• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kiinan "pazzot" ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaskaxx
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiinasta / Hong Kongista on tullut tilattua kaikenlaista pikkutilpehööriä vuoden vaihteen molemmin puolin (eBayn kautta), kaikki tilaukset ovat tulleet mielestäni poikkeuksellisen hitaasti perille. Syytä en tiedä mutta moni myyjä tuntuu varoittelevan jo ilmoituksessaan pitkistä toimitusajoista. Omista tilauksistani mitään ei ole kuitenkaan jäänyt mualimalle.

Osittain tämän ketjun aikaansaamana tilasin uudet kahvat pikku Zetaan. 10.3 taisin laittaa tilauksen, katotaan miten käy. Niin ja köyhdyin 27.50 :D saas näkyä kerkeävätkö tulla ennenkun ajokausi alkaa..

Eipä mulle ainakaan mitään tracking numbereita tullut, enkä kyllä näillä hinnoilla odottanutkaan. Kyllä ne sieltä parissa viikossa saapuu.

Laitoin oikein sähköpostia suoraan the2wheelsin pojille, ja joku "Paul" sieltä vastasi että juuri minun paketti on jätetty 14.3.2012 HongKong Postin jakeluun. Lupaili varovasti että ovat ~2viikon kuluessa minulla. Ei paha. Muuten en jännittäisi, mutta kun kerkesin jo vakiovivut nakkaamaan takavasemmalle pyörän rakenteluvaiheessa (eikä niitä löydy mistään) ja kyllä ne uudet vivut saisi ajokauden alkuun mennessä saapua, tuossa on Botniahallissa Fin-Expo messut ihan pian, ja sinne pyydettiin pyörää näytille, ilman vipuja en mene..

Kiinasta / Hong Kongista on tullut tilattua kaikenlaista pikkutilpehööriä vuoden vaihteen molemmin puolin (eBayn kautta), kaikki tilaukset ovat tulleet mielestäni poikkeuksellisen hitaasti perille. Syytä en tiedä mutta moni myyjä tuntuu varoittelevan jo ilmoituksessaan pitkistä toimitusajoista. Omista tilauksistani mitään ei ole kuitenkaan jäänyt mualimalle.

Niin olen kans tässä talven aikana tilaillut yhtä ja toista tingeli tangelii samalta suunnalta, tosiaan toimitusajat on ollu ihan jäätäviä +4 viikkoo... Mut 2pyörän kaffat kaiverruksien kera tuli kyllä reippaassa parissa viikossa.:)

Noniin, päivitetääs sen verran että tänä aamuna oli postilaatikkoon puikahtanut Postin littera. Kävin töihin mennessä iltapäivällä noutamassa paketin ja avasin sen suuressa tärinässä heti töihin päästyäni.

Siististi pikku paketin sisällä olivat paukkumuoviin käärittynä The2Wheelsin mustanpuhuvat pussukat, joiden sisällä itse vivut oli. Mukana tuli pari tarraa, asennusohjeet (näköjään BMW'lle? mutta muutamaa kohtaa huomioivat, juurikin lukiteliima sekä rasvaus) sekä jonkinsortin käyntikorttipari ja maininta että kyseiset vivut ovat uudempaa mallistoa joten ainakin silmämääräisesti tämä voisi tarkoittaa sitä, että viimeistelyyn on panostettu hieman. Purkasin tietenkin heti kaikki nippelit irti ja kasailen sitten sinisel loctitel tietyt skruuvit. Vivut oli siis pidennettävää mallia, sekä tietenkin etäisyyssäädöllä, mikä on kyllä suhteellinen käsite, liikkuu sen.10-12mm.

Mutta kaikki hyvin, parissa viikossa tulivat ja tyytyväinen olen. 45€ sijoitus.

Sen verran edittiä, että laitan kuvia kun vivut on paikallaan. Toivon mukaan toleranssit on sellaset että ne saa ilman lisätyöstöä kiinni.

Ohjeen kääntöpuoli on japsipyörille :thumbsup:

Juu, katsoin kyllä molemmat puolet, mutta ei ollut siitäkään apua, minulla ehta jenkkipyörä (lue: Buell).

Nooh, ohjeillahan ei tässä päivityksessä mitään tee ja nuo Bemarin/japsien ohjeet käy pitkältä osin kaikkiin peleihin.. jokainen tajuaa laittaa voitelua tiettyihin paikkoihin ja kierrelukitetta pariin kohtaan. Ainakin Bulun tapauksessa "sininen loctite" kulkee taskussa mukana aina, vaikka pyörä olisi *ittu viikon tallissa, jotain sieltä kuitenkin tipahtelee! :WAZAAP:

Juu, katsoin kyllä molemmat puolet, mutta ei ollut siitäkään apua, minulla ehta jenkkipyörä (lue: Buell).

