Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Petrolilla - paljolti samaa kamaa. Erikoislamppuöljy, moottoripetroli jne...Lamppuöljyllä.
Ja taas +1!Lamppuöljyllä.
+2Ja taas +1!Lamppuöljyllä.![]()
Mulla on ollut se käsitys että porukka koittaa mahdollisimman pitkään pitää uusissa ketjuissa juuri tuota uusien ketjujen "vahaa" koska se pysyy paremmin ketjuissa kuin mikään muu eikä lähde edes vesisateessa pois.Lamppuöljy citymarketista 3,95e/1L, ja vanha hammasharja.
Pistin just uudet ketjut mopoon ja niis oli ihan vitunmoinen määrä jotain ketjuvahaa. Eikä se lähteny edes delvacilla pois.Mut lamppuöljy pelasti, eikä sitä menny ku desi-pari.![]()
Lamppuöljyssä on myös se hyvä puoli että se ei haihdu/haise käytännössä ollenkaan. Erittäin käyttäjäystävällistä.
Pesun jälkeen ketjut toki uitettiin delvacissa.![]()
Kieltämättä oli kyl ihan saatanan sitkeessä. 120 lenkkii/rullaa pesin yksitellen hammasharjalla. Kivaa oli.Mulla on ollut se käsitys että porukka koittaa mahdollisimman pitkään pitää uusissa ketjuissa juuri tuota uusien ketjujen "vahaa" koska se pysyy paremmin ketjuissa kuin mikään muu eikä lähde edes vesisateessa pois.Lamppuöljy citymarketista 3,95e/1L, ja vanha hammasharja.
Pistin just uudet ketjut mopoon ja niis oli ihan vitunmoinen määrä jotain ketjuvahaa. Eikä se lähteny edes delvacilla pois.Mut lamppuöljy pelasti, eikä sitä menny ku desi-pari.![]()
Lamppuöljyssä on myös se hyvä puoli että se ei haihdu/haise käytännössä ollenkaan. Erittäin käyttäjäystävällistä.
![]()
Kerää vaan vauhdilla hiekkaa/pölyä/yms. paskaa.. vahat on ihan hanurista ketjujen kanssa imho. Niin tehtaan jäljiltä olevat, kuin itse lisätyt. Sitten onkin verrattavissa metallin hiomiseen kunnon hiomatahnalla, varsinkin kun partikkelit seassa on nyrkin kokoisiaMulla on ollut se käsitys että porukka koittaa mahdollisimman pitkään pitää uusissa ketjuissa juuri tuota uusien ketjujen "vahaa" koska se pysyy paremmin ketjuissa kuin mikään muu eikä lähde edes vesisateessa pois.Lamppuöljy citymarketista 3,95e/1L, ja vanha hammasharja.
![]()
Pjää ne hammasharjat mitään niille renkaille teeMotorex Chain Clean + Motorex Racing Chain Lube![]()
Ei niitä jaksa mitää hangata, chain cleania vaan ja nästyykillä pasgat pois ja teflonirasvat piälle. Hammasharjoja olen silti kerännyt pakkiin toista kymmentä, kun ennen niitä tuli ehkä joskus harjattuakin(ei terveellistä tiivisterenkaille).