Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vertailuarvoina tuohon cbr,ään: Joltain palstoilta aikoinaan löysin tälläisia tietoja:Blackbird 2,8s hornet 900 3,1s vakiona,joten tuo 600 cebarin 4,1 vaikuttaa realistiselta,en ole hornetia kellottanut,mutta ykkösvaihteella tulee tuo sata,ja aika äkäisesti.voi olla, mut ajattelin että onko joku muukin kokeillut ja että mihin sekuntimääriin pitäis tollasella cebarilla päästä siis niinku OIKEESTI?
Älä missään nimessä anna urlia tohon softaanmulla on nokian oma gps-palikka ja sit on kännyssä toi GTI-ohjelma mikä antaa kiihtyvyyden sekä halutessa 0.200m tai 0-400m. Ajanotto alkaa vasta kun pyörä liikkuu eli reaktioaikaa ei ole mukana!
Siis onnistuiko rekisteröinti ilman "maksuja".en tiedä ohjelman lähdettä mutt nimi on GTI v.1.2 www.tempes.com
rekisteröinti koodiksi pistin ruudun täyteen kolmosia![]()
Älä. joillakin voi elämä olla just niin ohjelmoitu.Tuo 0 - 100km/h on itse asiassa aika turha tieto...ei edes kerro kumpi on edellä...vaan eipä mulla muutenkaan ole sekunnin murto-osista ollu ehtiminen jonnekin kiinni.
Millä hait sen? Torrenttina ei ainakaan löydy.mä tein vähän aikaa rekisteröinnen ja kaveri teki tänään ja hyvin onnistu ihan millä vaan numerosarjalla kuhan vaan tuli täyteen...jaajuu...mun versio on joku crackätty...eli yritä ettii joku cräcki siihen!
Aivan! Huomattavasti tärkeämpää on 50 - 250km/h.Tuo 0 - 100km/h on itse asiassa aika turha tieto...