• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kiitos varoituksesta.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nro:13
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mitenkään 'asiaasi' kantaa ottamatta kovin paljon kusta ja paskaa mahtuu viestiisi. Joskus jo wc:ssä käynti helpottaa...      
cool.gif
Mä en kytältä muunlaista kommenttia odottanutkaa...
033102ass_1_prv.gif

On tämä ihme motoristifoorumi. Joidenkin jäsenten mielestä kanssaveljien ja -sisarien varoittaminen tutkapaikasta on siis ilmeisesti jotenkin negatiivinen asia..
sad_orig.gif

Kas kun ette soita polliiseja paikalle kun näette jonkun ajavan itsestänne ohitse..  
biggrin.gif

Kuulun kyllä näiden joukkoon, jotka varoittavat muita.
smile_org.gif

Kritisoin sitä, että liikenteessä pitää olla näitä ammatikseen kyttääviä. Virkavaltaa tarvitaan tärkeämpiinkin tehtäviin.

Metsään eksyminen on taas hyvä juttu, se kun sitoo poliisit pois sakottamasta ei minkään tai kenenkään vaarantamisesta.
Ja muistakaa siellä penkillä istuessanne, ettei sinne mahdu juurikaan muita enenkuin te ootte häipynyt sieltä. Eli, vaatikaa perusteluja, ettikää papereitanne, käykää läpi sitä printtilistaa ja keksikää, vaikka mitä tahansa juttua, jota vaan mieleen tulee. Joka jätkä nyt tunnin läppät heittää, kun vähän ees yrittää
biggrin.gif

Tuohon vois lisätä, että poliisisetä käyttää myös itse tuota ennakkovaroitusta mm. valvontakameroiden kohdalla, eli ei se kai niin paha asia ole? Pääasia kai lienee, että nopeudet tippuu, eikä se sakottaminen? Vaikka eihän meitä ne kamerat paljon hidasta
biggrin.gif

Mitenkään 'asiaasi' kantaa ottamatta kovin paljon kusta ja paskaa mahtuu viestiisi. Joskus jo wc:ssä käynti helpottaa...
cool.gif
Mä en kytältä muunlaista kommenttia odottanutkaa...
033102ass_1_prv.gif
Onkos rico tosiaan jeppe? No, sit ymmärrän kyllä ne muutamat vastakkaiset näkemykset, joita tää on heittänyt. Joskus ois ihan kiva kuulla, että mitä mieltä poliisit on siviilinä mieltä näistä nopeusrajoituksista, kun koskeehan se myös heitä. Varmaan vituttaa nysvätä ihan sen takia, ettei kaikkia tielläliikkuja kiinnosta ajotaidon kehittäminen ja muutenkin otetaan riskejä paikoissa, jossa homma menee ihan lottoamisen puolelle?

Jep, kyllä ne on niin kirkkaat. Siksi pitkiä ei pidetä päällä jos on vastaantulevaa liikennettä.
Oli tossa alku keväästä yks tiukka paikka. Sen jälkeen päätin pitää pitkät päällä, jotta varmasti näyn muillekin teillä liikkujille.

Ei ne kovin kirkkaat ole olleet kun jo 6000km tänä kesänä on tullut ajeltua ja 4 kertaa on pitkät välähtänyt. Ja kaksi niistä tosiaan sunnuntaina ja oli sunnuntain välähdyksillekin ihan muu syy kuin kirkkaus.

Joskus ois ihan kiva kuulla, että mitä mieltä poliisit on siviilinä mieltä näistä nopeusrajoituksista, kun koskeehan se myös heitä.
Kerhokaveri on poliisi. Ajettin siita ohi Rooikatilla kun oli pitkan treenin jalkeen kiire nai... siis kaljalle. Sanoi etta panssarivaunulla pitaa noudattaa rajoitusta vaikka siina on kumipyorat. Outoja on poliisit.
lookaround_orig.gif

Jep, kyllä ne on niin kirkkaat. Siksi pitkiä ei pidetä päällä jos on vastaantulevaa liikennettä.
Oli tossa alku keväästä yks tiukka paikka. Sen jälkeen päätin pitää pitkät päällä, jotta varmasti näyn muillekin teillä liikkujille.

Ei ne kovin kirkkaat ole olleet kun jo 6000km tänä kesänä on tullut ajeltua ja 4 kertaa on pitkät välähtänyt. Ja kaksi niistä tosiaan sunnuntaina ja oli sunnuntain välähdyksillekin ihan muu syy kuin kirkkaus.
Pidä kuule pitkät vaan päällä! Parempi se että kotilot vilkuttelee valojaan muutaman kerran kesässä kuin , että sä vilkuttelet lentäessäs konepellin yli kun se kotilo on kääntynyt sun eteen huomaamatta sua! Eikä ne mitkään kirkkaat oo, mitä sä oiken sekoilet?!

