Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli onkos toista vaihtoehtoa?Ihan luotettavaa maksuahan toi on, itse pulannut kortin kanssa siellä eilä mitään ongelmia ole ollut.
Samma här! Ei ole ollut niin minkäänlaista ongelmaa n. kymmenen käyttökerran kokemuksella.Muutamia kertoja on tullut PayPalilla maksettua, eikä ongelmaa ole ollut.
Juu, ei mitààn ongelmaa käytössä, mut aika suolanen on heidän "välityspalkkio"....(riippuu tietysti summasta, nehän ottaa prosentit myydyn esineen loppusummasta)No niin, "Tyynet ja Taunot"...........
No jotenkin tämäkin liittyy kaupankäyntiin. Olisko jollakin kokemuksia
moisesta maksutavasta?
Tarvittaneeko PayPalissa välttämättä mitään korttia, vai tapahtuuko maksu ns. tililtä?
![]()
Ostin, mutta toimitusta ei sitten kuulunutkaan, joten pyysin ja sain rahat takaisin. Tällöin Paypal veloitti multa kulut, koska olin "saamapuolella", vaikka olikin omia rahoja.Juu, ei mitààn ongelmaa käytössä, mut aika suolanen on heidän "välityspalkkio"....(riippuu tietysti summasta, nehän ottaa prosentit myydyn esineen loppusummasta)
Sehän tietysti koskee vain myyjàà, eli jos ostat jotain ja käytät PayPalii nii ei kuluja.![]()
Luottokortin kans homma on pelannu.
juu..vähän sama homma, myin , sain rahat PayPal tilille, siirsin ne sit pankkitilille...tuli bumerangina takas, koska ei hyväksyny tilinumeroo (veloittivat 6 ege). Menin sit pankkiin, pankkitäti laittoi jonku numerokoodin mun tilinumeron eteen...ja alkoi pelittään! ei ole ollut sen jälkeen ongelmia tilillesiirron kans..Ostin, mutta toimitusta ei sitten kuulunutkaan, joten pyysin ja sain rahat takaisin. Tällöin Paypal veloitti multa kulut, koska olin "saamapuolella", vaikka olikin omia rahoja.Juu, ei mitààn ongelmaa käytössä, mut aika suolanen on heidän "välityspalkkio"....(riippuu tietysti summasta, nehän ottaa prosentit myydyn esineen loppusummasta)
Sehän tietysti koskee vain myyjàà, eli jos ostat jotain ja käytät PayPalii nii ei kuluja.![]()
Luottokortin kans homma on pelannu.![]()
Olen käsitttänyt niin, ettei luottokunnan lähettämää laskua tarvitse maksaa, ellei tavaraa ole toimitettu.Olenko hyväuskoinen hölmöOstin, mutta toimitusta ei sitten kuulunutkaan, joten pyysin ja sain rahat takaisin. Tällöin Paypal veloitti multa kulut, koska olin "saamapuolella", vaikka olikin omia rahoja.Juu, ei mitààn ongelmaa käytössä, mut aika suolanen on heidän "välityspalkkio"....(riippuu tietysti summasta, nehän ottaa prosentit myydyn esineen loppusummasta)
Luottokortin kans homma on pelannu.![]()
sanoi:mut aika suolanen on heidän "välityspalkkio"....
Ekax ehkä kandeis ottaa tulliin yhteyttä ihan puhelimella, jotta saadaan varmuus onko kama tullut suomeen.No,niin. Tilasin tavaraa jenkeistä. (ebay) Maksoin paypallilla, ja tuli heti vastaus maksusta. Pari päivän päästä tuli tieto myyjältä, (liike) että tavara liikenteessä. Kohta kulunut kuukausi, ja tavaraa EI kuulu. Myyjä sanoo lähettäneensä, muttei "meren yli" toimitukseen tietenkään ole seurantanumeroa sillä! Myyjä käskee pommittaa tullia, koska epäilee tavaran jääneen sinne. Mailia tullille laitettu, ei vastausta kuulunut. Paypallissahan on joku (45päivää?) aika, jolloin rahojaan voi vaatia takasin. Kuinka toimin asian kanssa, jos tavaraa ei ala kuulua. Paypallin sivuja en ole vielä "tarkemmin" syynännyt rahan palautuksen tiimolta, kun ei toi englannin kieli vahvin osaamiseni. Jos sinne Paypallin "tilille" pitää laitella jotain tilinumeroita, johon palautuksen haluaa, ja sitten ei edes sitten hyväksy, EI hyvä... Kiitti neuvoista jo etukäteen.