• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kelläs on...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sillyflier
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

sillyflier

New member
Kattelin noita bussikuskien miittinkikuvia. Silmiin osui siniharmaassa kiiturissa Hurricin pönikät. Itse olen ollut kiinnostunut noista niiden hinnan vuoksi. Kelläköhän noi oli kun en kuvasta tunnistanut, kuva nro 14.

Mikä malli tuo on? Motovelhoilla on kahta mallia, RAC1 ja sport. Sport ei ole E-hyväksytty.

Onko äänikuva minkälainen... muhkea... matala... metallinen.. kireä....? En ole päässyt missään kuulostelemaan nuita.
smile_org.gif

Minullahan noi on. Mallityyppiä en tiedä kun olivat paikoillaan kun Saksasta ostin. Tosin olivatkin sit oikein Saksan tukkoiset, mutta kun ite vähän modas
biggrin.gif
niitä niin alkoi ääniä tuleen vähän enemmän. Aikas matala ääni mun mielestä. Jardze vois vähän kuvailla ku takana kuului jossain vaiheessa että mulle kans
033102bebe_1_prv.gif

No perskules.

Mitäs modausta teit röntöille?

Siinä toisessa mallissa(RAC1) oli joku ns. db-killeri. Sen poistamalla saa lisää ääntä. Sport malli on valmiiksi kovaääninen. Motovelhojen nettisaitista noita kattelin.

Niillä näkyy maksavan 399 eeroa pari busaan noita bolt-oneja.

Itse haluaisin nimen omaan matalan jytinän.... semmosen että kuulostaa 2300 kuutioiselta.....  
biggrin.gif

tommoset lowspeakerit kandee ite värkkäillä. pölli jostain huoltiksen takapihalta kaks ( jos nimittäin stereoäänet haluut ) 200 litran tyhjää tynnyriä. tee sopivat reiät molempiin päätyihi.....
baaa.gif
baaa.gif
baaa.gif

saat ite keksii loput...
tounge.gif

Usko Jokkea
tounge.gif
tounge.gif

Ne pöntöt oli kammiovaimennetut ja ei muutaku reikää kehiin
sport05.gif

Minäkin kattelin kans niitä Suomessa myytäviä joissa oli se poistettava huilu, mut ei ollu näissä mun pöntöissä

Hehee, tulihan ne putket mullekin vihdoin!
smile_org.gif
Äänet on ainakin omasta mielestä aika onnistuneet, naapureilta saa VARMASTI rispektiä...
baaa.gif

Kuva 1
Kuva 2

Ainut asia mikä harmittaa on se että nuo ei takaapäin katsottuna ole pystysuorassa, idea selviää tuosta Kuva 2:sta .. ainakin Jokkebusan pyörässä putket näyttäisi olevan suorassa, mitä luulet Kujo voisiko niillä -02 käyrillä korjata asiaa?

Saatko nyt väänneltyä tuon vasemman putken suoraan? Jos saat, niin sillon onnaa myös se vasurikin. Onhan siinä yks liitos lisää nitkuteltavissa.
biggrin.gif

En usko että muuten noissa putkissa sen ihmeempiä muotoilullisia eroja lienee, paitsi onhan ne K2 mallit paaaljon siistimmät.
wink.gif
(myyntipuhe)
cool.gif

eiköhän noi sieltä ekasta pantaliitoksestaan jonkin verran pääse pyörimään, eli eikun mutua auki ja veivaamaan. noiden änkkärin kiinnikkeiden kans ei pitäsi olla ropleemia, senkun muotoilee niin että istuu suht suorassa noiden takajalkatappien kiinnikkeisiin. putkisto ei tykkää kovin hyvää jos sinne jää kauheesti pänniä repimään niitä kiinnikkeitä, joten sopevaa prikkaa sun muuta väliin senverran että saa yläpultit ihan suosiolla kiinni, eli ettei tarvii jäkittää millään kovin suurella voimalla noita paikoilleen.

Jokkebusa, ootko sää väännelly niitä väliputkia vai oliko ne suoriltaan jo noin istuvat?

jarim!

Onkos tuo telineesi Hepco&Becker merkkiä?

ja saakos ton takasatulan avattua kivuttomasti vai täytyykö ranne vaihtaa palloniveleksi?

Itse kävin juuri kyselemässä kyseistä telinettä&laukkua omaani!

Mites hyvin se 200 rengas toimii tossa vanteessa? Onko kokemuksia?
Kuten on ollutkin jo puhetta että se vakio BT56 on spekseiltään 200 kokoinen vaikka 190 kyljessä lukeekin eli kyllä kai sen pitäisi toimia. Kovasti paljon vakaamman olonen ainakin mitä ennen vaihtoa, tosin siihen varmaan vaikuttaa enemmän se että entinen TODELLAKIN oli loppu.
sport05.gif

jarim!

Onkos tuo telineesi Hepco&Becker merkkiä?

ja saakos ton takasatulan avattua kivuttomasti vai täytyykö ranne vaihtaa palloniveleksi?

Itse kävin juuri kyselemässä kyseistä telinettä&laukkua omaani!
Tuo mun teline on Suzukin oma, löytyy http://www.suzukifinland.com/content/index.html -> Tarvikkeet -> Hayabusa. Laukku on Kappa K42. Yhteishinta Hirvoselta Oulussa tais olla 214 euroa. Takasatula lähtee irti ainakin ilman laukkua kivuttomasti, varmaankin laukun kanssa myös.

Back