Tuossa alotusviestissä puhuttiin kaikista vastaantulijoista. Edelleen samaa mieltä että kannatan liikenteen valvontaa ja sääntöjen noudattamista - toivottavasti mahdollisimman moni kaahari ja mahdollinen rattijuoppo jää ratsioissa kiinni. Moni on varmaan myös eri mieltä mikäli ajaa kännissä tai pääsääntöisesti ylinopeutta.

Ite pitkälti miellän nuo liikennesäännöt muiden tielläliikkujien hyväksi, oman perseen ajattelijoista ei niin väliä enkä kynttilöitäkään sytyttele tahikka voivottele synkkiä tilastoja em. tapauksissa.

On tämä ihme motoristifoorumi. Joidenkin jäsenten mielestä kanssaveljien ja -sisarien varoittaminen tutkapaikasta on siis ilmeisesti jotenkin negatiivinen asia..
sad_orig.gif

Kas kun ette soita polliiseja paikalle kun näette jonkun ajavan itsestänne ohitse..
biggrin.gif
Kyllä mä varotan jos vastaan tulee. Samalla tavalla jos nään murtomiehen menevän naapuriin niin varotan sitäkin jos naapurit kotona.
Jos kukkaro kestää ajella ylinopeutta niin mitä sitä niin kauheesti varoittelemaan.

Kyllä mä varotan jos vastaan tulee. Samalla tavalla jos nään murtomiehen menevän naapuriin niin varotan sitäkin jos naapurit kotona.
Jos kukkaro kestää ajella ylinopeutta niin mitä sitä niin kauheesti varoittelemaan.
Toivottavasti saat sakot heti seuraavalla rundilla kun lähdet ohittamaan autoa ja sun nopeus nousee hetkeksi yli sallitun! "Jos kukkaro kestää ajella ylinopeutta niin mitä sitä niin kauheesti varoittelemaan" Voi vittu mikä urpo sä oot! Toivottavsati en koskaan vahingossa varoittele sua koska mä varoitan kaikkia siksi, että ne varoittais joskus mua , ai niin, sähän et oo koskaan varmaan rikkonu mitään lakia! Ihme porukkaa täälläkin!

Hei mitä jos väännettäis jostain ihan turhasta aiheesta?

Eiku sori meni jo...

pftroest.gif

Sepä olikin loistava analogia. Siinäpä sitä sivulliset ("abstraktit uhrit"?) kärsivätkin huikeasti kun ajelen +20 mittarinopeutta jossain korpitaipaleella ja kanssamotoristi varoittaa tutkapaikasta..

Mutta jos ei ymmärrä niin ei ymmärrä..
thumbs-up.gif

Pidä kuule pitkät vaan päällä! Parempi se että kotilot vilkuttelee valojaan muutaman kerran kesässä kuin , että sä vilkuttelet lentäessäs konepellin yli kun se kotilo on kääntynyt sun eteen huomaamatta sua! Eikä ne mitkään kirkkaat oo, mitä sä oiken sekoilet?!
Mutta kun ne kaukovalot aikaansaa sen, että suuntamerkkiä ei näe etupuolelta!
Kaukovalot myös vaikeuttavat lähestyvän ajoneuvon nopeuden arviointia,
mikä kyllä on jo todella vaikeaa ennestään.
Ja ne lisäävät polttoaineen kulutusta.
Ja ovat laittomat.

Ja häikäisevät.

Toivottavasti saat sakot heti seuraavalla rundilla kun lähdet ohittamaan autoa ja sun nopeus nousee hetkeksi yli sallitun! "Jos kukkaro kestää ajella ylinopeutta niin mitä sitä niin kauheesti varoittelemaan" Voi vittu mikä urpo sä oot! Toivottavsati en koskaan vahingossa varoittele sua koska mä varoitan kaikkia siksi, että ne varoittais joskus mua , ai niin, sähän et oo koskaan varmaan rikkonu mitään lakia! Ihme porukkaa täälläkin!
Juu tosi ihmeellisiä porukoita. Niitäkin kun ei oo koskaan rikkonu lakia tosi pervessejä sellaset.

Juu tosi ihmeellisiä porukoita. Niitäkin kun ei oo koskaan rikkonu lakia tosi pervessejä sellaset.
Pervoista en tiedä enkä mene takuuseen, ainakaan muista kuin itsestäni, mutta satavarmasti jokainen meistä on joskus ajanut hieman ylinopeutta. Sitä tarkoitin. Että ei kannnata esittää mitään äiti teresaa.

Back