Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
+1Pechalle:
Tuli vaan mieleeni, että jos koirat oikeasti eivät pidä kärrykyydistä, niin ei ne varmasti omasta halustaan ja innokkaasti sinne mene. Eli kyllä se koira osoittaa käytöksellään tykkääkö kärrykyydistä vaiko ei.
Tämä kommentti ~40 vuoden kokemuksella omista koirista.
Ei millään pahalla, mutta kannattaa hieman tuumia, onko asiassa punainen lanka se, että SINULLA on kivaa, vaiko se, että koirallasi on??Ihan hyvä pointtihan tuo on, kun koiran kanssa harrastaa ja aikoo kilpaillakin niin sitä kyselen itseltäni koko ajan. Eli siinäkin olen vielä tullut siihen tulokseen että koiralla on edelleen kivaa, huolimatta siitä että joudun siltä vaatimaan varmasti paljon sellaista mitä se ei välttämättä haluaisi tehdä. Vastineeksi se saa siitä tottelemisesta mieluisan palkkion.
Kärry asiassa sama juttu paitsi että olen varma että opetusvaiheen jälkeen käy samoin kuin auton kanssa, jos takaluukku on auki niin koira istuu siellä kuin tatti.
lue testini. ja viiden kesän haisteluni. ei haise kuin koiralle.saa varmaan kivasti pakokaasua tuolla kopissa.
itse olen pitänyt koira ja moottoripyöräharrastuksen toistensa poissulkevina.
VP:ltä kannattaa kysellä kokemuksia. Ajelee itse koirakärri perässä customilla ja uskoakseni saat myös hänen kauttaan hankittua kärrin.Eli jos jollain on kokemusta koiran kuljettamisesta peräkärryssä niin kiinnostaisi että paljonko kärry tärisee ja pomppii kun ajaa asvaltti/hiekkateitä. Irtooko koiran hampaat ja pitääko haukku muutenkin pakata solumuoviin... Olisi kuitenkin kiva mennä koiratreeneihin pyörällä.
Siis TÄ? Meinaatko siis olla moposi kannsa 24/7 vai mistä tämä kommenti? Perheellisenäkään ei varmaan voi prätkäilyä harrastaa?itse olen pitänyt koira ja moottoripyöräharrastuksen toistensa poissulkevina.
Sivuvaunu.
Auto ja sivuvaunu
ei muuta, mutta en laittaisi kenenkään toisen tai kolmannen yksityishenkilön yhteystietoja nimineen julkiseen jakoon julkiselle foorumille. privana olisi parempi tuollaiset ilmoittaa. vaikka olisi lupakin ko. henkilöltä.VP:ltä kannattaa kysellä kokemuksia. Ajelee itse koirakärri perässä customilla ja uskoakseni saat myös hänen kauttaan hankittua kärrin.Eli jos jollain on kokemusta koiran kuljettamisesta peräkärryssä niin kiinnostaisi että paljonko kärry tärisee ja pomppii kun ajaa asvaltti/hiekkateitä. Irtooko koiran hampaat ja pitääko haukku muutenkin pakata solumuoviin... Olisi kuitenkin kiva mennä koiratreeneihin pyörällä.
Vesa-Pekka Hirvioja
30101 Forssa
Fax 03 - 435 1055
Puh 0400 - 460 838
040 - 844 6022
koirapiste ät surffi.net
Olen aivan samaa mieltä yleisesti ottaen mutta tuskin "Mälli" hirveästi suuttuu kun firmansa sivuilla jakaa samat tiedot. Sen verran täytyy kehua että siinä on hyvä tyyppi ja antaa varmasti vinkkiä jos kyselee.ei muuta, mutta en laittaisi kenenkään toisen tai kolmannen yksityishenkilön yhteystietoja nimineen julkiseen jakoon julkiselle foorumille. privana olisi parempi tuollaiset ilmoittaa. vaikka olisi lupakin ko. henkilöltä.VP:ltä kannattaa kysellä kokemuksia. Ajelee itse koirakärri perässä customilla ja uskoakseni saat myös hänen kauttaan hankittua kärrin.Eli jos jollain on kokemusta koiran kuljettamisesta peräkärryssä niin kiinnostaisi että paljonko kärry tärisee ja pomppii kun ajaa asvaltti/hiekkateitä. Irtooko koiran hampaat ja pitääko haukku muutenkin pakata solumuoviin... Olisi kuitenkin kiva mennä koiratreeneihin pyörällä.
Vesa-Pekka Hirvioja
30101 Forssa
Fax 03 - 435 1055
Puh 0400 - 460 838
040 - 844 6022
koirapiste ät surffi.net
treeneihin treeneihin, joo niihinhän mennään tietenkin prätkällä.![]()
Julkiselta palstalta, firman yhteystiedoista tuo on otettu. Tässä yhteydessä tuskin pahastuu.ei muuta, mutta en laittaisi kenenkään toisen tai kolmannen yksityishenkilön yhteystietoja nimineen julkiseen jakoon julkiselle foorumille.
TismalleenSen verran täytyy kehua että siinä on hyvä tyyppi ja antaa varmasti vinkkiä jos kyselee.![]()
eiköhän se 60 kilonen Pitpulli siellä takana ota samalla lailla kuin autossakin kuljetus häkissä. Todennäköisesti tuollainen koirakärry on turvallisempi kuin iskien ja äiten hemmottelemat koirat, jotka auton sisällä pyörii vapaana.Hmmm, joopa juu..mites käy, kun tollaista vetää ja se surullisen kuuluisa äkkinäinen vastaohjauksen paikka tulee kurvissa 80km/t?
Mamma osaa nyt kanttaa jollain tavoin, mutta mites se 60 kiloinen pitpulli siellä takana osaa, täh?![]()
![]()
no ookoo, asiahan ei mulle kuulu. firmantiedot onkin vähän eri asia.Julkiselta palstalta, firman yhteystiedoista tuo on otettu. Tässä yhteydessä tuskin pahastuu.ei muuta, mutta en laittaisi kenenkään toisen tai kolmannen yksityishenkilön yhteystietoja nimineen julkiseen jakoon julkiselle foorumille.
Vähän ot mutta ei pitpulli paina 60 kiloa. Siis amerikanpitbullterrieri.eiköhän se 60 kilonen Pitpulli siellä takana ota samalla lailla kuin autossakin kuljetus häkissä. Todennäköisesti tuollainen koirakärry on turvallisempi kuin iskien ja äiten hemmottelemat koirat, jotka auton sisällä pyörii vapaana.Hmmm, joopa juu..mites käy, kun tollaista vetää ja se surullisen kuuluisa äkkinäinen vastaohjauksen paikka tulee kurvissa 80km/t?
Mamma osaa nyt kanttaa jollain tavoin, mutta mites se 60 kiloinen pitpulli siellä takana osaa, täh?![]()
![]()
Oma koira on huomannut jo, vaikka pentu onkin, että kuljetushäkissä kannattaa maata maassa, eikä seistä pystyssä. Täh.![]()
Olisiko tätä kuvaa mahdollista saada alkuperäisenä? Myös kaikki muut kuvat tuosta pienestä matkustajasta tuossa jakkarallaan kiinnostaa.peräkärry... ehkei pienemille tarvitsekkaan koppia, saati peräkärryä.
Tällaisen näin ja tuo pieni matkustaja oli kovin tyytyväisen näköinen
![]()
Näin että matkusti tuossa n. 100km, suurin osa 80..100km/h teitä, eikä ollut moksiskaan...![]()