• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kimppatalli, Töölö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sam77
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tarkemmin pohdittuani, sijainti itselle sellainen että jäis enempi talvisäilytyspaikaksi kuin ropauspaikaksi.
Siihen hommaan pelkästään turhan kallis.

Tuo ei ole paha hinta kun ottaa huomioon mitä sillä saa. Ropauspaikasta johon 24/7 käynti, saunat ja muut niin 70e/kk ei ole mitään.

Sijainti on linnankoskenpuiston läheisyydessä.

Tällä viikolla saan toivottavasti tietää, että toteutuuko tämä homma.

En missään tapauksessa halua sotkea kenenkään pisneksiä tai muita suunnitelmia, mutta näin töölöläisenä kehoitan suhtautumaan tietyllä kunnioituksella liikenneyhteyksiin ja ennenkaikkea niiden tukkoisuuteen kulkiessa Töölöön tai sieltä pois. Uskokaa pois, mä tiedän siitä kaiken. Siksi hommasin oman tallin Vanhan Turuntien varresta Vermosta ja kuljen sinne fillarilla.
Tää vaan siis ihan ystävällisenä varoituksena kaikille niille jotka eivät paikkaa lähemmin tunne.

-jp-

Jep ei huono pointti mutta mulle tuo sijainti ei paha. Et tosin tiedä missä mulla on nyt talli...

Mites tässä kävi?

Ite huomasin tän vasta. Matkaa tallilta kotiin tulis joku 500m niin kyllä kiinnostaa!

No enpä ole aikaisemmin tätä huomannutkaan. Olis kiinnostusta myös. Mikä on tilanne?

Back