Vaihtelin ZR-7:n kevällä pois, jotakin on vielä muistissa. Työntelin laitteella 15 tkm kieppeet, 25-40 tkm, vailla teknisiä murehia.
Koko tuon ajan kone kylläkin kilisi, kolisi ja rallatti, wekkulin mainioita termejä lainatakseni.
Yksi kilinämäisen äänen aiheuttaja oli löystyneet pakosarjan mutterit. Jep, ihan tosi! Taisipa ääni kuulua selvimmin juuri vedossa.
Tsekkaahan ne ensimmäiseksi. Toiset ovat laittaneet jonkinlaista lukitetta. Minä kiristelin silloin tällöin, olipahan jotain krapaamista.
Muuta mieleen jäänyttä voisi olla, että laatikko ei pitänyt Castrolin GPS:stä. Valvolinen mineraali toimi hienosti. Öljyn pinnan ylämerkkiin kannattaa myöskin suhtautua vakavasti. Jos pinta on hieman yli merkin, vehje saattaa huohottaa ylimääräisen ilmanputsariin, josta saattaa valua vaihdelaatikon päälle. Suttuista, mutta eipä kait muuten vaarallista. Tästä löytyi googlettamalla tietoa, kun epäilin ominaisuutta viaksi.
Sinänsä fillari kyllä ylitti odotukset monessa suhteessa. Vääntää kokoisekseen mainiosti alakierroksilla. Keula on hiukan pehmeä, mutta löytyyhän siihenkin lääkkeet. Josko edes häiritsee.
Huolettomia kilometrejä!