• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Keulimisesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TKoT
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Keulimisesta -

• Silloin tällöin puolivahingossa tulee hytti syliin

Ääniä: 2 40,0%
  • Vain suljetulla alueella/b-tapahtumissa

Ääniä: 0 0,0%
  • En todellakaan

• Keulisin jos osaisin

Ääniä: 3 60,0%
  • Keulisin jos keulis

• Ääniä yhteensä
    5
ei lähe etupää irti maasta ku tunkilla
nixweiss.gif

Porvoon reitillä tuli vastaan takapyörällä ajava,meno oli vaappuvaa.
Öljypohja näytti metrin levyiseltä mieleen tuli lähinnä väkivaltaisia ajatuksia kuskia kohtaan.

Keulisin enemmänkin jos osaisin, mut onneks on pyöräs voimaa sen verta et keulii ilman mun osaamistakin...
biggrin.gif

Huonosti suunniteltuja mopoja kun ihan vahingossakin kampee pystyyn
wink.gif

Liian haastava mopo siihen tarkotukseen
tounge.gif

Kyllähän nuo jotku hullut keulii tällasellaki mopolla. Siihen tarvitaan kyllä hiukan pitävämpi takarengas, tai vastaavasti seisominen takana istuvalle tarkoitetuilla jalkatappeilla.

eipä tällä ajokokemuksella tule keulittua... joskus kyllä fillarilla tuli harjoiteltua, vieläkin on leuassa muisto
smile_org.gif

sillon tällön reippaammissa lähöissä irtovaa rengas asfaltista mut ei sitä oikeen keulimiseks voi sanoo. eikös se oikeestaan vaatis sitä takapyörällä ajoa ja siihen ei taito riitä. (ainakaan vielä)

Taisi olla toissakaudella kun päätin kokeilla tuota keulimista mistä essonbaarissa niin paljon puhutaan. Eihän mulla ole tekniikka hallussa ja pyöräkin on laiskanpuoleinen, mutta kun kytkimellä auttoi niin sain etupyörän hieman nousemaan. Ei oikein auennut homman hohdokkuus minulle
nixweiss.gif
Tarpeeksi haastetta kahdella pyörällä ajamisessa.

vastaan...kanada
lookaround_orig.gif
   no ei nys vaiskaan, kyllähän se herkästi välillä nousee..."vahingossa"  
biggrin.gif

Ei riitä uskallus, vahingossa tuo ei sitä millään halua nostaa. Kaks päällä toki lujemmassa kiihdytyksessä tuppaa vähän antamaan ilmaa eturenkaan alle. Pitäisi varmaan mennä suljetulle alueelle treenailemaan
tounge.gif

E: eli viimeseen kohtaan meni ääni
nixweiss.gif

Back