Nitrous
Active member
Pikakaasu, niin saat kaasun täysin auki.![]()
Samaa kattelin, että kaasu ei aukee kokonaan suorilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Järkevän näköstä touhua. Puuttuu ihan täysin se tyypillinen keskiryhmäläinen kohellus.Pikku videonpätkä Kymiringiltä. Avaukset hakusessa ja vähän kaikki muukin, mutta koetetaan ensi kerralla korjailla virheitä.
Pikku videonpätkä Kymiringiltä. Avaukset hakusessa ja vähän kaikki muukin, mutta koetetaan ensi kerralla korjailla virheitä.

Käytännössä täysin sama toiminnallisuus kuin mitä siinä nyt on.Hirvittää vaan kuin se sitten repii alussa jos pikakaasun laittaa, kuin äkkinäiseksi se menee...
Nyt oli tod näk kauden viimeinen Kemora ellen sitten vapaille vielä syksymmällä. Aiempien keskustelujen inspiroimana kokeilin erilaisia linjoja ja ajoa isommilla vaihteilla. Suoranopeuksiin ainakin pää- ja paluusuoralla tuli parannusta. Kierrosaikoihin ei parannusta (lap 10 1.24.xx), pitäisi kaivella viimekerran parhaat ja verrata, mutta vahva epäily että takkiin tuli loppusektoreilla, 3,4,5 vituiks ja aina uudelleen mikä siinä on kun koettaa mennä eniten täysiä niin ei vaan osaa korjata.
Paluusuoran jälkeisen vasurin ajoin 2 apeksilla viimeksi yhdellä, sekin pitäisi tutkia oliko se sittenkin huonompi minulle. Apeksit liian aikaisessa tätä aiemminkin, nyt mielestäni normaalia enemmän. Vaihteista vahva epäilys etten tarvitse 3 pienempää missään, jos kerran ei silläkään voi/uskalla antaa täysiä. Heitin tankin suojuksen hyllylle, mikä paransi ergonomiaa, samoin klipareita avasin sen minkä vakioita pystyy ja enempään ei ehkä ole edes tarvis. Tuollainen ehkä hankintaan.
Istuinosan päälykselle pitää tehdä jotain, viime vuonna siinä oli enemmän pitoa muuttunut liukkaammaksi, päällystysmateriaalia motonet, etra?
Menee vaan keulimiseksi ja luisteluksi toi oma ajo. Mut hauskaahan se sillainkin on
Järkevän näköstä touhua. Puuttuu ihan täysin se tyypillinen keskiryhmäläinen kohellus.
Hieno pätkä.
Itse ajoin meidän kemoralla lauantain ekan setin aivan loppu olevalla MS2:lla, eikä niin hauskaa oo ollu vähään aikaan. Ykkösestä lähteminen varsinkin oli vähän pelonsekainen fiilis kun tuntu että suttaa ja keventää keulaa samaan aikaan. Kaveri jonka ohitin sanoikin että kohtuu levottoman näköistä toi sun meno.
Oli pakko vaihtaa parempaa kumia ku tuli fiilis että kohta ollaan tätä vauhtia päällään.
Paremmin sulla no linjat ja varsinkin karuselli meni kuin mulla. Vaikkakin 10sek vähemmän aikaa menee kierroksella.
Menee vaan keulimiseksi ja luisteluksi toi oma ajo. Mut hauskaahan se sillainkin on
Käytännössä täysin sama toiminnallisuus kuin mitä siinä nyt on.
Niin kauan kuin (pika)kaasun liikerata mätsää ranteen luonnollisen liikeradan kanssa, niin no problemos.
Eri asia sitten jos virittelee sellasen pikakaasun jonka liikerata on joku murto-osa ranteen liikeradasta.
Totta, koetin ajaa isommilla vaihteilla ja pikkuisen short shiftata ja sillä tavalla paras katsomo suora 222 paluu 189. Kiskoo vaan niin julmasti ja käden asento. Tilasin tosiaan suolaisen gytr pika kapulan siinä muovinpalalle hintaa. Ei tuohon oikein halvalla ja helpolla saa koko systeemiä kun sit pitäisi hommata ne namiskatkin erikseen jos olen oikein ymmärtänyt ja orkkis sama kuin R6 et ei se kovin paha. Talven projekteihin abs pois, linkitetty systeemi aiheuttaa epävarmuutta kun lukitsee aavustuksen takasta, paluusuoran jarrussa huomasin. Että jos alkaa työntää perää sivulle kovemmassa jarrussa niin riittääkö mulla kädet. Pitäis oikeastaan houkutella joku nopee kokeilemaan et miltä tuo vähän reippaammalla kädellä ajettuna tuntuu.
Kyllä mä laitoin jonkun Robby Moton tai Accosaton Carpilta tilaten, ei ongelmaa.
Vähän tota jarruongelmaa ihmettelen. Ei Kemoralla 1.12 vauhdit ollut ongelma jarrujen suhteen. Pari-kolme kertaa kierroksella takajarrun abs käy pelissä, näkyi datassa ja tunsin vain viimeisessä vasurissa. Alastarolla Palmasin jarrussa abs meinasi viedä pitkäksi, jos kunnolla runttasi. Tunsi selvästi pumppaamisen kahvassa.
Jotkut ajaa moottoripyörällä, toiset supertietokoneillamulla sais ohjelmoituu kaasun nopeemaks loppu sitte tyhyjää noissa vahemissa ei taida?
mulla sais ohjelmoituu kaasun nopeemaks loppu sitte tyhyjää noissa vahemissa ei taida?
Eli sua hirvittää miten epätarkka kaasukäsi sulla on.Hirvittää vaan kuin se sitten repii alussa jos pikakaasun laittaa, kuin äkkinäiseksi se menee...
Älä lopeta pohdintaa puolitiehen. Kapula vs läpät 1:1 ei ole lineaarinen vaste.Kuulostaa aika hazardiselta jos ei oo liikeen kanssa lineaarinen vaste.