• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Koira mukaan..?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja linnunrata
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

linnunrata

New member
Heippa!

Onko kukaan Teistä "koiramotoristi"? Olisiko vinkkejä, miten pikkuinen villakoira saadaan pidempiin reissuihin matkaan mukaan kuussatasella Honda Hornetilla (2003)?

Kyselee Linnunrata

itse koitin meidän petoa viime kesänä kuskata tankkilaukussa, vaan vapisi sen verran, että luovuin ajatuksesta. Autoilusta tykkää..

Helppo juttu. Luovu hornetista ja osta sivuvaunullinen kulkine.
Menee villakoiria kyytiin koko pentue.

Kiitos kaikille
smile_org.gif
)

Pitänee kai etsiä koiraveijarille hoitotäti/-setä/koirahoitola moottoripyöräkaudeksi.....:))

Mukavaa, keväistä alkavaa viikkoa!!

Linnunrata

Itse koiraperheläisenä olen sitä mieltä että moottoripyöräily ei ole koirien harrastus, näin ollen pakkoko niitä on raahata kyytiin. Koirien kanssa on kiva puuhata ihan muuta, jo pelkistä turvallisuusnäkökohdista ajatellen.

Ihanaa!!!!
Päivä pelastettu!!!
Olin jo menettänyt toivoni, alkaa näyttää sittenkin valoisalta, saattaapa Milokoirapoika päästä sittenkin jollakin keinolla reissuihin mukaan!!!

Toki otan huomioon, miten poika reissaamiseen ja meteliin reagoi...

Kiitos miljoonasri vinkeistä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Linnunrata

Ihanaa!!!!
Päivä pelastettu!!!
Olin jo menettänyt toivoni, alkaa näyttää sittenkin valoisalta, saattaapa Milokoirapoika päästä sittenkin jollakin keinolla reissuihin mukaan!!!

Toki otan huomioon, miten poika reissaamiseen ja meteliin reagoi...

Kiitos miljoonasri vinkeistä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Linnunrata
Toivottavasti tulee mukava reissu hauvan kanssa ja karvapallo tykkää motskarin kyydissä olemisesta
biggrin.gif

Mukavaa kevättä teille!
062802jumpie_prv.gif

Back