• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kevätkokous 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lunastar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

lunastar

New member
MotOrg ry:n kevätkokous pidetään lauantaina 5.3.2011

Paikka: 24basement
osoite: Unioninkatu 24
00130 Helsinki
Aika: 5.3.2011 klo 18-20

Aikataulu:

17:30 Ovet avataan Motorg ry:n jäsenille. Jäsenet pääsevät vuoden 2011 jäsenkortilla tai henkilöllisyystodistuksella sisään
18:00 - 20:00 Motorg ry:n kevätkokous
20:00-23:30 Illanvietto jatkuu kokouspaikalla kaikille orgilaisille avoimena tilaisuutena mm. saunomisen merkeissä - omat pyyhkeet ja oluet/siiderit/limpparit mukaan!

Kokoukseen saapuvalla jäsenellä tulee olla mukana vuoden 2011 Motorg ry:n jäsenkortti tai henkilöllisyystodistus, mikäli uusi jäsenkorttisi ei ole vielä ehtinyt saapua. Kokoukseen ei voi ottaa avecia, joka ei kuulu yhdistykseen. Kokouksen jälkeen avecitkin ovat tervetulleita.

Muistathan, että vanhan jäsenyyden voi uusia 28.2.2011 mennessä pelkän jäsenmaksun hinnalla!

Toivomme jäsenten ilmoittautuvan kokoukseen ry:n suljetussa foorumissa olevassa viestiketjussa, jotta osaamme ilmoittaa osallistujien lukumäärän kokouspaikalle sekä varautua tarjoilulla - kokouksessa on tarjolla purtavaa ja juotavaa.

KLIK KLIK, ÄÄNESTÄMINEN JA ILMOITTAUTUMINEN!

Kokoukseen saa toki tulla ilman ilmoittautumistakin, mutta ilmoittautuminen helpottaa järjestäjien elämää huomattavasti.

Se on tuo lahen takanen naapurin maa tuohon aikaan varmaankin lähempänä ja tukholman venemessut.
crazy.gif

Periaattessa töissä mutta jos nyt uutena jäsenenä yrittäis...

Mahdollisesti joo, näin kauempaa tulevalle majoituspaikka on vähän hakusessa ko. viikonlopulle...

Onko 5.3 järjestettävään kevät ORG kokoukseen menijöitä mansen suunnalta.

Kiinnostais lähteä. Mulla on liisari jossa ilmaiset bensat , mutta ei viitti pilata mukavaa iltaa olemalla selvinpäin. Ajan toki menosuuntaan , mutta kuski haussa takasintulo suuntaan.

Asun lempäälässä eli paluumatkakuskin pitäisi jatkaa jollain muulla kun mun liisarilla sitten illalla kotiin (mä antaisin kyllä shaibe liisari skodan , mutta liisarin ehdoissa on että kukaan ulkopuolinen ei saa ajaa autoa jos mä en oo kyydissä)

T: Marko @ Marron

Juhuu, yöpaikka ratkaistu, sain taas ilmaisia hotellivouchereita
smile_org.gif

Tuolla saa 2h huoneen, eli jos jollakin on ongelma löytää yöpaikkaa niin voi kysellä tuota toista bunkkaa...

Yks täältäkin Marronin mukaan! Ja voin toimia kuskina
smile_org.gif
Mun kyydissä pääsee tarvittaessa Tampereelta Lempäälään ja takaisinpäinkin sitten myöhemmin...

Yksi paikka Marronin autossa vielä jäljellä!
062802jumpie_prv.gif
Ja mun kyydissä siis pääsee Tampereelta siirtymään Lempäälään ja reissun jälkeen myös Lempäälästä takaisin Tampereelle.

Back