• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kiitätkö, kun sinua varoitetaan vaarasta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Number28
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kiitätkö, kun sinua varoitetaan vaarasta? -

• Kyllä

Ääniä: 1 100,0%
  • En

Ääniä: 0 0,0%
  • Silloin tällöin

• En minä edes huomaa varoituksia

• Ääniä yhteensä
    1
Juu aina kun itse tajuan että on varotettu
smile_org.gif

Kerran olen yskän ymmärtänyt, mutta kaikki muut kerrat on jäänyt huomaamatta. Lapanen nousee lähes kaikille kaksipyöräisille vastaantulijoille, jos ei ajatukset ole harhautuneet jonnekin, joten kait siinä se kiitoskin menee samalla, vaikkakin ei tiedostetusti
biggrin.gif

Jos vaan suinkin kerkiän tajuamaan, että varoittaa niin tot maar kiitän. Motoristeille moikkaan muutenkin kyllä. Usein kyllä valojen vilkuttelusta ensiajatus on, että mitäs vittua mä muka nyt oon tehnyt tai olikohan tuo joku tuttu??
tounge.gif
Autoilijoita kiitän kyllä kanssa, jos ohitustilaa syntyy tai vaikka kaistanvaihtoon ruuhkassa antavat tilaa.

Tottakai kiitän,onhan se kohteliasta.Ihan mukavalta se tuntuu itestäkin,jos sieltä käsi nousee tai vilkulla kiitellään,kun varoitat vastaantulijaa tai päästät jonkun eteen/ohitse.  
cool.gif

melki aina tulee kiitettyä
033102beer_1_prv.gif
pari kertaa kortti säästyny ku vastaantuleva motoristi välkyttäny valoja niin siitä lähtien oon kyl pienimmästäki poliisi yms jutusta väläytelly motoristeille...autoilijat nyt onkin niin kusipäitä et todella harva varoittaa mistää
nixweiss.gif

En kiitä, vaan valmistaudun tulevaan se vaaran paikka voi olla hyvinkin lähellä. Eli varoituksen jälkeen vauhtia pois, kädet kahvoilla ja katse hakee tavallisesta poikkeavaa. Se on vähän noloa vätää porosta tai hirvestä läpi lapanen ylhäällä.

Kyllä kiitellään,,,
yleensä varoittelija on jo kohdattu joten ei kerkee muuten kuin jarruvaloa välkäyttelemäl... (samal ku hieman himmaa vauhtia...)
wink.gif

Ei siinä kerkiä kiittelemään kun pitää saada vauhti alas edes sinne rikesakkorajalle
tounge.gif

Jos vastaantuleva mp -kuski räpsyttelee valoja, niin satavarma himmaus ja adrenaliinin turvin skannausta, että mitähän sieltä oikein on tulossa...
wink.gif

Avtomobiili jos tulittaa välkyttelee pitkillä, niin samansuuntainen toimnta, mutta intensiteetti tässä tapauksessa ei ole niin voimakas.

Joskus on jäänyt täydelliseksi mysteeriksi, että mitähän se -auto- oikein noin raivokkaasti noita valoja räpsi...

Voihan se olla, että tiellä oli virtahepo/karhu/lehmä/pupu/tms yms.
joka sitten kuitenkin ehti alta pois ennen mua.
Ts. tilanne ohi.

Mutta kiitos kuiteski.

Jusseja.
Koettakaa pysyä pystyssä.

Ennakkotunnelmissa,

-Jami

No kiitänkiitän. Mutta mistähän vitusta se vastaantullut tietää, että juurikin kiitin sitä, enkä vain ja ainoastaan moikannut takaisin. Mikähän olisi se oikea tapa kiittää vastapuolta ko. asiasta ??

Juuri reilu viikko sitten sain ylinopeussakot ja kun siinä tiketin saamisen jälkeen vedin korvatulppia, kypärämyssyä etc. päähäni poliisit jatkoivat siitä pysäkiltä matkaa eteenpäin. Itse kun siitä lähdin jatkamaan matkaa niin ensimmäinen vastaantuleva autoilija näytti etusormellaan oikealle ja vasemmalle tyyliin soo soo... Ei saa kaahata (jumalauta ajoin 80-alueella noin 70 km/h). Vittu teki mieli lähteä juurikin perään ja leipoa lättyyn perkele. Ensiksi tasan tarkkaan tiesin että siellä edessä on poliiseja ja toiseksi jos en olis tiennyt, niin moisesta etusormen heilutuksesta olisin varmasti kääntänyt vain lisää kahvaa. Mikähän teiden ritari sekin luuli olevansa.
mad.gif
mad.gif
mad.gif
Vittu

Tulis varmaan kiiteltyä, mutta hitaan sytytyksen vuoksi alkaa katselemaan, että onko valot päällä, roikkuuko joku jostain jne... sen jälkeen liian myöhäistä tajuta, jos siellä joku vaara on, josta varoitetaan...Käsi nousee sitten, ja kaveri on jo 3km päässä. Helvetin hankalaa muuten kirjotella jallupullon ja muutaman oluen jälkeen...
033102beer_1_prv.gif
hyvää jussia kaikille

..kun vaan ehtis kiittään..muutaman kerran on joku jotain näyttänyt ja vasta myöhemmin tajunnut mistä oli kyse. Kiitokset kuitenkin kaikille ketkä yrittävät varoittaa, samaa teen itse jos jotain erikoista on edessä.

Back