T1mppa
New member
50 cc mopedeissa on kierrosrajotin sytkäboksissa. Mulla oli rajotettu 7000 rpm kohille. Kierrosrajoitin ohitettiin katkasemalla signaalipiuha, jolloin CDI:n kyseinen piuha sai aina nollatietoa, eikä näin ymmärtänyt rajoittaa.
Laskettelin menemään jollain 9000 rpm nopeuksilla yleensä. Kerran vetäsin 11000 rpm yhdessä alamäessä, mutta se jo hieman hirvitti, kun ei ollut faktatietoa miten kestää
Sitten variaattoriin laitoin kevyempää osaa kiinni, ni kulki ihan hyvin.
Jos sun vehkeessä on joku tommonen piuha CDI-boksissa, niin äkkiäkös sen napsasee poikki ja testaa. Kolvaa sitten takas, jos ei ollut vaikutusta.
Jos se vakiona on 5,6 kW, ni täytyy sanoa, ei se mikään kisamoottori oo alunperinkään.
Laskettelin menemään jollain 9000 rpm nopeuksilla yleensä. Kerran vetäsin 11000 rpm yhdessä alamäessä, mutta se jo hieman hirvitti, kun ei ollut faktatietoa miten kestää
Sitten variaattoriin laitoin kevyempää osaa kiinni, ni kulki ihan hyvin.
Jos sun vehkeessä on joku tommonen piuha CDI-boksissa, niin äkkiäkös sen napsasee poikki ja testaa. Kolvaa sitten takas, jos ei ollut vaikutusta.
Jos se vakiona on 5,6 kW, ni täytyy sanoa, ei se mikään kisamoottori oo alunperinkään.