• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kawasaki Ninja H2

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Smistik
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Huhut kertoo, että ahdettu ZZR olisi tulossa, ilmeisesti variaattorivälitteisellä mekaanisella ahtimella. Mielenkiinnolla odottelen.
 
Jos ahtamaan ruvetaan, niin luulisin, että se kannattaisi aloittaa painavammasta päästä, eli matkapyöristä ja cruisericustomeista.
Tonnisissa kyykyissä on nykyään tehoa ihan ilman ahtamistakin.
 
Eiköhän se ole 3 pyttyinen 450 kuutioinen, tehoa siinä 190 hepoa ja painoa 140 kg.
 
Uutta videoo:

Joku Ninja sieltä nyt ryskyttää
ninja.jpg

Kyllähän tuo lähempänä 10r on kun ZZR omasta mielestä. Ohjausiskarikin näyttäs olevan.
 
Jos sieltä tulee oikeesti kyykky mekaanisella ahtimella niin lienee suhteellisen härski peli. :D
 
Loppukuvasta päätellen kilvetön peli slickseillä, joten katuhaukat jää nyt ilman herkkua :grin::grin:

( "word has it the engine is based on 636cc engine in the ZX-6R but with competence borrowed from the company's aerospace and turbine divisions to blow the mirrors off heavier liter bikes." - autoblog - )

Joutuu varmaan ottaa takapakkia mun 3 cyl veikkauksesta...

supercharged_engine_uts_0.jpg
 
Viimeksi muokattu:
On muuten hienosti rakennettu kamppanja. Hehkutusta ja odottelua ja taas hehkutusta. Hämäriä videoita, jotka herättää enemmän kysymyksiä kuin antaa vastauksia.
 
Hienoa että joku valmistaja tuo taasen uutta ajattelua ja teknisiä ratkaisuja pyörämarkkinoille. Tästähän saattaa taasen alkaa hieno kilpavarustelu, joka on aina viihteellistä seurattavaa.
 
Voisi kuvitella että tulee joku 120hv malli tms ja enemmän peruspyörä kun kyykky, vaikka tuo video vahvasti viittaisikin siihen. Tämä mutu sen takia, että ei ole suurilla markkinoilla paljoa kysyntää edes superbike luokan pyörille, joka näkyy konkreettisesti pyörien mallien ikääntymisestä. toivottavasti pyörät eivät ala mennä tähän samaan suuntaan kun nykyautot että jos ei tyhjäkäynnin tuntumasta suurimmalla vaihteella jaksa mennä on huono, ei väliä vaikka olisi kuinka toimiva kone korkeammilla kierroksilla.
 
Back
Ylös