• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kokemuksia Bilteman jarrupaloista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMc
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

JMc

New member
Onko kenelläkään kokemuksia Bilteman jarrupaloista, kovin edullisia, mutta tekeekö niillä mitään?

Riippuu ihan mitä niillä aiot tehdä. Mihinkään rataolosuhteisiin en noita laittaisi, saattavat menettää runsaastikin tehostaan lämmetessään
omg.gif
Mutta näin Matti Meikäläisellä mikä jottei. Kawassa on nyt Motonetin palat ja ihan hyvin on pelittänyt, mitä nyt tänä kautena on tässä vielä ylipäätään ajamaan päässyt
thumbs-up.gif

Autopuolella on ainakin sellaista ongelmaa Bilteman paloissa että jarrupinta irtoaa liimauksistaan, eli irtoaa pikkuhiljaa jarrupalan rungosta.

Motonetin palat onkin omaan pärrään saman hintaset kuin muillakin, Bilteman palat taas tasan puolet halvemmat. Jokuhan ne palat biltemallekkin tekee. Hinta houkuttaa ja laatu arvelluttaa
lookaround_orig.gif

Toistaiseksi pyörä on pysähtynyt ihan hyvin. Katsotaan kun noita kilometrejä tulee alle vähän enemmän, nyt on vasta pari tankillista takana.

Itse en ainakaan rupeaisi tuollaisessa asiassa säästämään, siinä kuitenkin leikitään hengellään jos jarrut jostain syystä ei otakkaan.Itse yritän ostaa mopoon aina parhaita osia mitä löytyy, mitä väliä sillä on jos jonkun euron säästää ei se enää lämmitä ku puuarkussa ollaan! Kun tietää että pyörään voi luottaa on sillä myös mukavampi ajaa  
062802moto_prv.gif

Itse en ainakaan rupeaisi tuollaisessa asiassa säästämään, siinä kuitenkin leikitään hengellään jos jarrut jostain syystä ei otakkaan.Itse yritän ostaa mopoon aina parhaita osia mitä löytyy, mitä väliä sillä on jos jonkun euron säästää ei se enää lämmitä ku puuarkussa ollaan! Kun tietää että pyörään voi luottaa on sillä myös mukavampi ajaa  
062802moto_prv.gif
Juujuu, käy liimaa pari kakkosnelosta sinne runkopalkkii niin tuntuu turvallisemmalta.

voi olla että ne on ihan ok, mutta itsellä tärkeintä onkin öljyssä, suodattimissa ja jarrupaloissa se, että ne ei epäilytä mua. jos ajaessa pyörii päässä joku jarrupinnan irtoaminen, kun tietäisin alla olevan bilteman palat, niin menis ajamisesta ilo.

sama öljyssä, kun on kunnon öljyä, niin ei epäilytä kun rajotin laulaa.

Kuudennet takapalat menossa.
Tähän mennessä ovat kuluneet loppuun ennen mitään oireita pinnan irtoamisesta.

Kovin näyttivät samanlaisilta kuin EBC:n vastaavat palat?

mä en milllään suostu uskomaan, että Bilteman kokonen lafka ottais riskiä tommosessa asiassa. Eiköhän noi ois jo vedetty markkinoilta jo parin reklamaation jälkeen...

ettekai te nyt ole tosissaan
eek.gif

biltemasta jarrupalat? eikös sitä ole vähän turhempiakin asioita mistä voi säästää kun jarrupalat jotka vastaa "vaan" hengenlähdöstä sopivassa tilanteessa
eek.gif

Jos minua nuo Bilteman palat epäilyttäisi, en toki niillä ajaisi. En varmaan ajaisi Bilteman öljyilläkään. Mutta kuten sanottu, palat on ollut alla vasta jokusen sataa kilometriä ja hädin tuskin ehtineet muotoutua, joten katsotaan nyt. Siksi niitä levyjä on kaksi siinä etupyörässä, että jos toinen ei toimi, niin toinen toimii ;)

Joo, tottahan sitä vaihdonjälkeen mielenkiinnolla jarrutteli että pysähtyykö, nyt tonneja takana niin eipä tule paljon mietittyä minkämerkkiset palat ne siellä ovatkaan.
En huomaa eroa kalliimpiin paloihin.

Kovasti on porukalla mielipidettä asiaan, vaikka mitään kokemusta kys. paloista ei ole.
062802moto_prv.gif

ei ole kokemusta ei!

mun epäsuora kysymys olikin että onko tämä (jarrut) nyt se oikea paikka säästää?!

itseäni en kiusaisi ajatuksella että palasta pettää liimaukset jne (niinkuin tossa jollain oli jo käynytkin aiemmissa viesteissä)

Back