J-K7
New member
Niinpä. Just jätin tilauksen kahvoista the2wheelssille. Onko kokemuksia kauanko noiden toimitus kestää?Ei taida kohta Suomesta enää vakiokahvoilla olevaa pyörää löytyä![]()
Milläs sitten erottuu, kun kaikilla on erikoiskahvat?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinpä. Just jätin tilauksen kahvoista the2wheelssille. Onko kokemuksia kauanko noiden toimitus kestää?Ei taida kohta Suomesta enää vakiokahvoilla olevaa pyörää löytyä![]()
About viikon otti ainakin minullaOnko kokemuksia kauanko noiden toimitus kestää?
No tuo on ihan kohtuullinen aika ja oli kohtuullinen hintakin. Kahvat tuli itselläkin tuolta tilattua. Menikö sulla muuten paketti tullin kautta ja jos meni, niin mikä oli vahinko siellä alv + joku prosentti?About viikon otti ainakin minullaOnko kokemuksia kauanko noiden toimitus kestää?
Ei mennyt, eikä mennyt nuo kalliimmatkaan kahvat. Suoraan kotiin kantoivat.Menikö sulla muuten paketti tullin kautta ja jos meni, niin mikä oli vahinko siellä alv + joku prosentti?
Ei kai noita kahvoja "sen"-jatkeeksi hankita, vaan oman ajomukavuuden takia. En ainakaan itse tunnustaEi taida kohta Suomesta enää vakiokahvoilla olevaa pyörää löytyä![]()
Niin tilasitko ebaystä vai suoriin omilta sivuilta?Tulikin jo emalia että oli kaffat shipped... aika reippaita poikia ovat tuolla the2wheelssillä ..
Tää nyt oli halpa tapa hoitaa konttauksessa paksaksi menneen tilalle uudet kaffatEi kai noita kahvoja "sen"-jatkeeksi hankita, vaan oman ajomukavuuden takia. En ainakaan itse tunnustaEi taida kohta Suomesta enää vakiokahvoilla olevaa pyörää löytyä![]()
![]()
Suurin osa puristusvoimasta tulee etu- ja keskisormesta. Joten jos ne on samalla etäisyydellä kuin normikahvassakin, niin ei juuri mitn vaikutusta.Vaikuttaakohan shorty-kytkinkahva paljonkin tarvittavaan puristusvoimaan?
Siellähän on myytävänä jatkettava kahvat. Itse tuli tilattua juuri ne, missä on muiden säätöjen lisäksi jatkomahdollisuus.Ei kai noita kahvoja "sen"-jatkeeksi hankita, vaan oman ajomukavuuden takia. En ainakaan itse tunnustaEi taida kohta Suomesta enää vakiokahvoilla olevaa pyörää löytyä![]()
![]()
Juu, pitikin oikein käydä kokeilemassa omaa kytkintä kahdella sormella ja helpostihan sitä jaksaa puristella. Ja tosiaan normiotteellakin etu- ja keskisormi siinä tuntuu eniten työskentelevän. Eli täytyykin laittaa jossain vaiheessa tilausta sisään lyhyemmistä vivuista!Suurin osa puristusvoimasta tulee etu- ja keskisormesta. Joten jos ne on samalla etäisyydellä kuin normikahvassakin, niin ei juuri mitn vaikutusta.Vaikuttaakohan shorty-kytkinkahva paljonkin tarvittavaan puristusvoimaan?
Normaalit tarvikekahvat Stormilta olis tullu kyllä halvemmaksiTää nyt oli halpa tapa hoitaa konttauksessa paksaksi menneen tilalle uudet kaffatEi kai noita kahvoja "sen"-jatkeeksi hankita, vaan oman ajomukavuuden takia. En ainakaan itse tunnustaEi taida kohta Suomesta enää vakiokahvoilla olevaa pyörää löytyä![]()
![]()
![]()
Ja niiden sopivuus sitten orginaaleihin pidikkeisiin.Normaalit tarvikekahvat Stormilta olis tullu kyllä halvemmaksi![]()
Niillä ei taida olla muita maksutapoja kuin Paypal, joka taas on aikalailla luotettavaa kamaa. Eikun tilaamaan vaanTuossa jo joku kyselikin onko tilattu suoraan sivuilta? Kiinnostaisi minuakin onko tuo maksaminen verified by visa vai miten olette hoitaneet maksun. Pitääkö jakaa kortin numero jne?
Ovat näemmä ihan samat kahvat kun tilasin KTM:ään toisesta paikasta.No tulihan ne vihdoin, parisen viikkoa kesti tulla.
Laatuun olen tyytyväinen ainakin näin silmällä katottuna.