• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kesähanskat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kosander
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Viime kesä tuli ajettua tämössillä Alpinestars Octane s-moto
Oli ihan mukavat käteen ja sopivan vilpoisat.
mulla on kans tollaset,punaset. käyttö ollu vaan hyvin vähäistä, ei jotenki sovi mun käteen  
nixweiss.gif

Itsellä Dainesen Hellracer puna/musta/valkoset
smile_org.gif
sormien väleissä kolme reikää per. mukava tuuletus -> ei hikoa kädet

Itse ostin Sweep Racingit viime vuonna hetken mielijohteesta. Ainakin omassa pyörässä toimii hyvin, n. 60 km/h todella viileet, melkein kylmät, mut nopeuden noustessa todella hyvät. Liekö katteet syynä tähän, tiedä häntä. Suojauspuoli on vähän niin ja näin, jos vetää lipat...

Itse ostin viime kesänä briteistä A-Starsin Alloy hanskat. Ne on kuumalla oikein mukavat, tosin lyhyellä varrella. Allright on vissiin ottanut kyseiset hanskat valikoimaan.

Hyvin tuulettuvina kesähanskoina voin suositella crossihanskoja. Eivät tosin anna juuri mitään suojaa mahdollisen lippauksen sattuessa, mutta mitkäpä antaisi. Parempi puoliskoni löysi juuri IXS-malleista naisille sopivat kevyesti topatut kesähanskat.

Mä ostin heräteostoksena Icon Skull hanskat ja on osoittautuneet erinomaisiksi. Hintakaan ei ollut paha eli alle kolme kymppiä, joten suosittelen.

Olen tyytyväinen Richan Magma hanskoihin. Kesähelteillä ehdottomat. Kypsyin täysin viime kesänä Halvarssonin vuorellisiin hanskoihin kun vuoret oli aina käden mukana ulkona hanskoja kädestä ottaessa. 2 Hanskat pitää Suomen olosuhteissa olla.

S2R Evolution käsine on helvetin kova sana!! Minä ja kaverini ajetaan tämmösillä hanskoilla... Pito on aivan uskomattoman hyvä kahvoihin. Ja mikä tärkeintä erittäin mukavat kädessä.

Sama kun lykkäisit sormet......Johonkin kivaan paikkaan...

Vesa Kallio käyttää myös näitä, joten tuskin ihan paskat...

S2R Evolution käsine on helvetin kova sana!! Minä ja kaverini ajetaan tämmösillä hanskoilla... Pito on aivan uskomattoman hyvä kahvoihin. Ja mikä tärkeintä erittäin mukavat kädessä.

Sama kun lykkäisit sormet......Johonkin kivaan paikkaan...

Vesa Kallio käyttää myös näitä, joten tuskin ihan paskat...
Itse pistin noi hanskat tilaukseen eilen
biggrin.gif

Nyt on vaan kauhee odotus, että millon saapuu
confused_orig.gif

Toivottavasti pian niin pääsee sitten vähän testailemaan "luonnossa"
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
sport05.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

ostin hemmon päiviltä jotkut bering:n ohuet kesähanskat, on viileet ja istuu hyvin käteen. Hinta 20€.

Back