Pitääpä kokeilla tuota sukkuloimista joskus, nyt piti asetella kameraan hyvät kuvakulmat suoralle. Tolla logiikalla pitäis lähtä parikymppää jos jätän kypäräkameran varikolle.
qstarzilla 1-mutkan minimivauhdilla 125 oli pääsuoran päässä 220+, mutta kierrosaika oli huonompi 13.46. Toisessa setissa oli 1-mutkan minimi 122 ja pääsuoran päässä 220 ja siinä oli kierrosaika 13.19.
Videon kierroksella 1-mutkassa 123 pääsuoran päässä 216 ja aika on 13.19.
Paras vauhti tuli 1-mutkan 120kmh ja pääsuoran päässä 221, kierrosaika 20.91

Maksimivauhtiin vaikuttaa tuuli ja myös mikä on fiilis jarrutella suoran päässä. Myös pyörän paino vaikuttaa suoran molemmissa päissä, kevyempi pyörä kiihtyy nopeammin ja toisessa päässä voi ajaa vähän pidempään kaasu pohjassa koska se myös hidastuu nopeammin.
Ja jos esim. 1-mutkan avausta pitäis aikastaa, niin nyt kaasu on pohjassa vähän ennen ulkokanttaria kun pääsee sen pikku ylämäen ohi, aukaisu lähtee aikalailla sisäkanttarilta mihin asti rullaan hidastusta...
Pääsuoran päässä jos haluaisin 5kmh lisää vauhtia, niin nopeuden nousukulman perusteella pitäis pitää kaasu pohjassa noin 40-50 metriä pidempään...
Mutta joo, omaan kierrosaikaan vaikuttaa eniten miten 3-mutka menee ja kioskin mutkassa saa myös aikaa tuhlattua.