Juu. Salaliittoteoria. Ihan selvästi. :hymistelyhymiö:selvä peiteoperaatio motoristin narauttamiseksi![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu. Salaliittoteoria. Ihan selvästi. :hymistelyhymiö:selvä peiteoperaatio motoristin narauttamiseksi![]()
Niin. Tuon saman voisi kääntää niin(kin), että jos ei tee muuta rikettä seurauksen aikana, ei siihen rikkeeseen puututa ensinkään....Sanoin että yli 10km tuli perässä ja yllätys yllätys, sen paperissa ei ollut mitään mainintaa, ei myöskään keltaisesta viivasta. Sanoi että aina ei pysäytetä pienestä rikkeestä vaan odotellaan(naatiskellaan) pahempia...
Lisää ajokieltoa ja sakkoja.Osaisko joku vielä sanoa mitä siitä tulee jos kortitta jää kiinni?
Voi vittu.
Minulle kävi aikoinaan myös noin Kuopion moottoritiellä. Lähdin Petosen rampilta keskustaan päin ja sininen 626 maksa äänkesi takapuskuriin kiinni. Välillä en edes nähnyt etuvaloja peilistä Noh käämithän se näin lauhkealla kaverilla meni ja talla pohjaan, notta mun persettä ei haistella. Rakoa syntyi, mutta ei tarpeeksi ja tein nopean käännöksen kaupungin rampille. 626:n eturenkaat savusi ,kun jarruttivat perässä ja seuravissa liikennevaloissa tuli tikkari sivuikkunasta ulos. Eli hiostamalla saivat minut, ihan selvästi. Ei ole Esson juttu. Arvatkee ottiko pattiinOnkohan noita loppupeleissä montaa tapausta? Musta tuntuu, että jutut ovat Esson baarin juttuja á hevosmiesten kertomina....Mutta tuosta roikkumisesta. Itse olen kuullut kans vastaavaa, että ne hiillostaa ensin perässä, ja sitten kun kuski päättääkin antaa vähän hanaa, niin sinipiiperöt alkaa laulaa polleauton katolla.. tuohan on täyttä yllytystä, ja ihmettelenkin miksei tuota asiaa ole kukaan ajanut eteen päin koska sitä sattuu tapahtuvan turhan usein!...
Tai jos niitä on oikeasti, niin sitten on SUURI ongelma virkavallalla.
Vilpitön osanotto ainakin minulta. Et ollut ensimmäinen - etkä valitettavasti viimeinenkään.Ripitänpä tänne tuskani ja vitutukseni.
Hain pyörän kajaanista ja ouluun matkalla.
Paltamon kohdilla ohittelin muutamat autot, vauhtia 100-120km/h. Punainen skoda ohittelee myös takana autoja ja ajaa luukussa kiinni, nyökkäsin päällä että mene vittu ohi jos haluat, mutta siihen se jäi. Väänsin kaasua niin laittoi pillit päälle, tai itseasiassa 'valot' mitkä oli etusäleikössä. Voitte arvata vitutuksen.
Noh, 100 alueella 145. Kysyin että vittuako roikut perässä. Ei varmaan paras veto noin alkuun.. No, skodakyttä on ihan mielissään oikeasti, kertoi että 145 SAI mitattua, oli iloinen siitä. Sanoi maijassa muille kytille että keltaisen viivan ylitys oli myös(en ikinä ylitä keltaista viivaa, missään tapauksessa). Sanoin että ei pidä paikkaansa, eikö sinun vittu pitäisi laittaa pillit päälle jos keltaisen viivan ylitän. Siihen se sanoi että otetaan kortti pois.
Tänään kuulen kyttiksellä miten pitkään pitäävät. vissiin 1-6kk.
2 vuoden takaa yksi ylinopeussakko.
Ehkä kaikista eniten vituttaa että mulla meni usko tuohon järjestelmään. Aiemmin olen kuitenkin pitänyt poliiseja, enemmän tai vähemmän reiluina. Nyt loppui viimeinenkin yhteistyö minun osaltani![]()
Mahtaako olla. Epäilen. Itse sai syytteen törk.liik.vaar, muttei niillä ollut edes minkään laista tutkaprinttiä todisteeksi, partion muistikuva vauhdista riitti syyttäjälle.Kyllähän näistä on ennakotapauksia. Poliisin ei saa provosoida ketään vaan pysäytys pitää tehdä heti, kun rike tapahtuu. Kaikki on tallennettu videolle, joten siinä on sun todisteet. Älä siis ihmeessä tuota myönnä vaan mene oikeuteen ja kiusaa loppuun asti.
