Keppivetoisia?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joni_V
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hieman taustaa... Hain noita pyöriä mobile.de:stä ja hakuehtona oli se että pyörässä on kardaani. No, kuten huomata saattaa (ja kuten huomasin itsekin joidenkin kohdalta joiden kuvasta sai selvää) ei tuo tieto kaikissa pidä paikkaansa..

Eli tämmöinen ollaan saatu kasaan?

BMW
 R1100RS KAT
 K 1200 RS
 K 1100 LT
 jne...

Yamaha
 XJ 900
 V-MAX
 FJR 1300 ABS
 Bulldog

Honda
 ST 1100 Pan European
 ST 1300
 Goldwing
 NTV 650 Revere
 NT 650 V Deauville

Suzuki
 GSX 1100 G
 VX 800

Moto Guzzi
 Grizo
 Breva
 V 11 Sport
 V 11 Le Mans
 Jne. Aika paljon V11 jotain...

Kawasaki
  GTR 1000
  GT 750
  GT 550
  Z1300 (Möhkö) Tosin ei ole ihan niin uusi..

Ural
  Useita malleja

Vieläkö keksitte lisää? Nythän näyttää siltä ettei näitä tämän tyyppisiä paljoa ole..
 
Alla muutama vanhempi kardaanivetoinen

Honda VF1100
Honda CX500

Suzuki GS1000G

yamaha XZ550
Yamaha XJ 650
yamaha XS1100
Yamaha Venture
Yamaha XJ750
 
Kawasakilta löytyy järkipyörä GT 750. Peliä tehtiin 82-97 välinen aika. Suomeen ei valitettavasti koskaan tuotu, paitsi yksityiset henkilöt. Malli oli erittäin suosittu Lontoon prätkälähettikäytössä pienemmän GT 550 mallin kanssa. Mutta kukapa sitä nyt pyöränsä Suomesta ostaisi, jos vanhempaa peliä hakee?
Totuuden sanoja, Goose! Se on todellakin valitettavaa, että Sumeko ei koskaan tuonut GT750 mallia maahan vaikka menekkiä olisi varmaan täälläkin ollut - vrt. Yamahan XJ-sarja. No, onneksi noita GT-Kawoja on aika paljon muualla Euroopassa.
 
No kun vanhojakin jo mainitaan ja Goose ei kerinnyt, niin Kawasakin pomminvarmat 1000 ja 1100 ST- mallit, ja Spectret eritoten
wink.gif

Sekä Ho..allakin VF750S.

Ja jos kunto ratkaisis, niin tuokin olisi mulla vahvoilla:

http://www.japsirauta.fi/kawaz1000st79.html




062802moto_prv.gif
 
Tuota Suitsan GS100G:tä ovat isot pojat kehuneet ideaaliksi peliksi.
Tosta vanhemmasta en tiiä, mutta GSX1100G oli kyllä lopulta loistava matkajuhta. Se ei vaan oo snadiaisille: painaa about 300. Jäi sitä ikävä, mutta ei se ihan alppiserpenttiinipyörä oo. Niissä piti olla tarkkana.

Lievä yläpainosuus kanssa aiheuttaa sen, että ajokokemusta tulee olla.
 
Sitten on vielä hyötyjuhta Honda NTV 650 Revere ja sen matkajohdannainen NT 650V Deauville...
Ihan ehdoton
thumbs-up.gif
tälle
062802jumpie_prv.gif


Ja ihan pienenä yksityiskohtana takanen on kiinni formula-tyyliin 1 mutterilla ja sopii sellaisenaan autorenkaiden tasapainotuskoneeseen
thumbs-up.gif


Niin ja huoltopuolesta niin varaosat löytyy melkein mistä tahansa Hondan osaa myyvästä paikasta ja mikä parasta, hinnat ovat yleensä siellä hinnaston alapäässä
thumbs-up.gif
Lienee pitkä valmistusaika (ja yhä vain tuotannossa) tehnyt tehtävänsä
smile_org.gif
Hyvä tietää tuo tasapainotushomma! Tosin renkaitahan Revereen tarttee vaihtaa suht. harvakseltaan...

Häh? Revere vielä tuotannossa?
crazy.gif
Ei oo totta! Onko?
 
Häh? Revere vielä tuotannossa?
crazy.gif
Ei oo totta! Onko?
No ei Reverenä, mutta Deauville on sen suora seuraaja lisättynä kiinteällä katteella ja laukuilla. Runko, kone yms. ovat käytännössä identtiset
thumbs-up.gif


Tuolla "yhä tuotannossa" viittasinkin lähinnä kulutusosiin ja etenkin moottoritekniikan varaosiin. Patahan on ollut olemassa jo vuosia ennen Revereäkin ja tänä päivänä se löytyy paitsi Deauvillestä, niin myös Transalpista
smile_org.gif
 
Häh? Revere vielä tuotannossa?
crazy.gif
Ei oo totta! Onko?
No ei Reverenä, mutta Deauville on sen suora seuraaja lisättynä kiinteällä katteella ja laukuilla. Runko, kone yms. ovat käytännössä identtiset
thumbs-up.gif


Tuolla "yhä tuotannossa" viittasinkin lähinnä kulutusosiin ja etenkin moottoritekniikan varaosiin. Patahan on ollut olemassa jo vuosia ennen Revereäkin ja tänä päivänä se löytyy paitsi Deauvillestä, niin myös Transalpista
smile_org.gif
No niin, Deauville tietty! Vanha Revere on kyllä munkin mielestä hienomman näköinen
wink.gif

Onhan tuo samansukuinen V2 myös customeissa VT 600/750/1100! Näissä taitaa muuten kaikissa olla tuo kardaani?
nixweiss.gif
 
Back
Ylös