• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kawasaki Ninja H2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Smistik
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Niin todellista ehkä 360-370km/h, jos tuo on korjaamaton mittarinopeus. Ei siinä kovaa silti, mutta eihän tuo nyt 0-400 kiihdytys ole jos ei ole gps-dataa.

Hämmentävää tämä motouutisten teksti.
Huippunopeus maailmanmestaruuskisoissa on 300kmh:blink: (mistäköhän lajista puhuvat)
Ja kuskilla ollut ennätysyrityksellään oikein nahkainen erikoisasu:grin:

Niinhän sitä luulis, mutta lähinnä kun mittaridataa näytettiin niin herätti epäilykset. Joo ja en menetä yöuniani jos se menikin oikeasti 400. :) Tuossa videossa kun puhuttiin, että menisi tehdaskuntoisena 380km/h, niin totuushan taitaa olla että välitykset riittävät johonkin 340 kieppeille.

Hämmentävää tämä motouutisten teksti.
Huippunopeus maailmanmestaruuskisoissa on 300kmh:blink: (mistäköhän lajista puhuvat)
Ja kuskilla ollut ennätysyrityksellään oikein nahkainen erikoisasu:grin:

Vahvaa kääntämistä alkuperäisestä tekstistä. Kai toi 300kmh on ihan ok kuussataselle, kun kuitenkin supersportilla ajaa :grin:

Hookakkosta jos virittelee niin missä tehoissa mahtaa vakio ilmansuodatin alkaa ahdistamaan? Se kun on surkean pieni. H2R:n suodatin lienee tuplaten suurempi ja ihan eri paikkaan sijoitettukin.

Hookakkosta jos virittelee niin missä tehoissa mahtaa vakio ilmansuodatin alkaa ahdistamaan? Se kun on surkean pieni. H2R:n suodatin lienee tuplaten suurempi ja ihan eri paikkaan sijoitettukin.

Itse vaihdoin siihen erilaisen suodattimen. On tuollakin penkitetty hyviä lukemia jopa niillä vaihdetuilla hammasrattailla. Eniten minua ihmetyttää jutut foorumeilla, että H2R:stä ei olisikaan mitattu 326 hv lukemia lähellekään (patopaineenkaan huomioiden) vaan on jopa arveluja, että myydyt H2R:t olisivat kuristettuja. Kuulostaa kyllä pötypuheelta.

Mahtava video. Eekillä röpöttelee just samalla tavalla kuin mullakin eli luistonesto päällä melko varhain. Välillä luulin, että mulla on jotain hämminkiä kun prötää sillä tavalla. Missähän asennossa se oli Eekillä kun pysyy keula noinkin hyvin maassa? Veikkaisin 1+ tai 2-. Mulla pyrkii koko ajan pystyyn 1+:llakin vai olikohan se jopa 1- kun rupesi hirvittämään, että keulii yli. No jos mulla oli 1- niin tuo on varmaan 1+. Muuten arvelisin, että just noin kuristamaton H2 liikkuu. Samalla tavalla tuossakin kuulostaa olevan on-off kaasu.

"Official designs show ALL the details!"
Tuskin sentään ALL, kuvassahan on selvästi 05 ZX6R.

Samaa katoin, että ammattijournalistit taas vauhdissa. Eivät varmaan ihan joka kerta viiti patenttikuviin ottaa uusimman prototyypin 3D-mallista kuvakaappauksia. :D

Back