Daredevil
Tunnus suljettu
Mä en kytältä muunlaista kommenttia odottanutkaa...Mitenkään 'asiaasi' kantaa ottamatta kovin paljon kusta ja paskaa mahtuu viestiisi. Joskus jo wc:ssä käynti helpottaa...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en kytältä muunlaista kommenttia odottanutkaa...Mitenkään 'asiaasi' kantaa ottamatta kovin paljon kusta ja paskaa mahtuu viestiisi. Joskus jo wc:ssä käynti helpottaa...![]()
Ettei nyt kopsahtanut pilkka omaan nilkkaan ja pahasti?Mä en kytältä muunlaista kommenttia odottanutkaa...Mitenkään 'asiaasi' kantaa ottamatta kovin paljon kusta ja paskaa mahtuu viestiisi. Joskus jo wc:ssä käynti helpottaa...![]()
![]()
Ja muistakaa siellä penkillä istuessanne, ettei sinne mahdu juurikaan muita enenkuin te ootte häipynyt sieltä. Eli, vaatikaa perusteluja, ettikää papereitanne, käykää läpi sitä printtilistaa ja keksikää, vaikka mitä tahansa juttua, jota vaan mieleen tulee. Joka jätkä nyt tunnin läppät heittää, kun vähän ees yrittääMetsään eksyminen on taas hyvä juttu, se kun sitoo poliisit pois sakottamasta ei minkään tai kenenkään vaarantamisesta.
Onkos rico tosiaan jeppe? No, sit ymmärrän kyllä ne muutamat vastakkaiset näkemykset, joita tää on heittänyt. Joskus ois ihan kiva kuulla, että mitä mieltä poliisit on siviilinä mieltä näistä nopeusrajoituksista, kun koskeehan se myös heitä. Varmaan vituttaa nysvätä ihan sen takia, ettei kaikkia tielläliikkuja kiinnosta ajotaidon kehittäminen ja muutenkin otetaan riskejä paikoissa, jossa homma menee ihan lottoamisen puolelle?Mä en kytältä muunlaista kommenttia odottanutkaa...Mitenkään 'asiaasi' kantaa ottamatta kovin paljon kusta ja paskaa mahtuu viestiisi. Joskus jo wc:ssä käynti helpottaa...![]()
![]()
Oli tossa alku keväästä yks tiukka paikka. Sen jälkeen päätin pitää pitkät päällä, jotta varmasti näyn muillekin teillä liikkujille.Jep, kyllä ne on niin kirkkaat. Siksi pitkiä ei pidetä päällä jos on vastaantulevaa liikennettä.
Kerhokaveri on poliisi. Ajettin siita ohi Rooikatilla kun oli pitkan treenin jalkeen kiire nai... siis kaljalle. Sanoi etta panssarivaunulla pitaa noudattaa rajoitusta vaikka siina on kumipyorat. Outoja on poliisit.Joskus ois ihan kiva kuulla, että mitä mieltä poliisit on siviilinä mieltä näistä nopeusrajoituksista, kun koskeehan se myös heitä.
Näitäkin kusipäitä täältä foorumilta löytyy kirjoituksista päätellen.On tämä ihme motoristifoorumi. Joidenkin jäsenten mielestä kanssaveljien ja -sisarien varoittaminen tutkapaikasta on siis ilmeisesti jotenkin negatiivinen asia..![]()
Kas kun ette soita polliiseja paikalle kun näette jonkun ajavan itsestänne ohitse..![]()
Pidä kuule pitkät vaan päällä! Parempi se että kotilot vilkuttelee valojaan muutaman kerran kesässä kuin , että sä vilkuttelet lentäessäs konepellin yli kun se kotilo on kääntynyt sun eteen huomaamatta sua! Eikä ne mitkään kirkkaat oo, mitä sä oiken sekoilet?!Oli tossa alku keväästä yks tiukka paikka. Sen jälkeen päätin pitää pitkät päällä, jotta varmasti näyn muillekin teillä liikkujille.Jep, kyllä ne on niin kirkkaat. Siksi pitkiä ei pidetä päällä jos on vastaantulevaa liikennettä.
Ei ne kovin kirkkaat ole olleet kun jo 6000km tänä kesänä on tullut ajeltua ja 4 kertaa on pitkät välähtänyt. Ja kaksi niistä tosiaan sunnuntaina ja oli sunnuntain välähdyksillekin ihan muu syy kuin kirkkaus.
