• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kiitos kytät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RR900man
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
selvä peiteoperaatio motoristin narauttamiseksi
thumbs-up.gif
Juu. Salaliittoteoria. Ihan selvästi. :hymistelyhymiö:

...Sanoin että yli 10km tuli perässä ja yllätys yllätys, sen paperissa ei ollut mitään mainintaa, ei myöskään keltaisesta viivasta. Sanoi että aina ei pysäytetä pienestä rikkeestä vaan odotellaan(naatiskellaan) pahempia...
Niin. Tuon saman voisi kääntää niin(kin), että jos ei tee muuta rikettä seurauksen aikana, ei siihen rikkeeseen puututa ensinkään.

...Mutta tuosta roikkumisesta. Itse olen kuullut kans vastaavaa, että ne hiillostaa ensin perässä, ja sitten kun kuski päättääkin antaa vähän hanaa, niin sinipiiperöt alkaa laulaa polleauton katolla.. tuohan on täyttä yllytystä, ja ihmettelenkin miksei tuota asiaa ole kukaan ajanut eteen päin koska sitä sattuu tapahtuvan turhan usein!...
Onkohan noita loppupeleissä montaa tapausta? Musta tuntuu, että jutut ovat Esson baarin juttuja á hevosmiesten kertomina.

Tai jos niitä on oikeasti, niin sitten on SUURI ongelma virkavallalla.
Minulle kävi aikoinaan myös noin Kuopion moottoritiellä. Lähdin Petosen rampilta keskustaan päin ja sininen 626 maksa äänkesi takapuskuriin kiinni. Välillä en edes nähnyt etuvaloja peilistä Noh käämithän se näin lauhkealla kaverilla meni ja talla pohjaan, notta mun persettä ei haistella. Rakoa syntyi, mutta ei tarpeeksi ja tein nopean käännöksen kaupungin rampille. 626:n eturenkaat savusi ,kun jarruttivat perässä ja seuravissa liikennevaloissa tuli tikkari sivuikkunasta ulos. Eli hiostamalla saivat minut, ihan selvästi. Ei ole Esson juttu. Arvatkee ottiko pattiin  
veryangry.gif

Tosi vittumaista kyllä... Luulin että tuollaisia poliiseja jotka provosoivat noin on urbaani legenda mutta näköjään ei  
omg.gif
confused_orig.gif

valitettavasti tuo puskavalvonta jälleen tulossa muotiin..

viime kesänä ihmelin hyvinkään abc:n rekkaparkis et kuka kumma on jättänyt sinisen toyota corollan parkkiin rekkojen viereen...no hetken päästä sapasteli pari konstaa virkapuvussa paikalle ja tojotan ovet auki...seuraavax alkoivat vetämään tuulipuvun takkia virkapuvun päälle ja menox...tuli mieleen et noinko matalax on mennyt ammatin arvostus kun ei enää kehtaa työasussa kulkea edesw siviiliautolla vaan pitää naamioitua venäläiseksi turistiksi adidas verkkareineen...

Ripitänpä tänne tuskani ja vitutukseni.
Hain pyörän kajaanista ja ouluun matkalla.
Paltamon kohdilla ohittelin muutamat autot, vauhtia 100-120km/h. Punainen skoda ohittelee myös takana autoja ja ajaa luukussa kiinni, nyökkäsin päällä että mene vittu ohi jos haluat, mutta siihen se jäi. Väänsin kaasua niin laittoi pillit päälle, tai itseasiassa 'valot' mitkä oli etusäleikössä. Voitte arvata vitutuksen.

Noh, 100 alueella 145. Kysyin että vittuako roikut perässä. Ei varmaan paras veto noin alkuun.. No, skodakyttä on ihan mielissään oikeasti, kertoi että 145 SAI mitattua, oli iloinen siitä. Sanoi maijassa muille kytille että keltaisen viivan ylitys oli myös(en ikinä ylitä keltaista viivaa, missään tapauksessa). Sanoin että ei pidä paikkaansa, eikö sinun vittu pitäisi laittaa pillit päälle jos keltaisen viivan ylitän. Siihen se sanoi että otetaan kortti pois.
Tänään kuulen kyttiksellä miten pitkään pitäävät. vissiin 1-6kk.
2 vuoden takaa yksi ylinopeussakko.

