• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kello mopottimeen...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Liinu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulla olis imukupilla kiinnitettävä lasten kello, hohtaakin pimeässä...ei maksa mitään...
Sä oot huippu
biggrin.gif
Kelpaa mulle
wink.gif
Tusarissa varmaan luovutat sen mulle? Ja sitten hymyvelka lisääntyy
033102bebe_1_prv.gif

Mulla on sellainen Louis kello tarralla kiinni katteessa vähän koetin sijoittaa kovimmalta sateelta suojaan vaikka mainostavatkin vedenkestäväksi. Hyvin on pelannut patteri ainakin vielä voimissaan kohta vuoden ollut ja var patteri tuli mukana.

Yks ääni lisää sigmalle perhanan kätevä laite. Kellon lisäksi tulee mukana trippi etc.. ja jättäähän se muistiin viimeksi ajetun huippunopeuden
tounge.gif
tounge.gif

Kyllä kello olla pitää.
Nykyisessä sen on intekroituna, mut viime kesän malliin ostin autotarvikeliikkeestä pienen siistin kellon ja kaksipuoleisella teipillä vaan mittaritauluun.
Oli muute melkein tehdasasennuksen näköinen vielä.

Mullakin oli mystisessä kawamenneisyydessäni (juuh, meillä kaikilla on luurankomme kaapeissamme) sama ongelma, ratkaisin se ostamalla VFR:n. Siinä on kello vakiona. Voin lämpimästi suositella samaa vaihtoehtoa.

Vakavasti puhuen, mulla oli kawassa tarralla jostain messuilta saatu pieni matkadigikello, jonka tiivistin etupuolelta kontaktimuovin palasella ja takaa vedin saumat umpeen epoksilla. Hintaa tuli pyöreästi 0e, kellon sai mukaan ajotakin taskuun turvaan varkailta ja kesti sateet ja paisteet. Tosin nykyinen ratkaisu, VFR, on parempi silti
cool.gif
.

Joo kyllä munkin kawassa kello on jo vakiona..
Pienen lämpömittarin kun jostain löytäis. Muutamia oon
jossain nähnytkin, mutta ovat olleet liian isoja & rumia

Back