• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kimppakivan äkkilähdöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jolanda
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Muut ottaa jo huikkaa firman saunassa, meikäläinen päivystää ja odottaa että pääsisi ajelemaan... eli illalla joskus kuuden aikoihin voisi pöristellä johonkin suuntaan, vaikka Emäsaloon, Pellinkiin tai vaikka Hämeeseen?

Tuli ajeltua mökille Hauholle, jos jollakulla on kiinnostusta poiketa noissa kangasalan auto- ja liikennemuseoissa niin tänne vaan, täältä on hyvä jatkaa matkaa... iltapäivällä suuntaan johonkin päin, nyt kuitenkin katsomaan sitä kuuluisaa kirkkoa ja etsimään aamiaista.

Ilma oli upea, hiukka taisi viiletä loppua kohti mutta kivaahan siellä oli taas ajella; Kiitti seurasta
062802moto_prv.gif

Joo, kiitos itselles hyvästä vedosta. Perskeles kun oli pakko pysähtyy kun kramppas sisäreisi; kylmää?

Olihan siellä hiuka viilee, ei niinkään tuntunut ajaessa mutta nyt vapisuttaa... ens kerralla voisi sulkea rotsin tuuletuslukut
biggrin.gif

Oisko tänään iltalenkin aika? Joskus 6-7 aikaan, 2-3h pöräys johonkin suuntaan?

Ei kai siinä mitään, toivottavasti sulla on reitti muistissa, mä pidän perää vaihteeksi  
biggrin.gif

Mikäs kellonaika? Mulle käy miten vaan.

Ei kai siinä mitään, toivottavasti sulla on reitti muistissa, mä pidän perää vaihteeksi  
biggrin.gif

Mikäs kellonaika? Mulle käy miten vaan.
Heh, mun muistissa alkaa olla aika vähän tavaraa tai sitten kovalevy täysi; tsekkaan tuosta kartasta ja printtaan/pänttään sen.
Onko klo 18 hyvä vai myöhemmin, jos on muita tulijoita?

Back