Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu ei...siis kun mun pyörä on sellainen et se just ja just nostaa keulaa kaasusta, niin ainakin mun kokemuksien perusteella keulii helpommin loivassa alamäessä! Syytä en tiiä?
Onko pakko lukee jos kerta rupee kiristeleen?Huh huh, keskustelkaa tästä mieluummin tuolla bobmereiden sivulla, pliis, ei käy mun pirtaan!
Ja silti olet yksi ensimmäistä täällä kommentoijista? Tiedä vaikka oppisitkin jotainHuh huh, keskustelkaa tästä mieluummin tuolla bobmereiden sivulla, pliis, ei käy mun pirtaan!
Tulittekos porukalla vastaa eilen Hämeenkadulla (puiston päässä)Onko pakko lukee jos kerta rupee kiristeleen?Huh huh, keskustelkaa tästä mieluummin tuolla bobmereiden sivulla, pliis, ei käy mun pirtaan!
Saatettiin olla hyvinkin... Olisit lähteny messiin!Tulittekos porukalla vastaa eilen Hämeenkadulla (puiston päässä)![]()
Jos ei keulimisesta saa edes keskustella kannattaa pysyä poissa.Huh huh, keskustelkaa tästä mieluummin tuolla bobmereiden sivulla, pliis, ei käy mun pirtaan!
Mä olin jo käyny tekee pientäreissua, alko väsy ja nälkä jo painaa pientämotoristia..seuraaval kerral sitte!Saatettiin olla hyvinkin... Olisit lähteny messiin!Tulittekos porukalla vastaa eilen Hämeenkadulla (puiston päässä)![]()
![]()
No tänään sit uudestaan!Mä olin jo käyny tekee pientäreissua, alko väsy ja nälkä jo painaa pientämotoristia..seuraaval kerral sitte!Saatettiin olla hyvinkin... Olisit lähteny messiin!Tulittekos porukalla vastaa eilen Hämeenkadulla (puiston päässä)![]()
![]()
![]()
Keulii ihan minkälaiseen mäkeen vaan. Ja suorallakin.kun on tullut kiista siitä, että kun keulit moottoripyörällä kaasulla (ei siis mitään kytkinrykäsyjä tai muita) niin kummassa nostaa etupäätä herkemmin ala- vai ylämäessä?
Laittakaa kokemuksia tai jos joku jopa osaa antaa "oikean" vastauksen?