Ehkä kaikista eniten vituttaa että mulla meni usko tuohon järjestelmään. Aiemmin olen kuitenkin pitänyt poliiseja, enemmän tai vähemmän reiluina. Nyt loppui viimeinenkin yhteistyö minun osaltani
veryangry.gif
Vilpitön osanotto ainakin minulta. Et ollut ensimmäinen - etkä valitettavasti viimeinenkään.

-hh-

Kyllähän näistä on ennakotapauksia. Poliisin ei saa provosoida ketään vaan pysäytys pitää tehdä heti, kun rike tapahtuu. Kaikki on tallennettu videolle, joten siinä on sun todisteet. Älä siis ihmeessä tuota myönnä vaan mene oikeuteen ja kiusaa loppuun asti.
Mahtaako olla. Epäilen. Itse sai syytteen törk.liik.vaar, muttei niillä ollut edes minkään laista tutkaprinttiä todisteeksi, partion muistikuva vauhdista riitti syyttäjälle.

-hh-

Kyllähän näistä on ennakotapauksia. Poliisin ei saa provosoida ketään vaan pysäytys pitää tehdä heti, kun rike tapahtuu. Kaikki on tallennettu videolle, joten siinä on sun todisteet. Älä siis ihmeessä tuota myönnä vaan mene oikeuteen ja kiusaa loppuun asti.
Tuosta oikeuteen menemisestä on hiukka huonoja kokemuksia pariinkin otteeseen - se nyt valitettavasti on vain tässä paskalakkimaassa silleen, että virkamiehen lausunnoilla sattuu olemaan hieman enemmän  painoarvoa, kuin tavan pulliaisen kertomuksella. Eli kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että 'ei kannata'  
crazy.gif

Käräjäoikeus tulkitsee mitä suurimmalla todennäköisyydellä homman virkamiehen eduksi ja itselle jää vain aimo annos paskaa käteen...
033102ass_1_prv.gif
koko touhu tässä maassa.

Ja sillä ei sitten tunnu olevan jaskankaan väliä, että kuka on oikeesti -ihan aikuisten oikeesti- oikeudessa oikeessa. Ei korppi korpin silmää noki....
sad_orig.gif

T. suomen nopein koppiautokuski

PS. Jos jotakin kiinnostaa mun stoori, niin voin valottaa esim yv.llä, niin eipähän olla sitten rosiksessa syytettynä jostakin virkamiehen herjauksesta tms...

Kerran Alastarosta tullessa Minkä lie kylän kohdalla henkilö mersu liimautui takarenkaaseen kiini ajoin tien sivuun 100m päässä olivat poliisit suorittamassa nopeus valvontaa.Kyllä haiskahti muukin kun pelolla oleva.
062802moto_prv.gif

Jos nyt jotain pientä positiivista, niin taas yhden yksilön silmät ovat avautuneet. Olisi aika mehukasta, jos tuollaisen hiillostamisen saisi tallennettua videolle.

...Mutta tuosta roikkumisesta. Itse olen kuullut kans vastaavaa, että ne hiillostaa ensin perässä, ja sitten kun kuski päättääkin antaa vähän hanaa, niin sinipiiperöt alkaa laulaa polleauton katolla.. tuohan on täyttä yllytystä, ja ihmettelenkin miksei tuota asiaa ole kukaan ajanut eteen päin koska sitä sattuu tapahtuvan turhan usein!...
Onkohan noita loppupeleissä montaa tapausta? Musta tuntuu, että jutut ovat Esson baarin juttuja á hevosmiesten kertomina.

Tai jos niitä on oikeasti, niin sitten on SUURI ongelma virkavallalla.
Kyllä näitä sattuu. Enolle käynyt samalla tavalla. Siviilipoliisit hiilostanut puskurissa kiinni ja tempperamenttisena henkilönä otti vauhtia ja karisti kytät. Kohta on disko pystyssä ja tien sivuun. Tästä on monesti keskusteltu, koska toinen eno on poliisi. Hauskoja kertoja ne
biggrin.gif

Tässä ketjussa tullut paljon asiaa. Todella vähäisin perustein jaetaan noita sakkoja, eli poliisilla ei tarvitse olla mitään todisteita, riittää kun ne sanoo, että tutka on joskus näyttänyt jotain ja piste.

nim. kolmesti käräjillä, aina turpaan.

