• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Keulimisesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sumppu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Helpommin keulii kun on tyhjä ja kevyt pää...  
biggrin.gif
Helpomminhan se keula nousee, kun painopiste on korkealla. Me täyspäiset saamme luontaisen edun...

ylämäki on sen takia parempi ns aloittelijalle, että ylämäki jarruttaa vauhdin kasvua. eli matalammalla kulmalla saa enemmän matkaa ja vähemmän loppunopeutta. lisäksi voi olla jotain tekemistä sen kanssa, ettei se kulma hirvitä yhtä paljon, kun mäki on edessä, eli näkee mihin menee. tasapainopiste saavutetaan kuitenkin suhteessa maapallon keskipisteeseen, eikä siihen tien kulmaan.

perää on tietysti helpompi laahata alamäessä
tounge.gif

Jos ei keulimisesta saa edes keskustella kannattaa pysyä poissa.
Mä en rupee ainakaan muuttamaan omia keskustelunaiheita/kirjoittamistyyliä jonkun just rekistöröityneen apinan takia.
Alkanu täs viime vuosina vanhat starbut näköjään löytämään näitä foorumeita ja sit tulla opastamaan/yrittämään rajoittamaan keskusteluaiheita...
Pitäisköhän mun sitten sanoo tohon, etten rupee muuttamaan mielipiteitäni jonkun "2000-luvulla mopoilun aloittaneen apinan" takia??

Mä en rupee ainakaan muuttamaan omia keskustelunaiheita/kirjoittamistyyliä jonkun just rekistöröityneen apinan takia.
Alkanu täs viime vuosina vanhat starbut näköjään löytämään näitä foorumeita ja sit tulla opastamaan/yrittämään rajoittamaan keskusteluaiheita...
Pitäisköhän mun sitten sanoo tohon, etten rupee muuttamaan mielipiteitäni jonkun "2000-luvulla mopoilun aloittaneen apinan" takia??
Noh noh, rauhoittukaahan nyt.
tounge.gif

Onhan tämä ihan mielenkiintoinen aihe, eihän tuo pikkuinen kaasulla keuliminen silloin tällöin ketään haitanne, vai? Vaikeahan sitä on totaalisesti estääkään, jos haluaa kunnolla edes silloin tällöin kiihdyttää..

(Ja ketkä osaa, niin mikä ettei oikeastikin keulien.. Eipä tuo ole minulta pois, kunhan pysytte pystyssä!
baaa.gif
).

Katos, vieläkin kiinnostaa.

Back