Kyllä mä varotan jos vastaan tulee. Samalla tavalla jos nään murtomiehen menevän naapuriin niin varotan sitäkin jos naapurit kotona.On tämä ihme motoristifoorumi. Joidenkin jäsenten mielestä kanssaveljien ja -sisarien varoittaminen tutkapaikasta on siis ilmeisesti jotenkin negatiivinen asia..![]()
Kas kun ette soita polliiseja paikalle kun näette jonkun ajavan itsestänne ohitse..![]()
Toivottavasti saat sakot heti seuraavalla rundilla kun lähdet ohittamaan autoa ja sun nopeus nousee hetkeksi yli sallitun! "Jos kukkaro kestää ajella ylinopeutta niin mitä sitä niin kauheesti varoittelemaan" Voi vittu mikä urpo sä oot! Toivottavsati en koskaan vahingossa varoittele sua koska mä varoitan kaikkia siksi, että ne varoittais joskus mua , ai niin, sähän et oo koskaan varmaan rikkonu mitään lakia! Ihme porukkaa täälläkin!Kyllä mä varotan jos vastaan tulee. Samalla tavalla jos nään murtomiehen menevän naapuriin niin varotan sitäkin jos naapurit kotona.
Jos kukkaro kestää ajella ylinopeutta niin mitä sitä niin kauheesti varoittelemaan.
Kyllä mä varotan jos vastaan tulee. Samalla tavalla jos nään murtomiehen menevän naapuriin niin varotan sitäkin jos naapurit kotona.
Mutta kun ne kaukovalot aikaansaa sen, että suuntamerkkiä ei näe etupuolelta!Pidä kuule pitkät vaan päällä! Parempi se että kotilot vilkuttelee valojaan muutaman kerran kesässä kuin , että sä vilkuttelet lentäessäs konepellin yli kun se kotilo on kääntynyt sun eteen huomaamatta sua! Eikä ne mitkään kirkkaat oo, mitä sä oiken sekoilet?!Oli tossa alku keväästä yks tiukka paikka. Sen jälkeen päätin pitää pitkät päällä, jotta varmasti näyn muillekin teillä liikkujille.Jep, kyllä ne on niin kirkkaat. Siksi pitkiä ei pidetä päällä jos on vastaantulevaa liikennettä.
Ei ne kovin kirkkaat ole olleet kun jo 6000km tänä kesänä on tullut ajeltua ja 4 kertaa on pitkät välähtänyt. Ja kaksi niistä tosiaan sunnuntaina ja oli sunnuntain välähdyksillekin ihan muu syy kuin kirkkaus.
Juu tosi ihmeellisiä porukoita. Niitäkin kun ei oo koskaan rikkonu lakia tosi pervessejä sellaset.Toivottavasti saat sakot heti seuraavalla rundilla kun lähdet ohittamaan autoa ja sun nopeus nousee hetkeksi yli sallitun! "Jos kukkaro kestää ajella ylinopeutta niin mitä sitä niin kauheesti varoittelemaan" Voi vittu mikä urpo sä oot! Toivottavsati en koskaan vahingossa varoittele sua koska mä varoitan kaikkia siksi, että ne varoittais joskus mua , ai niin, sähän et oo koskaan varmaan rikkonu mitään lakia! Ihme porukkaa täälläkin!Kyllä mä varotan jos vastaan tulee. Samalla tavalla jos nään murtomiehen menevän naapuriin niin varotan sitäkin jos naapurit kotona.
Jos kukkaro kestää ajella ylinopeutta niin mitä sitä niin kauheesti varoittelemaan.
Pervoista en tiedä enkä mene takuuseen, ainakaan muista kuin itsestäni, mutta satavarmasti jokainen meistä on joskus ajanut hieman ylinopeutta. Sitä tarkoitin. Että ei kannnata esittää mitään äiti teresaa.Juu tosi ihmeellisiä porukoita. Niitäkin kun ei oo koskaan rikkonu lakia tosi pervessejä sellaset.Toivottavasti saat sakot heti seuraavalla rundilla kun lähdet ohittamaan autoa ja sun nopeus nousee hetkeksi yli sallitun! "Jos kukkaro kestää ajella ylinopeutta niin mitä sitä niin kauheesti varoittelemaan" Voi vittu mikä urpo sä oot! Toivottavsati en koskaan vahingossa varoittele sua koska mä varoitan kaikkia siksi, että ne varoittais joskus mua , ai niin, sähän et oo koskaan varmaan rikkonu mitään lakia! Ihme porukkaa täälläkin!Kyllä mä varotan jos vastaan tulee. Samalla tavalla jos nään murtomiehen menevän naapuriin niin varotan sitäkin jos naapurit kotona.
Metsään eksyminen on taas hyvä juttu, se kun sitoo poliisit pois sakottamasta ei minkään tai kenenkään vaarantamisesta....