Tuosta oikeuteen menemisestä on hiukka huonoja kokemuksia pariinkin otteeseen - se nyt valitettavasti on vain tässä paskalakkimaassa silleen, että virkamiehen lausunnoilla sattuu olemaan hieman enemmän painoarvoa, kuin tavan pulliaisen kertomuksella. Eli kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että 'ei kannata'Kyllähän näistä on ennakotapauksia. Poliisin ei saa provosoida ketään vaan pysäytys pitää tehdä heti, kun rike tapahtuu. Kaikki on tallennettu videolle, joten siinä on sun todisteet. Älä siis ihmeessä tuota myönnä vaan mene oikeuteen ja kiusaa loppuun asti.
Kyllä näitä sattuu. Enolle käynyt samalla tavalla. Siviilipoliisit hiilostanut puskurissa kiinni ja tempperamenttisena henkilönä otti vauhtia ja karisti kytät. Kohta on disko pystyssä ja tien sivuun. Tästä on monesti keskusteltu, koska toinen eno on poliisi. Hauskoja kertoja neOnkohan noita loppupeleissä montaa tapausta? Musta tuntuu, että jutut ovat Esson baarin juttuja á hevosmiesten kertomina....Mutta tuosta roikkumisesta. Itse olen kuullut kans vastaavaa, että ne hiillostaa ensin perässä, ja sitten kun kuski päättääkin antaa vähän hanaa, niin sinipiiperöt alkaa laulaa polleauton katolla.. tuohan on täyttä yllytystä, ja ihmettelenkin miksei tuota asiaa ole kukaan ajanut eteen päin koska sitä sattuu tapahtuvan turhan usein!...
Tai jos niitä on oikeasti, niin sitten on SUURI ongelma virkavallalla.
Tälläset on perseestä.Tee rikos ilmoitus. Siihen sulla on oikeus, sediltä luulis löytyvän video kuvaa ja varmasti löytyy, siitä selvinnee todellinen tapauksen tausta. Ja tee ilmotus eri piiriin. Jos ei auta ota ylemmäs yhteyttä..Ripitänpä tänne tuskani ja vitutukseni.
Hain pyörän kajaanista ja ouluun matkalla.
Paltamon kohdilla ohittelin muutamat autot, vauhtia 100-120km/h. Punainen skoda ohittelee myös takana autoja ja ajaa luukussa kiinni, nyökkäsin päällä että mene vittu ohi jos haluat, mutta siihen se jäi. Väänsin kaasua niin laittoi pillit päälle, tai itseasiassa 'valot' mitkä oli etusäleikössä. Voitte arvata vitutuksen.
Noh, 100 alueella 145. Kysyin että vittuako roikut perässä. Ei varmaan paras veto noin alkuun.. No, skodakyttä on ihan mielissään oikeasti, kertoi että 145 SAI mitattua, oli iloinen siitä. Sanoi maijassa muille kytille että keltaisen viivan ylitys oli myös(en ikinä ylitä keltaista viivaa, missään tapauksessa). Sanoin että ei pidä paikkaansa, eikö sinun vittu pitäisi laittaa pillit päälle jos keltaisen viivan ylitän. Siihen se sanoi että otetaan kortti pois.
Tänään kuulen kyttiksellä miten pitkään pitäävät. vissiin 1-6kk.
2 vuoden takaa yksi ylinopeussakko.
Ehkä kaikista eniten vituttaa että mulla meni usko tuohon järjestelmään. Aiemmin olen kuitenkin pitänyt poliiseja, enemmän tai vähemmän reiluina. Nyt loppui viimeinenkin yhteistyö minun osaltani![]()
Aivan, tai sitten se vastaus on niinkuin mulle, että 'normaalikalustossa ei ole nauhoittavaa kamerajärjestelmää - vain keskinopeusmittari löytyy ja setä sinisten kertomukset.....'Ei onneksi omaa kokemusta vielä, mutta jostain syystä en millään jaksa uskoa, ettei se pätkä olisi nauhoitettu päälle, pyyhitty, mitä vaan ja jäljellä on virkamiehen sana vastaan kansalaisen.
Niin, no tuskin kukaan ainakaan mitään papukaija -merkkiä antaa.Lisää ajokieltoa ja sakkoja.Osaisko joku vielä sanoa mitä siitä tulee jos kortitta jää kiinni?
Voi vittu.