kmh niin on todellakin aika selvää miten ehdottamassasi "kisassa" käy![]()
..en minä ainakaan usko että tuosta kukaan sitä viitsisi vetäistä nenuun..mutta niin tai näin elkää immeiset ottake hernettä kyllä tämä tästä![]()
Ram Air ei taida olla pelkkä myyntivaltti, Fast Bikes testasi noita Ram Air vehkeitä reilu vuosi sitten Crescent Suzukin tuulitunnelidynossa (niillä siis oikeesti dyno tuulitunnelissa eikä vaan pikkupuhku dynon edessä). Tulokset näyttivät aika hämmästyttäviä tehonlisäyksiä jo reilun satasen vauhdissa (4-5 RWHP) ja reilun parinsadan vauhdissa vuoden 2002 GSX-R 1000 sai renkaalle noin 10 heppaa lisää. Referenssilaitteena oli Honda CBR 954, jossa ei Ram Air:ia ja se sai maksimissaan yhden hevosen viimasta lisää. Tämä tietenkin oli ainoastaan yksi testi, mutta eipä hirveesti ole näkynyt päinvastaistakaan testidataa.Ihmetyttää kun Kawasaki ilmoittaa aina tuon Ram-Air tehon. Miksi? Eihän sitä ole olemassakaan, tavallaan. Saahan nyt jokainen valmistaja enemmän tehoa ahtaamalla ilmaa, kuin mitä koneesta saadaan tehoja normaalisti. Eiköhän se Ram-Air lukema ole vain ja ainoastaan myyntivaltti.