Ei mulla ole hajuakaan, miten toi on säädetty IRL, mutta toi ei siis paperitietojen mukaan reagoi kiihtyvyyteen mitenkään, vaan laukaiseva tekijä on moottorin kierrosluvun äkillinen nousu. Ihan samalla lailla se pito irtoaa äkillisesti sateella, ehkä jopa äkkinäisemmin kuin kuivalla. Näin ainakin eilen Kehä Ykkösellä... Sikäli ei ole mitään syytä, miksei toi voisi toimia sateellakin ihan kohtuullisesti.Ei kauheasti ilman säätömahdollisuuksia, koska märkäpito on niin paljon heikompi, että rengas pääsee sutimaan aika lailla ennen kuin ohjausyksikkö tajuaa, että pito on menetetty.Mitenkähän tuo toimii sateella. Saako siitä avuton apua hallinta ongelmiinsa?
En yritä olla mikään Kawan mainosukkeli tässä, mutta tämä systeemi kiinnostaa mua sikäli, että on pitkästä aikaa jotain ihan uutta ainaisten "kolme heppaa lisää huipputehoa" -hehkutusten joukossa. Siis tähän ah, niin tylsään kilokyykkygenreen.