• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Keuliiko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PAPPA-63
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Etkö ole kokeillut ?) No nostaahan se joko suoraan kiihdyttäessä tai esim 4000 rmp ykkösellä ja hanaa niin on hytti pystyssä
smile_org.gif

Jep, nostaa se. Ei muistaakseni kaasulla mitenkään liian herkästi, mutta vähän kun näyttää kytkintä reilummassa kiihdytyksessä niin nostaa tosi rauhallisesti ja vakaan olosesti. Kerran oon kokeillu ja ihna kivalta pyörätlä vaikutti
smile_org.gif

Kyllä minulla keulii vakio-Bandiitti kaasulla. Ykkösellä ainakin. Aika eleettömästi se sen tekee. Kuskin painokin tietysti vaikuttaa asiaan.

Tollasia isoja rosvojahan käytetään briteissä stunt-kouluissa treenipyöränä. Keulii todellakin kaasusta ja varmasti heittää sut seläleen jos ei oo malttia päässä tai joku menee muuten käteen ;) Puhun siis ihan kokemuksesta, meinas käydä ikävästi.

Keuliihan se tosiaankin kapulasta vääntämällä... Sliparin ja säätöjen jälkeen melko herkästikkin. 2 vaihteella sitten rauhottuu.

No nostaahan se joko suoraan kiihdyttäessä tai esim 4000 rmp ykkösellä ja hanaa niin on hytti pystyssä
smile_org.gif
En usko!
033102bebe_1_prv.gif
Kannattaa siirtyä MIESTEN pyöriin,että mopoilijoillekin
selviää mitä VÄÄNTÖ tarkoittaa.
033102bebe_1_prv.gif
buttrock.gif

biggrin.gif
No nyt kyllä puhut asiaa!

Silläpä tilaukseen on nyt menossa buell jossa nyt vakionakin on 110Nm vääntöä!

Toi kawahan on myyty jo puoli vuotta sitten et kannattas pikkasen miettiä ennen kuin kovin vinoilee varsinkaan jollain Rosmon "väännöillä"
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif

Edit: lisää mullistuksia
biggrin.gif

Tuolta kannattaa käydä vilkuilemassa vakio "rosmon" vääntöä, jos kiinnostaa... http://www.motorcycle.com/mo/mcsuz/01b12.html

Tuolta kannattaa käydä vilkuilemassa vakio "rosmon" vääntöä, jos kiinnostaa...  http://www.motorcycle.com/mo/mcsuz/01b12.html
Juu-u, olen hyvinkin tietoinen että vakio rosmossa on saman verran tehoa takasella mitä tehdas ilmoittaa koneelle
062802jumpie_prv.gif

Tästä pisteet suzukille.

Mut edelleen jää väännöt buellille. Minulle ihan sama mut ku tuo välläri raukka ajelee lasten pyörällä
033102bebe_1_prv.gif

Ja edelleen olen tietoinen et rosmo on yksi parhaita hita/laatusuhteen peruspyöriä ja se threadin ensimmäinen kommentti olikin ironinen eikä niinkään tosissaan otettava. Mut tossa vääntö politiikassa pysyn ja siitä en anna propseja ku aletaan leveileen
biggrin.gif

No hard fealing
pftroest.gif

Olen kokeillu vakiota naku-b12:sta ja se ainakin keuli kaasusta ykkösellä. Ei mitenkään äkkinäisesti tosin, aika heikko koordinaatiokyky saa olla jos tolla keulii ympäri vahingossa.

Back