Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pääseekö tuonne ihan kuka vaan ajamaan, vai pitääkö olla jotain suhteita Kärkkäiselle?Onko ketään täältä menossa ajamaan Kärkkäisen ratapäiville? Itse olen menossa sunnuntaiksi.
Toivotaan kuivia ajokelejä![]()
Vesilinjalla lauantai ja sunnuntaina kohti KemoraaPahus sentään kun ois tän tienny. Tuli järkättä tuparit just lauantaille, kun katsoi vain että eipä ole mitään tekemistä ko. viikonlopulle. Noh, onneksi sit pari viikkoa myöhemmin pääsee, mut ois sitä aiemminkin voinut lähteä![]()
Jos meet (tai joku oli menossa) sunnuntaiksi (eli lähtö su-aamuna, kun lauantaina tosiaan tuparit la ja kummipojalla jalisturnaus nokialla) niin sit mä voisin apustaa kyydin ja tulla jakamaan kustannuksiaVoisihan sitä lähteä, jos saa pyörän kasaan ennen tota.
Kyllä me tunkataan porukalla sinut hondan kýytiin jos paikalle saavutMoro
Noinkohan joku nostas pyörän päälle, jos paikalle jutaisin ?
Lääkäri kielsi juoksemisen ja jalkapallon loppukaudeksi, muttei maininnut rata-ajosta mitään....
Taidankin ottaa tuosta tavoitepäivän radallepaluulle.
Hanski
Joo, messiin vaan. Joku oli jo ilmoittanut mutkin tietämättäni mukaan...Kyllä me tunkataan porukalla sinut hondan kýytiin jos paikalle saavutMoro
Noinkohan joku nostas pyörän päälle, jos paikalle jutaisin ?
Lääkäri kielsi juoksemisen ja jalkapallon loppukaudeksi, muttei maininnut rata-ajosta mitään....
Taidankin ottaa tuosta tavoitepäivän radallepaluulle.
Hanski![]()
Mää en kysele, mää toimin...Joo, messiin vaan. Joku oli jo ilmoittanut mutkin tietämättäni mukaan...Eikös olekin kivaa kun kaverit pitää huolta![]()
![]()