Mistä saa tuollaisen korjausoppaan, kun pitäis huoltaa mun alus??JOVVAIN ON....
![]()
....sit näitäki jollai liiterin nurkilla tai lautatapulin alla kun:
-DKW, -NSU, -Sunbeam, -Triumph,![]()
Ennen kaikki olikin paremmin.....
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä saa tuollaisen korjausoppaan, kun pitäis huoltaa mun alus??JOVVAIN ON....
![]()
....sit näitäki jollai liiterin nurkilla tai lautatapulin alla kun:
-DKW, -NSU, -Sunbeam, -Triumph,![]()
Ennen kaikki olikin paremmin.....
![]()
On mullakin piano merkkiä Baldwin, mutta niiltä ei löydy ajoneuvoja.Voi pahus; olis kysytty, että kenellä on piano samaa merkkiä kuin kaveri prätkä, niin olis päässyt vastaamaan![]()
Eihän ne osaa tehdä niitä vilkkuja niihin kotiloihinkaan. En oo ainakaan koskaan nähny, et vilkkuis, on niissä paikat kyllä noille.Niin johtuiskos siitä tuo että bemari ei osaa tehdä pyöriä kun eivät osaa kerran tehdä niihin vilkkujakaan (katkaisija) oikein?
Ps. oli vähän pakko....
Seatti ja suzuki, no alkavat ainakin samalla kirjaimella... Toinen kiertää 4750 r/min ja toinen about 13 000... On vähän kummastakin ääripäästä!![]()
No ei kai kellään enää oo niin alkeellisia yhteyksiä.Mchuurteelle ihan vain kysymyksenä, eikö noita kuvia voi linkittää esim näin vai onko tuossa tavassasi jokin muu merkitys. Meinaan vain että hitaammilla yhteyksillä voi riemu revetä otsikon avauksesta ja latauksesta ison kuvan sattuessa kohdalle.
No sitten Honda on mopojen ToyotaNo meneehän se vähän vierestä.Kawahan on mopojen OoppeliTekeekö voorti mopojaonneks ei, tietääkseni![]()
![]()
![]()
Muuten samoin mut ei oo vielä vaimoo ni ei se tarvi vielä omaa autooJep, mopotin Honda, oma auto Honda, vaimon auto Honda..![]()
ei sitten mitään osaa eikä arpaa ducatiin.Pyöränä honda ja autona fiat, onko fiatilla sitten mitään omistusta esim ducatiin?olin aikeissa ostaa uudemman honda accordin joka on varsin tyylikäs auto sedanina mutta aivan liijan kallis mun budjetille
joten ostin uuden fiat punton, pitäiskö nyt sitten ostaa ducati?![]()
![]()
tosimies ei autossa pihtaile eikä mopoissa, talvellaj´han se onkin mukava päästelläValitettavasti Kawasaki ei tee autoja.Jos tekisi,ostaisin hetiNoh,parempi ku satsaa täysillä moottoripyöriin eikä pistä tehottomia autonmoottoreita mopoihin![]()
![]()