Kimppakivan Ruskarundi 20.9 sunnuntaina

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jolanda
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jolanda

New member
Kimppakivan Ruskarundi sunnuntaina 20.9.2009

Lähtö Helsingistä Vartiokylän TB:ltä kello 11. http://maps.google.fi/maps?ie....iwloc=A
Seuraava lähtö Porvoon jokirannasta kello 12.30. Tapaaminen Viron suuntaan viimeisen kuppilan pihalla.

Vierailemme matkalla Klaaran vehreässä pihapiirissä Vakkolassa. Pääsemme pällistelemään hänen erikoisia ja kauniita munakoneitaan.
Klaara on  ystävällisesti lupautunut valmistamaan leivonnaisia kahvitilaisuuteen joka pidetään isäntäpariskunnan terassilla.

Mukaan lähtijöitä pyydetään ilmoittautumaan.
Klaaraa kiinnostaa montako munaa kakkuunsa vatkaa.

Pysähdymme matkalla vielä Mäntsälän Shellillä ja muuallakin tarpeen vaatiessa.
Kuten Kimppakiva reitit yleensä, Ruskarundikin on maisemaltaan kaunis ja mutkainen. Toivottavasti vielä kauniissa ruskan väreissä.

Matkaa kertyy Helsingistä Helsinkiin noin 200km. Ja kuten jo tiedämme, siihen saadaan kulumaan aikaan noin kuusi tuntia
biggrin.gif

Reitti:
http://maps.google.fi/maps....e4&z=10

Ja kaikki tämä taas säävarauksella.
Seuratkaa foorumia mahdollisten muutosten varalta.

Terveisin Jolanda

Kimppakiva By Night ensimmäisen kerran lauantaina 26.9. kello 18 alkaen.
Kimppakivan talvikauden kestävä kuukausittainen biletapahtuma Helsingin keskustassa ravintola Königin baarissa. http://maps.google.fi/maps?oe....iwloc=A
Kimppakiva By Night kuukausittain, kuukauden viimeinen lauantai, ensi ajokauteen asti.
Pukukoodi: Siisti pukeutuminen, parasta päälle.
Merkkaa jo nyt kalenteriin kuukauden viimeiset lauantait varatuiksi!

Voisinpa lähteäkin ruskarundille, toivotaan että säät suosii.

Ensimmäiseen kimppakiva by night-iltaan en pääse paitsi jos porukat on siellä vielä kymmenen aikoihin niin voisin ehtiä paikalle.

Alustavasti kyllä Ruskarundiin

By Night, saapaas näkee.. Kuten Jolandalle kerroinkin, täältä Vantaan perukoilta on vähän hankalia nuo keskustan myöhäisreissut. Ei mahdotonta, mutta taksikyydiksi menee ainakin osittain.

Ensimmäiseen kimppakiva by night-iltaan en pääse paitsi jos porukat on siellä vielä kymmenen aikoihin niin voisin ehtiä paikalle.

Ehdit vielä moneksi tunniksi mukaan vaikka tulisit vasta kymmeneltä.
Osa porukkaa saattaa olla jo kymmeneltä kulkeutunut viereiseen Gaselli pubiin. Joten kurkkaa sinnekkin.
Ja vielä myöhemmin tuttuja uskoisin löytyvän Köningin alakerrassa olevasta yökerhosta.
Itse aion toimia 'emäntänä' aamu neljään. Toivottavasti kunnon ajoitus osuu nappiin
biggrin.gif

Täähän on taas mukana kaikissa riennoissa
062802jumpie_prv.gif

Ja tulee tonne Ruskaretken alkuun Tebarille ajoissa ettei muitten tarvii kamalasti odotella..

Kimppakiva By Night ensimmäisen kerran lauantaina 26.9. kello 18 alkaen.
Ja mä kun luulin että tämä olisi pimeä-ajoa
shaun.gif

Tuo Ruskarundikin kyllä houkuttelisi, mutta... No mä olen hyvin pieniruokainen tai pelkkä gaffekin riittää hyvin jos yllättäen mukaan tungeksin
lookaround_orig.gif
Saas nähä mitä systeri tykkää kunnon letkasta kun heillä on kämppä tuossa Nietoontien varressa
tounge.gif

Mukana näillä näkymin RuskaRundilla ja By Night:issä. Ensimmäisessä säävaraus.

Ruskarundiin voisi osallistua, sään suosiessa.

Kun Jolandakin pari kertaa tullut tavattua, ja olen ollut "melkein mukana" parilla reissulla, voisi oikeasti uskaltautua mukaan.

Mukana!  
062802moto_prv.gif

Jos sää suosii, niin 2 henkeä tulossa ruskarundiin näillä näkymin. Kokemuksesta tiedän, että kurjalla kelillä kyllä jää takapenkki tyhjäksi  
lookaround_orig.gif

:jippikaijee:Minä myös mukana koitan saada vielä takapenkille kyytiläisenkin mukaan.T:imo

idea3.gif
Tuli mieleen, onko ne Porvoon jokirannan kuppilat miten auki näin syyskuussa. Tietääkö joku onko se viimeinen Viroonpäin auki ensi sunnuntaina? En voi selvittää kun en tiedä kahvilan nimeä.

Tänään oli auki _vain_ se, hitsi kun en tajunnut katsoa nimeä tai kysyä onko se ensi sunnuntaina auki.
Asiakkaita olisi näköjään riittänyt useampaankin kahvilaan, mutta kiinni olivat.

E: koko tarina

Meinaatkos syödä taas lohisoppaa
biggrin.gif

Mukana uutella Hontalla,ja jos lämmintä on niin ehkä,siis todennäköisesti ei emäntä tule mukaan,kun sillä ei ole housuja ,siis nahkahousuja.
crazy.gif

Onnea uuden perheenjäsenen johdosta!

Minulta löytyy yhdenkoon nahkahousut lainaan jos rouvasi haluaa. Sopivat noin 160-170cm ja 50-80kg naiselle.
Olet itse ollut niin usein mukana,että tekisi varmaan hyvää suhteelle hakea ne housut lainaan
biggrin.gif

Varoituksen sana: Porvoon jokirannan viimeisen kahvilan lohisoppaa ei sitten voi syödä!

Back