• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

"Kesympi" pyörä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pepper
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

pepper

New member
No joo, oon miettinyt et jos myis ton ysin ja vaihtais sen vähän vähemmän "agressiiviseen" päristimeen
lookaround_orig.gif

Kriteereinä ois hieman etukeno ajoasento(selkä) ja hintahaarukka ois 5-6 tonnia(oletettu pyynti hinta ysistä)...
Eli pistäkääpä jotain merkkiä/mallia mitä kandeis ruveta katteleen...

Ite oon ajatellu vaihtaa tuon Ninjan Kottaraiseen tämän kesän aikana.. LC4 tai EXC525 kiikarissa. Mieluiten molemmilla vanteilla niin pääsee metsään karkuun tätä holhousta..

Ite oon ajatellu vaihtaa tuon Ninjan Kottaraiseen tämän kesän aikana.. LC4 tai EXC525 kiikarissa. Mieluiten molemmilla vanteilla niin pääsee metsään karkuun tätä holhousta..
Hyssss... turpa kiinni kohta täällä metsässä on kaikki ja telkänpöntöt muuttu kamerapöntöiksi & gyiden fjr:t superenduroiksi!!
biggrin.gif

Mulla on toisena pyöränä Husaberg smoto-vanteilla ja nyt ymmärrän miksi niitä on silloin tällöin nettimotossa kesän aikana myynnissä yleensä vain kahdesta syystä. Luunmurtumia tai kortin menetys... Eli ei auta tuohon ongelmaan tuollainen aito smoto. Sillä ei vain voi ajaa nätisti.
biggrin.gif

Toi vfr ois varmaan melko lähellä sitä mitä haen, ainakin ulkoisesti.
Täytyy tuumailla niitä vähän tarkemmin...
smile_org.gif

Joku veturi olis varmaan aika jees.. Tosin en oo koskaan ajanu niin en tiiä varmaksi.  
nixweiss.gif
Mut kokeilemallahan se selvii..

On käynyt kyllä veturitkin mielessä mut on ehkä turhan "kankeita" kaupungissa, kait sekin tottumis kysymys on...(tulee aika paljo ajoa kaupungissa)

Back