timo1
New member
Millaisia ratkaisuja pienen koiran kuljetukseen? Itsellä on se laukku tankin päällä, mutta sekin tuntuu vähän pieneltä jopa kääpiömäyrikselle. Olen ajatellut sellasta muovista jossa yläosa läpinäkyvää muovia...mutta. Ei vaikuta hyvältä koska ihan kirkasta muovia ei ole. Ei sen puoleen sopivia aihioitakaan, mistä alkaisi rakentaa.
Niin, ja vaikka ton kuljetushomman vielä ratkaisisikin, niin onko mitään kokemusta siitä, millasia matkoja uskaltaa tehdä, noin pituudeltaan?
Meille on riittänyt sellaset 50 km mutta miten on, jos pitemmälle lähdetään?
Sellasta tankin päälle asennettavaa systeemiä olen suunnitellut, joka olisi kovarakenteinen, että jos jollain sellasesta kokemusta tai tietoa, niin kerro ihmeessä.
Koiruli pitää moottoripyöräilystä niin paljon, että miksi ei tehdä senkin matkasta yhtä mukavaa kuin kuin kuskin
Niin, ja vaikka ton kuljetushomman vielä ratkaisisikin, niin onko mitään kokemusta siitä, millasia matkoja uskaltaa tehdä, noin pituudeltaan?
Meille on riittänyt sellaset 50 km mutta miten on, jos pitemmälle lähdetään?
Sellasta tankin päälle asennettavaa systeemiä olen suunnitellut, joka olisi kovarakenteinen, että jos jollain sellasesta kokemusta tai tietoa, niin kerro ihmeessä.
Koiruli pitää moottoripyöräilystä niin paljon, että miksi ei tehdä senkin matkasta yhtä mukavaa kuin kuin kuskin