Ajattelin just sitä että jenkkipyörän omistaja kattoo ohjetta että "prkl, tää on bemun". Kääntää ympäri, oliskohan tällä puolella:"sviddu, japsiohjeet!" :grin:

Komiathan ne on..

543381_10150682090188419_708868418_9107503_422024421_n.jpg

554557_10150682090323419_708868418_9107504_1785630281_n.jpg

544752_10150682090443419_708868418_9107505_1409340961_n.jpg

539046_10150682090518419_708868418_9107507_1948809132_n.jpg

Ylettyy vähän lyhyemmilläkin nakeilla.. asennukseen meni 2min. Muistin rasvat ja lukitteet.

522928_10150683686748419_708868418_9112564_1633932443_n.jpg

Eilen tuli ekat ajokokemukset "pazzoista". Mulla on juuri tuollaiset säädettävät kuin edellisessä viestissä Bululla. Kytkimestä tein normimittaisen, mutta jarrua ei saa niin lyhyeksi, että se olisi vain kahden sormen jarru. Lyhimmässäkin asennossa kolmen sormen jarru. En tiedä onko vika pyörän mitoituksessa, Honda CRB 600 RR -05, vai kuskin :blink:

Eilen tuli ekat ajokokemukset "pazzoista". Mulla on juuri tuollaiset säädettävät kuin edellisessä viestissä Bululla. Kytkimestä tein normimittaisen, mutta jarrua ei saa niin lyhyeksi, että se olisi vain kahden sormen jarru. Lyhimmässäkin asennossa kolmen sormen jarru. En tiedä onko vika pyörän mitoituksessa, Honda CRB 600 RR -05, vai kuskin :blink:

Ootko kokeillu ihan huvin vuoksi ottaa noita "jatkoja" kokonaan irti? Sittenhän ne on jo aika lyhyet. Luulis olevan kahden sormen tekniikkaa senjälkeen. Itselle nuo oli just passeli, kytkintä tulee käytettyä koko kouralla, joten siihen säädin n.10mm pidemmän vivun ja tuo jarruvipu on lyhimmässä asennossa passeli ja etäisyys "kauimmassa", muuten tulee häiritsevän lähelle jo.. tottumuskysymyksiähän nuo, eikä aina saa parasta asentoa/säätöä vitullakaan noihin..

Laitas kuva sun asennuksesta.

Tälläiset kahvat mulla. Kytkin kans säädetty hiukan pidemmäksi. En ole jaksanut kikkailla vielä sen enempää.

IMG_6323.JPG

IMG_6324.JPG

Jarrukahva ei ota katteeseen kiinni, vaikka hiukan siltä näyttää...

Liitetiedostot

• IMG_6324.JPG
    IMG_6324.JPG
    91,1 KB · Katselut: 43
:D 11.3 tilattu, eilen meinasin jo hermostua...:D

tänään sitten tupsahtivat kirjattuna kirjeenä ärrälle...:)

ihan siistit, pitää vielä laittaa paikoilleen niin nähdään sopiiko ja saako riittävän lyhyiksi..

laserkaiverrukset on ihan :hanuria: , näyttää ihan maalatuilta...

paketti oli ihan täynnä tarroja tyyliin "tullin avaama" :thumbup:

Tälläset laitoin eilen tilaukseen. Saas nähdä kauan kestää, että tulee. Viesti tosiaan tuli jo sähköpostiin, että "your order has been shipped". Ei oo kyllä hinnalla pilattua tavaraa. :p

Tälläset laitoin eilen tilaukseen. Saas nähdä kauan kestää, että tulee. Viesti tosiaan tuli jo sähköpostiin, että "your order has been shipped". Ei oo kyllä hinnalla pilattua tavaraa. :p

Samasta paikasta :grin: tänään hain postista, asensin :p joops pitihän se vähän käydä räppäämässäkin :orgmp:

Ainiin tilasin 26.3

Tuli muuten pääsiäisenä vedettyä ekat parikyt kilsaa kiinashortyillä. Pirun hyvän tuntuset ainakin gixxerin vakiovipuihin verrattuna, just optimaaliset mun naisellisen pienille käsille :D

Tämän ketjun ja kevään yllyttämänä tilasin sitten itsellenikin "Kiinan Pazzot"

Enempää en voisi olla tyytyväinen. Kultaiset mustilla säätimillä. Hinta oli suorastaan naurettava,25 euroa :) Ei välyksiä, eloksointi virheetön, kaikki pultit ja mutterit kunnolla kiinni,silti varmistin lukitteella varmuuden vuoksi. Nyt ei vaadi kuin lisää ulkoilutusta :p katsotaan eloksoinnin kestävyyttä sitten syksyllä.

Back