Käytätkö korvatulppia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grango
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Käytätkö korvatulppia? -

• Kyllä aina

Ääniä: 0 0,0%
  • En ikinä

Ääniä: 0 0,0%
  • vaan pitkillä matkoilla

Ääniä: 3 100,0%

• Ääniä yhteensä
    3
Itse pidän tulppia aina, jos tiedän nopeuden nousevan yli 80. Keskustoissa en siis käytä. Syynä tähän on vasemman korvan pahalaatuinen särinä ja rutina yli 80 nopeudessa ilman tulppia. Vika on ollu korvassa aina mopoajoista lähtien, eikä tunnu korjaantuvan rutisuttamalla.

Käyttäisin korvatulppia, jos sopivia jostain saisi.
Tänään ostin apteekista purkillisen jotain korvasilikonia. Tuosta voi pyöritellä sopivat pallot ja iskeä korvakäytävän päälle. Ongelmana mulla on YLIahtaat (heh, naurakaa vaan  
sad_orig.gif
tounge.gif
) korvakäytävät, jolloin niihin ei saa mahtumaan mitään EAReja tai vastaavia. Kerran lähes väkivalloin tungin tuollaiset kuusi-malliset suojaimet korviini ja voi helv...i sitä tuskaa. Puolensadan kilometrin matkan jälkeen oli pakko repiä moiset pois. Korvat kihisivät ja kohisivat noiden suojainten takia.
Toivottavasti nämä uudet silikonipallot nyt pysyvät korvissa eivätkä leviä ympäri kypärää. Taitaa olla viisainta käyttää aina noiden kanssa myös kypärähuppua, koska mun tuurilla ja taidoilla sitä möhnää kuiteski reissun jälkeen löytyy kaikkialta muualta ku korvista.  
veryangry.gif

Pitkillä matkoilla tulpat hyvät. MP3 soitin on myös kätevä. Mulla on Creative Muvo MP3 soitin ja siihen ostin sellaiset riittävän pienet napit et mahtuu kypärän sisään. Yksin ajaessa pitkää matkaa on toi MP3 soitin hyvä. Ei ole niin kaamean tylsää kun ei tarvii kuunnella huminaa. Yks ongelma noissa on vain se että jos ajat joukkiossa tai kaverin kanssa niin esim. risteyksessä ei paljoa voi jutella kaverin kanssa kun et kuule mitään mitä kaveri yrittää sanoa. Musiikin pitää olla sen verran lujalla että kuulee sitten ajaessa. Yksin ajaessa kuitenkin toi sydeemi on aivan ykkönen.
062802jumpie_prv.gif

Eettä näin.

En käytä prätkällä ajaessa, mutta pe 18.6. käytin 3 G- konsertissa, koska arvasin Satrianin ja Vain (Fripp englantilaisena herrasmiehenä soitti hiljempaa) luukuttavan sen verran lujaa, että korvat olisivat soineet pari päivää sen jälkeenkin.  
smile_org.gif

Back