Ketjut ja rattaat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vahvajussi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

vahvajussi

Kouluttaja
Moikka,

Eipä haulla löytynyt niin kysäsempä täältä. Mistä saisi edullisesti tilattua ketjut ja rattaat. Kawan 9R:ään pitäisi uudet saada kohta puoleen ja aattelin saisiko jostain Euroopasta halvemmalla kuin täältä kotomaasta. Olisiko jotkut tietyn merkkiset ketjut suositeltavia?

Ketjuissa ja rattaissa ei pidä säästää.. Miltä tuntuis ostaa 20% halvemmat ketjut, jotka kestää 50% kunnollisten kestosta???
Osta vaan parasta ja kalleinta mitä rahalla saa... nimimerkillä:Kokemusta on!!!!!!

Ketjuissa ja rattaissa ei pidä säästää.. Miltä tuntuis ostaa 20% halvemmat ketjut, jotka kestää 50% kunnollisten kestosta???
Osta vaan parasta ja kalleinta mitä rahalla saa... nimimerkillä:Kokemusta on!!!!!!
En mä ajatellutkaan "säästää" muuta kuin hinnassa, en siis laadussa. Eli jos saman merkkinen ketju maksaa täällä sen 20+30 % enemmän niin miksen tilaisi sitä ulkomailta
biggrin.gif
Kun nyt joku antaisi vaan vihjeen mistä kannattaisi katsella...

En mä ajatellutkaan "säästää" muuta kuin hinnassa, en siis laadussa. Eli jos saman merkkinen ketju maksaa täällä sen 20+30 % enemmän niin miksen tilaisi sitä ulkomailta  
biggrin.gif
Kun nyt joku antaisi vaan vihjeen mistä kannataisi katsella...
Mä olen kanssa hankkimassa lähiaikoina ketjurataspakettia, ja hintavertailua olen hiukan päässyt kotimaassa tekemään. Ulkomailta en ole vielä pahemmin päässyt katselemaan, mutta RedRacingPartsissa ei ainakaan kovin halvat hinnat sillä saralla näytä olevan...
confused_orig.gif

Mä olen kanssa hankkimassa lähiaikoina ketjurataspakettia, ja hintavertailua olen hiukan päässyt kotimaassa tekemään. Ulkomailta en ole vielä pahemmin päässyt katselemaan, mutta RedRacingPartsissa ei ainakaan kovin halvat hinnat sillä saralla näytä olevan...
confused_orig.gif
Juu, liki parisataa ilman toimituskuluja oli paketti Ysiin tuolla RedRacingPartsissa
sad_orig.gif
Pitänee etsiä lisää kauppoja
biggrin.gif

Ite miätiskellyt josko tilais "Ratarenkaalta" Tsubakin ketjun. Mimmonenkahan lie laadultaan, olisko jollakin kertoa kokemuksia noista?

Juup, Ratamopoa meinasin enkä RatarenKasta...

Kattokaapas ebay.de, jos omaatte tunnukset, hakusanaksi esim "kettensatz 9R". tulee hiton halvalla hyvää kamaa, parhaimmillaan samat romppeet 50% halvemmalla kuin suomesta.

Kattokaapas ebay.de, jos omaatte tunnukset, hakusanaksi esim "kettensatz 9R". tulee hiton halvalla hyvää kamaa, parhaimmillaan samat romppeet 50% halvemmalla kuin suomesta.
Hitto vie, tuoltahan saisi satkulla koko setin
smile_org.gif

En tiedä sitten meneekö mulle liian vaikeeks tilata tuolta Saksan E-baysta kun ei taivu saksankieli yhtään... Mitähän tommmen "sofort-kaufen" mahtaa tarkoittaa
lookaround_orig.gif

Lisäksi noissa 9R:n ketjuseteissä ei ollut vuosimallista mitään mainintaa. Pitänee vissiin eka selvittää onko setti sama vuosimallista riippumatta.

