Ketterä, huoltovapaa ajopeli haussa

Jep, hauska customi kaupungissa ajeluun. Ja on vielä urheilullisen tuntuinen ajettavakin taajaman ulkopuolella kun alkaa woblaamaan jo taluttelu vauhdeista. Myös jarrujen käytännössä puuttuminen lisää vaaran tunnetta. :D
VOI VOI sullapa on huonoja kokemuksia maxista.......ja matka jatkuu.....:orgmp:

HD niin ei tarvii huoltaa. Riittää kun korjaa..

Paljon kuulee pelottelua hd:n laadusta, mutta silti menin hankkimaan sellaisen.
5 ajokautta mennyt eikä kaduta ...ihan jämpti ja hyvä kulkupeli.
Vähän niinkuin Pete2:n Ducati kokemukset.

Sen verran näistä mielipiteistä olen oppinut, että itse hankkisin vaan sellaisen kun miellyttää silmää ja kiva ajaa.
Sitten vaihtaa tai hommaa toisen pyörän jos tuntuu siltä.

Eikai käytetyn mopon kanssa kukaan konkurssiin mene, vaikka valinta ei ihan nappiin heti osuisi.

Hei hei hei ! Ketterästä oli puhe ja te tuupaatte tänne V-maxia ja hodaria, haloo !!!!!
Noilla ajaminen on kai hauskaa mutta yhtä ketterää se on kuin ratapölkyn raiskaus...

Hei hei hei ! Ketterästä oli puhe ja te tuupaatte tänne V-maxia ja hodaria, haloo !!!!!

Se on toi ketteryys, niin kuin kauneuskin, kovin subjektiivinen käsite monelle :D

Edelleen mietin, että toi bimmeri vois olla perusvarma kampe triidin aloittajalle. Hintaa niillä vissiin tosin on.

Minusta ainoa mikä täyttää kriteerit on F800S.

Ja kas kummaa, minulla vois olla sellainen just myynnissä.

8 vuotta olen odottanut, että josko sitä pääsisi korjaamaan, mutta ku ei, ni ei.

Koneessa edelleen kiinni alkuperäinen akku ja remmi (60.000 km).

Oli pakko hankkia Ducati, ettei kokonaan unohdu kuinka työkaluja kuuluu pitää kädessä.

Nykypyörien ketjut on kyllä melko huoltovapaita. Suihkaus ketjusprayta viiden sadan kilsan välein ja kiristäminen parin tonnin välein. Uusimaan paketin joutuu reilun neljän kymmenen tuhanen jälkeen. Näin siis mun kokemuksella.
Merkin ja mallin valintaan ei varmaan auta muu kun koeajaa naku, customi, kyykky ja vaikka vielä joku enduro.
näistä se mieluinen varmaan löytyy.

Hyvää pohdintaa.

Laittakaapa viivalle vastakkain BMW F800ST ja Moto Guzzi Breva 1100

Jännä sinänsä, pyörät aika eri tyylisiä mutta silti lähimpänä kriteerejä..

Kuinka paljon näiden kahden käsiteltävyydessä eroa? Onko Bemarissa tarpeeksi kokoa ja massaa kuljettamaan kahta normaalipainoista ihmistä + kohtuullisesti tavaraa?

Plussia ja miinuksia?

Vieläkö löytyy joku ässä hihasta joka sopii paremmin spekseihin?

Hyvää pohdintaa.

Jännä sinänsä, pyörät aika eri tyylisiä mutta silti lähimpänä kriteerejä..

Kuinka paljon näiden kahden käsiteltävyydessä eroa? Onko Bemarissa tarpeeksi kokoa ja massaa kuljettamaan kahta normaalipainoista ihmistä + kohtuullisesti tavaraa?

Plussia ja miinuksia?

Vieläkö löytyy joku ässä hihasta joka sopii paremmin spekseihin?

ensimmäiset pisteet bemarin laariin voisi tulla taloudellisuudesta. (bensan sekä vakuutuksen muodossa)

Hyvää pohdintaa.

Onko Bemarissa tarpeeksi kokoa ja massaa kuljettamaan kahta normaalipainoista ihmistä + kohtuullisesti tavaraa?

Kyllä on. Matkaa on toisinaan tehty tankkilaukku+sivulaukut+perälaukku+ tarakkaharakka, ja yhteensä kokemusta on 75 000km.

Kysyjä tiedustelee otsikossa huoltovapaata pyörää. Minun kohdalle ei sellaista ole vielä sattunut koskaan, vaikka vuosia pyörien parissa on ihan liikaa. Kaikkia on joutunut huoltamaan, joitakin myös korjailemaan. Noin luulisin homman yhäti olevan, luki siinä tankin kyljessä mitä vaan.

Kysyjä tiedustelee otsikossa huoltovapaata pyörää. Minun kohdalle ei sellaista ole vielä sattunut koskaan, vaikka vuosia pyörien parissa on ihan liikaa. Kaikkia on joutunut huoltamaan, joitakin myös korjailemaan. Noin luulisin homman yhäti olevan, luki siinä tankin kyljessä mitä vaan.

Eikös toi onnistu ihan rahalla, ajaa niin kauan kuin huoltamatta kestää, ja kun kolahtaa, niin ostaa uuden?

Back