• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kemora 3-4.6

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaksu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Työkiireiden vuoksi en itse ehdi keskiviikkona, mutta onko kukaan harkinnut tuota perjantai Honda Riders of Finlandin ratapäivää? Orgin jäsenet saavat siitä alennusta (40e orggilaisille, muille 60e) ja ajoaika oli muistaakseni vieläpä 9-20! Eli torstai-perjantai -setille olisin itse ainakin näillä näkymin menossa. Yöpaikka pitäisi myöskin hankkia, että sitä voisi sitten mahdollisten muiden kanssa vielä sumplia.

Tuolla Tzaahissa näyttäisi olevan joku laululeiri, ehkä saisimme siellä soluttauduttua mukaan ja päästäisiin laulamaan iltasella vähän karaokea
biggrin.gif
Ja onpa ainakin lähellä rataa, 3km päässä.

Tuolla Tzaahissa näyttäisi olevan joku laululeiri, ehkä saisimme siellä soluttauduttua mukaan ja päästäisiin laulamaan iltasella vähän karaokea  
biggrin.gif
Ja onpa ainakin lähellä rataa, 3km päässä.
Itse ollut kerran, eikä kyllä valittamista! Omistajat on leppoisia ja ottivat meidät vastaan vielä yömyöhäisellä ja ystävällisin mielin. Suosittelen kyllä. Lisäksi, jos tuntuu että haluaa Huhtaniemeen grillaamaan muun köörin kanssa, niin kävelymatkaa taitaa olla kaikki 400-500m.

Back