Sikäli kuin tuo 200 hv katuversio pitää paikkansa, niin olo vähän kuin olisi luvattu ja hehkutettu jotain koko moottoripyöräilyn mullistavaa. No periaatteessa tulikin, se rataversio joka pojan hintaan 60 K€. Vertaus automaailmasta BMW M3 ja BMW 320d M-Sport alustalla ja logoilla. Ihan kelpo kapine tuo jälkimmäinenkin ja niin päin pois, mutta...se jokin jää puuttumaan.
Duoda-duoda....
Pimppausvaraa taitaa olla runsaasti ja vaikea keksiä, miksi se
valittujen ratkaisujen pohjalta olisi edes kallista tai vaikeaa ?
Jos ei puhuta noista Special Edition / rataversioista, vaan jotenkin
normimopoilijan, hintansa puolesta, käsillä olevista keksinnöistä,
alkaa esim. vakuutusmaksujen perusteet ja määräytyminen
näytellä ihan todellista osaa.
Sille, jolla on heittää esim. 60.000€..... vielä yhteen leluun lisää,
on aivan sama mikä on vakuutuspolitiikka ja kustannus.
Ilmeisimmin Kawa on tuomassa "budjettiherkkua" luokkaan jossa
esim HP 4:n on suht suvereenisti mellastanut.
200 rwhp... Surkea esitys???
Nyt päät pois perseestä ja tuumimaan ihan vakavasti, miltä oikeasti
maistuisi esim. tuo Bimmeri jos siinä olisi täysin eri planeetalta
ruttua esim. alle 11.000 rpm

.
Noloahan se on lähteä siitä, että kadulla 200 rwhp:n TAPPITEHO on
jo tasolla jossa vapaita baanoja ja 300+ nopeuksia lukuunottamatta
ollaan jo "heikoilla jäillä"..... ja luistonestot sun muut härpäkkeet
huutaa tuskissaan.
....ja vielä nolompaa on huomata, että kaikki se, mitä ja miten
konehuoneessa tapahtuu kiloisessa(kin)... ja juurikin niissä....
sen viimeisen 25%:n tappikierrosalueen alapuolella.....
on se millä mennään ja missä se ilo voidaan moninkertaistaa.