Ite miätiskellyt josko tilais Ratarenkaalta Tsubakin ketjun. Mimmonenkahan lie laadultaan, olisko jollakin kertoa kokemuksia noista?
Oiskohan kumminkin Ratamopo kyseessä? Ratarengas kun myy vaan renkaita.

Molemmat toki mainostaa MP-foorumilla. Hmm... Ostaisko Hesarin kanasuikaleita?

Laadultaan lienee ihan ok, tuskin herra Ratamopo ihan paskoja ketjuja kehtaa myydä.

vähän off topic mutta laitetaan tänne kuitenkin.

Onko muilla ollut toimitusvaikeuksia eturissan saamisessa? Itsellä ollut paikallisesta mp-liikkestä tilauksessa ketju/ratas paketti jo liian kauan! Takaratas ja ketju tuli melkeen heti mutta eturissa antaa odottaa itseään.
veryangry.gif

Oon kuullut että samoja ongelmia on ollut muutamalla muullakin...

Yksi ketjurataspaketti juuri saapui saksasta (Iris X-rengasketjut ja JT:n rattaat), maksoi 79e + postikulut 19e, tavara oli kahdessa viikossa ostohetkestä mulla kotona. Ja pyörähän oli kaverin FZR 600R jammu.

Itse tuin tänään suomalaista, kun horosta loppu ketjut ihan yhtäkkiä. Maksaa vähän kovemman hinnan, mutta nyt ei ole aikaa odottaa.

Yksi ketjurataspaketti juuri saapui saksasta (Iris X-rengasketjut ja JT:n rattaat), maksoi 79e + postikulut 19e, tavara oli kahdessa viikossa ostohetkestä mulla kotona. Ja pyörähän oli kaverin FZR 600R jammu.

Itse tuin tänään suomalaista, kun horosta loppu ketjut ihan yhtäkkiä. Maksaa vähän kovemman hinnan, mutta nyt ei ole aikaa odottaa.
Mistäs noin halvalla sait?On jo todella halpaa...
Itse päädyin kotimaiseen vaihtoehtoon, eli Ratamopoon.
Sieltä sain RK:n ketjut ja rattaat, Stormin hinnasta -20% pois. Syynä tähän että ko. kauppias sotki mun vilkkujuttuja aikasemmin kesällä ja halus hyvittää tapahtuneen...
biggrin.gif

Tsubakit kestää tupakin verran eli osta heti DID:n ketjut. www.louis.de - tilasin omaan isoon rosvoon X-ketjut ja rattaat eikä maksanu kuin 120euroo+pkl.

Mistäs noin halvalla sait?On jo todella halpaa...
Itse päädyin kotimaiseen vaihtoehtoon, eli Ratamopoon.
Sieltä sain RK:n ketjut ja rattaat, Stormin hinnasta -20% pois. Syynä tähän että ko. kauppias sotki mun vilkkujuttuja aikasemmin kesällä ja halus hyvittää tapahtuneen...  
biggrin.gif
www.ebay.de , tässä esimerkkejä:

<a href="http://cgi.ebay.de/IRIS-O-Ring-Kettensatz-YAMAHA-YZF-R6-Bj-99-02_W0QQitemZ7996838614QQcategoryZ49843QQssPageN
ameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem" target="_blank">Yamaha R6</a>
<a href="http://cgi.ebay.de/Kettensatz-alle-Honda-CBR-600-F-CBR600F-alle-Baujahre_W0QQitemZ7995964160QQcategoryZ49835Q
QrdZ1QQcmdZViewItem" target="_blank">Honda CBR 600</a>
<a href="http://cgi.ebay.de/IRIS-X-Ring-Kettensatz-KAWASAKI-ZX-6R-Ninja-Bj-98-02_W0QQitemZ7993790457QQcategoryZ49836QQ
ssPageNameZWD1VQQrdZ1QQcmdZViewItem" target="_blank">Kawasaki ZX6R</a>

Halvalla noita saa, jos ei kiire ole...

Back