• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Keulimisesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sumppu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

sumppu

New member
kun on tullut kiista siitä, että kun keulit moottoripyörällä kaasulla (ei siis mitään kytkinrykäsyjä tai muita) niin kummassa nostaa etupäätä herkemmin ala- vai ylämäessä?

Laittakaa kokemuksia tai jos joku jopa osaa antaa "oikean" vastauksen?

Onhan se ihan vähän fysiikan osaamisella helppo päätellä =)
Nyppylät ne vasta kivoja onkin.

siis kun mun pyörä on sellainen et se just ja just nostaa keulaa kaasusta, niin ainakin mun kokemuksien perusteella keulii helpommin loivassa alamäessä! Syytä en tiiä?

Huh huh, keskustelkaa tästä mieluummin tuolla bobmereiden sivulla, pliis, ei käy mun pirtaan!

Huh huh, keskustelkaa tästä mieluummin tuolla bobmereiden sivulla, pliis, ei käy mun pirtaan!
Ja silti olet yksi ensimmäistä täällä kommentoijista? Tiedä vaikka oppisitkin jotain  
033102bebe_1_prv.gif

ja itse aiheeseen...

Ylämäkeen se nostaa kyllä herkemmin...

EDIT: Kappas mekanik kerkes ensin
tounge.gif

Jos ei keulimisesta saa edes keskustella kannattaa pysyä poissa.
Mä en rupee ainakaan muuttamaan omia keskustelunaiheita/kirjoittamistyyliä jonkun just rekistöröityneen apinan takia.
Alkanu täs viime vuosina vanhat starbut näköjään löytämään näitä foorumeita ja sit tulla opastamaan/yrittämään rajoittamaan keskusteluaiheita...

Ylämäkeen, menee myös helpomin ympäri. Norja on myös maa, jossa vesi virtaa vastamäkeen. Menkä kokeilemaan, jos ette usko.

Veijo

kun on tullut kiista siitä, että kun keulit moottoripyörällä kaasulla (ei siis mitään kytkinrykäsyjä tai muita) niin kummassa nostaa etupäätä herkemmin ala- vai ylämäessä?

Laittakaa kokemuksia tai jos joku jopa osaa antaa "oikean" vastauksen?
Keulii ihan minkälaiseen mäkeen vaan. Ja suorallakin.

iliman rykäsyjä,...
riippuu kai vehkeestä, mut kai sen on kaikki huomannu et ylämäkeen on piettävä hiukan painoo eessä jos EI halua keulia
033102beer_1_prv.gif

pienen ylämäen jälkeen alamäkeen nousee ihan itsestään ku on yli 250 vauhtia
buttrock.gif

juu fysiikkahan siinä tulee vastaan.. eli ylämäkeen se on helpompaa.. ja nyppylässä vielä helpompaa
biggrin.gif

Back