• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

kello pyörään?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jasso-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
itelläni sama ongelma,on oltava jossain paikassa jonain aikana,ja mopoilu maittaa....kouvolasta löytyi sopivan pieni digikello jammun logoilla eikä hintakaan ollut edes kahtakymppiä.takiais tarralla kiinni kawaan,mustalla tussilla yamahan logot piiloon.toiminut jo toista vuotta ihan hyvin.liike oli moto... jotain lähellä rautatie asemaa.

Mulla oli vielä piikissä tiuku. Sellainen tarrakiinnitteinen snadi digitaalitiuku, jonka länttäsin yläkolmioon kiinni. Näkihän siitä ajan. Sitten sen nyysi joku Lohjan Ass-marketin pihalla. No, eipä siinä mitään, se olikin väärän merkkinen: siinä luki "honda" ja mulla oli kiwasika.

Tätä nykyä olen lähinnä sitä mieltä, että jos mopossa näkyy tiuku, niin se on jeesusteipin paikka se.

Itsellä tuo halpis rannekello viritys..mutta katsokaapas Easy Rider niin siinähän moottoripyöräilyn syvin olemus selviää Fondan heittäessä rannekellonsa maahan ennen matkan alkamista ;)
pääasia on ajaminen eikä se paljonko aikaa menee matkaan
smile_org.gif
mä olen sen verran köyhä etten millään viitsis heittää McLaren-Mercedes sports-edition teräs/hiilikuitu kelloa mäkeen... Tai jos laittais siiman siihen kiinni niin vois kelata sen takaisin ihan vaivihkaa menettämättä rispektiä jonka kellon heittäminen toisi tullessaan
smile_org.gif

Ostin juuri FORMOTION- merkkiset kellon ja lämpömittarin netistä uuteen mopooni, jossa näitä ei ollut vakiovarusteina.
Näyttävät ihan asiallisilta laitteilta. Toimitusaika postitse oli runsaan viikon verran.
Nettiosoite: www.formotionproducts.com
Huom! pidä varasi, että tilaat lämpömittarin Celsius- eikä Fahrenheit- asteikolla.

Offtopic: kävin eilen koeajelemassa Honda SP1:tä, sen verran täristi että katkes rannekellosta (teräs)ranneke
omg.gif

Mites tällänen,Biltemasta..tosin veden pitävyydestä ei ole tietoa..

http://www.biltema.fi/osteri....8_h.jpg

Lämpömittari jossa kello ja hälytystoiminto. Sopii liukkaan kelin varoittimeksi. Hälytysääni kuuluu ja merkkivalo vilkkuu kerran minuutissa, kun ulkolämpötila on välillä +3 ja - 1°C. Hälytys voidaan myös kytkeä pois. Säädettävissä osoittamaan sisä- tai ulkolämpötilaa. Mittausalue: -50 - +70°C. Sisäänrakennettu valaistus. Ulkotunnistimessa 3 m johto. Mitat: 60x50x20 mm (lxkxs). Mukana paristo.
Tuotenro.
32138

edit.
ja hintahan oli se 13,99€

Mites tällänen,Biltemasta..tosin veden pitävyydestä ei ole tietoa..

http://www.biltema.fi/osteri....8_h.jpg

Lämpömittari jossa kello ja hälytystoiminto. Sopii liukkaan kelin varoittimeksi. Hälytysääni kuuluu ja merkkivalo vilkkuu kerran minuutissa, kun ulkolämpötila on välillä +3 ja - 1°C. Hälytys voidaan myös kytkeä pois. Säädettävissä osoittamaan sisä- tai ulkolämpötilaa. Mittausalue: -50 - +70°C. Sisäänrakennettu valaistus. Ulkotunnistimessa 3 m johto. Mitat: 60x50x20 mm (lxkxs). Mukana paristo.
Tuotenro.
32138

edit.
ja hintahan oli se 13,99€
Juu, ei kestä vettä.
nim. yhden tollasen pyörämittarina hajottanut
smile_org.gif

Vaikka yritin sitä vähän suojatakkin.

Ostin dealextreme.comista lämpömittarin/kellon pyörään, mukana tuli muovipussukka mistä näkyy läpi. Hintaa oli muistaakseeni <10e.
Tärkeää on että mukana on piuhan päässä oleva lämpötila-anturi jotta anturin saa vedettyä ajoviimaan pois auringon paisteesta

Back