Lopuksi positiivinen kokemus rehellisestä poliisista viime viikolta: kysyivät nopeutta=> myönsin lievän ylinopeuden ja vasta sitten sanoivat etteivät saaneet lukemia. Tapahtumasta ei seuraamuksia. Eivät siis alkaneet edes kaljuista renkaista tekemään sakkoa, vaan ilmoittivat, että vaihda renkaat.

Ripitänpä tänne tuskani ja vitutukseni.
Hain pyörän kajaanista ja ouluun matkalla.
Paltamon kohdilla ohittelin muutamat autot, vauhtia 100-120km/h. Punainen skoda ohittelee myös takana autoja ja ajaa luukussa kiinni, nyökkäsin päällä että mene vittu ohi jos haluat, mutta siihen se jäi. Väänsin kaasua niin laittoi pillit päälle, tai itseasiassa 'valot' mitkä oli etusäleikössä. Voitte arvata vitutuksen.

Noh, 100 alueella 145. Kysyin että vittuako roikut perässä. Ei varmaan paras veto noin alkuun.. No, skodakyttä on ihan mielissään oikeasti, kertoi että 145 SAI mitattua, oli iloinen siitä. Sanoi maijassa muille kytille että keltaisen viivan ylitys oli myös(en ikinä ylitä keltaista viivaa, missään tapauksessa). Sanoin että ei pidä paikkaansa, eikö sinun vittu pitäisi laittaa pillit päälle jos keltaisen viivan ylitän. Siihen se sanoi että otetaan kortti pois.
Tänään kuulen kyttiksellä miten pitkään pitäävät. vissiin 1-6kk.
2 vuoden takaa yksi ylinopeussakko.

Ehkä kaikista eniten vituttaa että mulla meni usko tuohon järjestelmään. Aiemmin olen kuitenkin pitänyt poliiseja, enemmän tai vähemmän reiluina. Nyt loppui viimeinenkin yhteistyö minun osaltani
veryangry.gif
Tälläset on perseestä.Tee rikos ilmoitus. Siihen sulla on oikeus, sediltä luulis löytyvän video kuvaa ja varmasti löytyy, siitä selvinnee todellinen tapauksen tausta. Ja tee ilmotus eri piiriin. Jos ei auta ota ylemmäs yhteyttä..

liikenteessä ei kannata provosoitua. kannattaa katsoa taakseen, että mikä auto se on. yleensä sen näkee jo peileistä.

Ei onneksi omaa kokemusta vielä, mutta jostain syystä en millään jaksa uskoa, ettei se pätkä olisi nauhoitettu päälle, pyyhitty, mitä vaan ja jäljellä on virkamiehen sana vastaan kansalaisen.

Ei onneksi omaa kokemusta vielä, mutta jostain syystä en millään jaksa uskoa, ettei se pätkä olisi nauhoitettu päälle, pyyhitty, mitä vaan ja jäljellä on virkamiehen sana vastaan kansalaisen.
Aivan, tai sitten se vastaus on niinkuin mulle, että 'normaalikalustossa ei ole nauhoittavaa kamerajärjestelmää - vain keskinopeusmittari löytyy ja setä sinisten kertomukset.....'

/Lenkki

Niin....näkyyhän siinä kamerassa, kuinka lähellä ovat ajaneet ? Se on joko liikenneturvallisuuden vaarantaminen tai rikokseen yllyttäminen.

Mä vedän seuraavaksi liinat kiinni, ja toivon, että kun kolahtaa, poliisit saa jarrutettua. Saadaan ennakkotapaus.....
062802jumpie_prv.gif

Syy miksi jarrutin......(jarrutan)...väistin västäräkkiä..... tai jotain, joka ei näy poliisin kamerassa...

Back