Kiihtyvyys?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sumppu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

sumppu

New member
Olettekos mitanneet kiihtyvyyksiä gps:llä 0-100 km/h. Itellä on cbr 600f 1997 ja sain kellotettua 4.1s.

Milläs Gepsulla olet mittaillut? Jollain ratakäyttöön tarkoitetulla?

Miten lähtö mittaustilanteessa pelaa eli alkaako laite automaattisesti mitata heti kun mopo liikahtaa vai onko näytössä joku lähtölaskenta? Eli onko tossa sun 4,1s reaktioaika mukana vai ei?

Olisi kyllä mielenkiintoinen feature, mutta toi Zumo ei osaa kuin huippu- ja keskinopeudet jne. 0-100 kellotusta ei ainakaan 3.30 softaversiosta löydy.

mulla on nokian oma gps-palikka ja sit on kännyssä toi GTI-ohjelma mikä antaa kiihtyvyyden sekä halutessa 0.200m tai 0-400m. Ajanotto alkaa vasta kun pyörä liikkuu eli reaktioaikaa ei ole mukana!

Se taitaa jonkin verran kuitenkin "hidastella" se gps pulikka joten voi olla, että muutama kymmenys menee enneku käynnistyy tuo ajan mittaus liikkeelle lähdöstä
lookaround_orig.gif

voi olla, mut ajattelin että onko joku muukin kokeillut ja että mihin sekuntimääriin pitäis tollasella cebarilla päästä siis niinku OIKEESTI?

Itellä ainakin garminin gps ei näytä heti nopeutta kun lähtee liikkeelle, pienellä viiveellä toimii..

niin onhan siinä viivettä alussa, mut myös mahdiollista et ei vaan päivitä näyttöä niin usein...mut onko sulla siinä se et saa tallennettua 0-100 ajan?

voi olla, mut ajattelin että onko joku muukin kokeillut ja että mihin sekuntimääriin pitäis tollasella cebarilla päästä siis niinku OIKEESTI?
Vertailuarvoina tuohon cbr,ään: Joltain palstoilta aikoinaan löysin tälläisia tietoja:Blackbird 2,8s hornet 900 3,1s vakiona,joten tuo 600 cebarin 4,1 vaikuttaa realistiselta,en ole hornetia kellottanut,mutta ykkösvaihteella tulee tuo sata,ja aika äkäisesti.

Tuo 0 - 100km/h on itse asiassa aika turha tieto...ei edes kerro kumpi on edellä...vaan eipä mulla muutenkaan ole sekunnin murto-osista ollu ehtiminen jonnekin kiinni.

Puhelin + GPS palikka yhdistelmissä päivitystaajuus on 1Hz eli kerran sekunnissa. Eli niillä saatuihin tuloksiin, nopeutta lukuunottamatta, en juuri luottaisi moottoripyöräkäytössä...

Mulla ei ainakaan onnistu, koittaa sitten mitä numeroita tahansa
confused_orig.gif
?? Kerro nyt tarkemmin miten sen teit ....

mä tein vähän aikaa rekisteröinnen ja kaveri teki tänään ja hyvin onnistu ihan millä vaan numerosarjalla kuhan vaan tuli täyteen...jaajuu...mun versio on joku crackätty...eli yritä ettii joku cräcki siihen!

Tuo 0 - 100km/h on itse asiassa aika turha tieto...ei edes kerro kumpi on edellä...vaan eipä mulla muutenkaan ole sekunnin murto-osista ollu ehtiminen jonnekin kiinni.
Älä. joillakin voi elämä olla just niin ohjelmoitu.
Vähän sama kuin "meidän" kiinteistössä. Uusimman hissin ovi sulkeutuu joidenkin mielestä hitaahkosti. Valittavat mulle, miten hissi on hidas. Minäpä loihe kysymään, että mihin kysyjä investoisi ne säästyvät sekunnit, jos ovi olisi nopeampi.Selvää vastausta en toistaiseksi ole saanut.

wink.gif
biggrin.gif
tounge.gif

Demonoidista ite löysin sen joskus. Symbian package tjsp se oli. Ei varmaan uskalla mitään suoria linkkejä laittaa.

Back